Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugye hogy megmondtam!
jo volt a motorozás..


azért persze sikerült egy blőd eldölésnél kicsit vissza sérülni...
Egyetértek. Ha valakinek baja van a másikkal face to face rendezzék.
Mai utolsó, Zorró le
http://www.youtube.com/watch?v...
Ezt még soha életemben nem csináltam, de ha jól kapisgálom:
Első féket behúz, fordulással ellentétes oldalra kitámaszt, motor bedönt a támasztó láb irányába, másik láb a lábtartón, egy kicsi megrúgni a hátsó teleszkópot, a felrugózás hatására a motor segge megemelkedik és "csípővel" fordítani a motor hátulját. Bár ha be van döntve a motor, szerintem szinte magától fordul a segge a jó irányba, nem kell vele erőlködni. Ismét várom a "fordítás" korrekciót szakértőktől, mert ezt csak elméletből írom, amit kikövetkeztettem a videóból Ha jobban megnézem a Mester nem nagyon rugóztatja a hátulját, hanem az elejét löki előre. A fordítás után a súlypont áthelyezés itt is fontos, hogy ne legyen beborulás.
Én nem ismerem egyikőtöket sem,de ezt nem biztos hogy itt a fórumon kellene rendezni.
Szia!Te ismersz mert neked már írtam!Nem regisztráltam volna magam de az október 8-kai 23:41-kor írt bejegyzés kicsit durva!Túl ment a határon!Nem lógok ezen az oldalon de ha bántanak azt nem szeretem!El is köszönök Szia
mééé kell mindig marakodni
Szép napot!Meg kérlek hogy a mocskolódásodat fejezd be!Rendezd a TARTOZÁSOD AZ ADÓSAIDNAK postai úton!Amennyibe nem hagyod abba a mocskolódást fel jelentelek!Milyen ember vagy fel hívod a kisebbik lányod és közlöd vele hogy meg ölöd az anyát!Büszke lehetsz magadra!Itt nem ismernek személyesen és azt hiszik hogy egy becsületes ember vagy!A barátaid is csak azért tartják veled a kapcsolatot hogy meg add a pénzüket!Amíg élsz nem tudod rendezni az adósságod!Te aggódsz az Esztergomi gyerekek miatt mikor a saját gyereked után nem fizetsz!Talán becsületesen kellene élni de te erre sosem leszel képes!Hát gondold meg nagyon hogy mit írsz ki!
Ígértem Ronis féle DVD-ről jeleneteket. Itt az első, több nem tudom lesz-e mert kissé időigényes a dolog. Jövő héten elküldök Ricsinek egy másolatot, ha jól értettem van neki gyors net, fel tudja tölteni torrentre

Zorró fel:
http://www.youtube.com/watch?v...
Azt nem tudom mit dumál, de részemről valami ilyesmit zagyválnék hozzá. Ha valahol hülyeség van, korrigáljátok a szinkron szöveget esetleg egészítsétek ki

Ezt a technikát például akkor használhatjuk, amikor oldalazva megyünk felfelé egy dombon és elérkezünk egy ponthoz, ahol vissza kell fordítani a motort és a másik irányba kell tovább haladni.
Amikor megérkezünk a fordulóponthoz a lábunkkal támasztani kell, be kell húzni az első féket.
A motort az ellenkező oldali lábtartó taposásával és felső testünk segítségével tudjuk fordítani.
Az elejének megemelése az előre berugóztatott első teleszkóp a súlypont áthelyezés és gáz, kuplung összehangolásával történik.
Figyelni kell arra, hogy a kormányt mikor merre tekerjük, felemelésnél a fordulási irányba, a motor elejének leejtésénél pedig az ellenkező irányba.
A kuplungot folyamatosan csúsztatni kell, hogy a motor ne tudjon visszagurulni.
Amikor a motor átfordul, a súlypontot át kell helyezni a motor másik oldalára, különben oldalra beborulunk.
Átfordítás után le lehet taposni a hátsó féket, nem szükséges tovább a kuplungot csúsztatni, ha ebbe az irányba(jobbra) fordulunk, majd lehet tovább menni.
Ellenkező irányba való fordulásnál a kuplung csúsztatások helyett lehet taposni a hátsó féket, hogy a motor ne guruljon vissza.
Nagyobb dombok esetében ezt a fordítást célszerű egy lépésben megcsinálni és fordítás közben a súlypontot átlökni a motor másik oldalára, hogy ne boruljunk oldalra a dombon.
Szép napot!
kukuccssss
aki szervezi a versenyt az paul grecu alias grizzly....pictoru rendes neve pedig paul cristian harpa, igen ő jelöli a pályát de a versenyt grizzly szervezi...zarandol én Székelyudvarhelyen lakok,gyergyotol 50 kmre
szétvan szedve a vasam haloka
Műxik. Hogy miért . Az olajtartályról még le van törve a kar de meg tudom húzni a bovdent. Bikázással is beindult már.
Küldtem emailt Zéé
biri neked mi lett a dekompresszoroddal vagy mi volt a baja a lónak?
tudtam hogy komolyan mondod ...mert viccnek durva lett volna...


én meg veszek egy cr-f et vagy egy yamahát yzf et endurózni ...
na ez a vicc
Na ezaz hogy mit vennék helayette?Nyáron még más terveim voltak hogy ha ezt eladom veszek egy olcsóbb 2T-t de rájöttem hogy amit megtakarítok pénz annak hamar a picsájára vernék szóval inkább el se adom a motort.1éves kora óta nálam van és akkor még karc is alig volt rajta.Szóval meg van kimélve a rohadék rendesen
Én is lépek hátha puha a talaj
eszem én is reggelit aztán lassan gooo..


lehet veszek egy szép 525-öt...

































perssze csak vicceltem,... tudom szar vicc volt...
erdő széle az cigi lenne a bokrokon a víz eláztatja a kabátujjat de kopárabb vidéken vagy erdő mélyén remekül lehet veretni .....szerintem...


itt is picit párás ....de látni hogy fent süt a nap...és már 7 fok..
ez tök bizalomgerjesztő...úgyhogy elő is vettem rucijaimat ..és elkezdek öltözködni lassan....
menjél motorzani, bakonyi irányba..
itt akkora köd van azorromig se látok el...

mondjuk leszarom.
van akinek megnem issza
nagymotorral mész bálint kifelé a kapun ..? vagy kicsivel?

vigyázz magadra nagyon főleg a térgyed kalácsára.....viszont ez ne menjen a sebesség rovására...