Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helyes helyes!CR-el mi lesz megtartod?Nem akarsz venni majd endurót?
267 üzemóránál tartok én is, pár hete volt érdeklődő a motorra, sajnálkozott hogy ez milyen sok egy 2007-estől...

Pedig boltba járós :
Ismerős történet...mondjuk nekem "szerencsére" pénzem sincs rá, úgyhogy kb. mindegy is...
mais azzal az emberrel volam motorzni aki tud rövidebb utakat és voltunk is egy pár rövidebb úton
Te is tudsz rövidebb utat? Ősszel sort kerítünk egy hasonló motorozásra és valószínü hogy felétek megyünk!
be kell akkor pótolni most már van működőképes motorom elkalauzollak titeket oylan helyekre
Enyémbe most 240óra úgyhogy bele kell húznom Sajnos egyre kevesebb az időm motorozni azt veszem észre Pedig eddig se volt sok...
Kaminak is valami iszonyat brutál sok óra volt az 525-ében mikor eladta...
Üdv kiscsuka!
Rég írtam ide de most van egy kis időm.Voltunk kb 1hónapja felétek de kudarc volt az egész.Esett egésznap így sátorozás kilőve és még a Getén is történt egy kis affér a futókkal Meg találkoztunk a Murcin Gmercis majommal aki közölte velünk hogy eltipos minket ha nem takarodunk el a földjéről Úgyhogy fasza kis túra volt mondhatom de én élveztem
Jóestét
900üzemóra az nemsemmi
ha full endurorolvanszó akor sztem a crossokat ne vedd számításba, 2t ből sztem gg vagy ktm 4t ből csak ktm
hát, amik számításban vannak mocik : suzuki rm 250, rmz450, yamaha wr 450 így első felállásban ezek között vacilálok
De az se mindegy ki ül a nyeregbe!
Az enyém 500 óra után lett szétszedve,pedig nem járok fele öregesen!

Múltkor láttam a szerelő haveromnál szétborítva egy 525-öt 900! óra volt benne. A srác csak kiváncsiságbl szedette szét. Semmi baja nem volt,indult normálisan,ment rendesen,nem zörgött benne semmi.Olyanok voltak a szelepek benne,hogy megtudtam volna borotválkozni velük!
nemtudom edig csak hóba mente vele most apám verdját nyúzom (gg ec 250) az biztos hogy nagyon sokat fogyaszt szervízigényesebb mitn a gg de nekem futóművileg jobbna tetszik a bovdenes kuplung egy szar nagyon könnyű és bitang erős de majd inkább beszámolok egy pár nap esetelg hét múúlva mert nemsokára kész lesz de szerintme tudok annyira motorzni h azkat amiket a gg al megoldok ezzel is majd megfogom lehet hogy kicsit nehezebb lesz de majd kialakul
De nem is úgy fordul a nagy dömper mint egy jóféle 2T
jogos, neked milyen a cr-rel endrozni?
A haveromnak valami hiper szuper állítható gyújtás van a motorján (300EXC).Mentem vele két hete,nagyon finoman folyamatosan tol. Ne tudom hogy a széria is ilyen-e,de a srác azt mondja a gyújtással nagyon sokat lehet variálni.
mert elmész vele 55millió km ert felújítás nélkül
miért nem nagyok a költségei?
2T karakterisztikája nagyon durván befolyásolható tök egyszerű beállításokkal (hengertalp-tömítés, karburálás, power-rugó, rezó csere)...az EXC-m pl. teljesen kulturáltan húzott szinte alapjárattól, én power-nyitásig a legritkább esetben forgattam el, totál fölöslegesnek tűnt, annyira nem sietek sehova
nagy 4t t kell venni és anna már nem is oylan nagyok a költségei
Homokbányában teszteltem egy 250 exc-t 2T és utánna egy husqvarna te 350-et, szűk fordulók, és a 2Tnek ha odavágtam menni akart a szélrózsa minden irányában, de ment jól, és tetszett, hogy nagyon könnyűnek éreztem, viszont a 4T-re ahogy átültem, mintha valami megszelídített motor lenne, vagyis a kezelhetőség, talán az egyenletesebb teljesítmény leadás, csak tényleg a költségek......
Egyszer valaki azt mondta: Ha valaki tud,az nagykabátba s tud!

Szerintem mindegyiknek megvan az előnye,meg a hátránya.Én a súlyban sem éreztem olyan hatalmas külömbséget. Mondjuk ez lehet hogy azért van,mert kibebaszottul erős vagyok!