Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg vannak tervezési mellényúlások is..lásd áprililya rxw...
rmz 2007ig
husaberg 2001től 2003ig
ktm exc 450 530 2007től 2011ig
ezek nem olyan eltalált dolgok...még a kereskedők is elimerik...mikor be akarod vinni...ott vetted újonnan két éve...de nem veszi vissza mert nem indul...öninditóval...még nem is kérdi már tudja
rély
dszidí.
marketingből egyes.
ha örökéletűt csinálnak nem kell bele semmi akkor az kész szar...nem élnek meg...az alkatrészeladás a fő cél...működjön...jól működjön...kopjon el!hogy fel keljen újitani.

ez plk kétté szinten megy is évente..de a buzi négy té ami elmegy 1000üzórát bontás nélkül...bersze bálintkéttély fanoknak nem megy el csak 50et és után a széthullik mer 4t szar.,
de ha odafigyu van és nem egy" hétfői gépet" fog ki az ember akkor 1000óra.
Nekem a két motor között 2 év különbség volt...2002-ben még tudtak minőséget csinálni, 2004-ben meg már nem?!? Szerintem itt nem a minőséggel van elsősorban baj, hanem a tervezők fejével...rá kéne jöjjenek hogy ha csak a versenyzők vennék meg a hülye motorjaikat, kurvára éhenhalnának...így aztán kicsit kéne gondolniuk azokra is akiknek nem fizetnek azért hogy motorozzanak...szerintem.
hat azert,m nem minosegi motor,hanem vegyed ,fizesd ,aztan dobd ki

meg ha megnezed ami elall muanyag mind cigano italiano

nekem is volt rm,rmz,hberg,erdekes azok meg tudtak oldani rendesen,ok ott is 2 menetenkent tisztitottam,de ktm nel mar 1 menet utan is latszik h hol sziv homokot
lófasz ez az időjáráseltaláló is......
múltkor webkamerán láttuk hogy szemereg az eső...és itt lakom egy webkamera alatt....persze sütött a nap
imádom ezt az időjárás előrejelzést...
tök pontos...két hétre mutat előre...de már ma kétszer variáltak rajta..az egyiken 8fok lesz egy hét múlva a mostanin...3 fok
akkor 3mm eső mondott...most 0mm +napsütés..
igazán lééészarom csak por ne legyen...meg hó sem a hegyen.
az finom gép lehet
na most visszaolvastasm az egészet is..még ronisét is
mert nem volt csömör a gazdagságélénkítő duma...viszont motorstéma volt..
légszűrőház...
lánckerék...
meg ilyenek
ezek endúró fhórumos dolgok
na látom meg van a husaberg...megtaláltátok.
le van lakva...mert az összes matric mg minden le van már kopva.
ez egy aktuális kép. talán keddi?
ktm 525 sx 2005 6 gangos.

eszem ágágában sem lett volna eladni..de tartozás fejébe rámesett...két motort nem kivánok fenntartani....
igy a berg megy
énsi szemezgetek a narancsokkal de drágák cr ért mert szart hugyot kapnék kb úgyh marad
Narancsot vett tán SX-et, de meg ne kérdezd milyet, mert arra már nem emlékszem
Igen ez az övé, s nem is értem miért mondja erre, hogy kívül le van lakva bár lehet ezek akkori képek, amikor vette
James Bond 007
Szoftvereket gyártok, bár inkább hibákat mostanában s működő szoftverekbe kissé fáradt vagyok mostanában agyilag szerintem az az oka, hogy rég voltam motorozni
zarándol
kicsit le vagyok maradva miylen motort vettél?
és ez a tied?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/husaberg/husaberg_fc_450-5337803
akkor titkos
mit csinálsz amúgy ..persze ha nem titkos....

titkosügynök


Nem veszek telefont, pedig lehet nekem is kéne. Már nem tudok vele telefonálni, gombok lenyomását nem veszi be, nem csörög, csak rezeg, meg ilyen apróságok
Ma is telefonálni akarok nem megy, na mondom ne bszol ki velem, átrakom a SIM-et a cégesbe és telefonálok azzal, erre mi történik...baszott bekapcsolni azzal a SIMmel a céges mobil, pedig mind2 20 as
Közben meg a cégtől pont kerestek és már vészharang volt, hogy nem érnek el ja azt hozzáteszem, hogy a netem is megszakadt közben, de az nagyon fel se tűnt mivel a másikon dolgozom, amin nincs net
örömhír viszont hogy lehet megérkezett a samsung galaxys2 telefonom.......na az lesz most nagy tesztelés alatt....
nem is kell ..abszolút ne ijedj meg ettől te motorozni szoktál velük láttam a vidiken... ...húszezrekett hajtottunk bele csak itt a baráti körbe a motorokba , hogy ezek amiket itt ma beszéltünk fel sem tűntek senkinek... sőt ..... csak az ezer előnye a motornak..de az csúnyán kidomborodik a savanyú a szőlő elméletek kitalálói nagy szomorúságára...........lehet lassan megyünk de ha nem a hétköznapi vidéki gyengénlátó véleményére vagytok kiváncsiak (én ) ..ezek versenyzőknek se tüntek fel....

az viszont nagyon feltünhetett nekik, hogy ezzel meglehet nyerni a vb-t ....viszont nem jelentett előnyt a motorválasztásuknál a dr250 jól becsukott légszűrője....

azonkívül hogy közel sem ennyire tragikus a helyzet...további előnye ami a lényeg, hogy meg se kell álljál a depóba csak lassíts és kicserélem neked a szűrőt....
na ez a legfontosabb ....


Vagy amit elhekkeltek "szándékosan" a tervezésnél, mert a KTM mérnökök sem terveznek ilyet, azt utólag otthon orvosolni kell.

Kinyomod púrhabbal a légszűrű házat, mindjárt nem megy bele a por, nem lesz hova
Na jó elég a szilikon a résekbe, össze is fogja, meg tömít is.
Mondjuk ha kiadok több millát egy 2012-es KTM EXC 6day ért, lehet én se akarnék ilyenekkel szarakodni
nincs mese kell vegyek egy dr 250 et.......
Nekem ugyanez volt...nem tudom hogy ha az őskövület LC4-en, meg a még öregebb, boltba járós DR250-en meg tudták oldani hogy alulról körben zárt legyen a légszűrőház és csak fentről az ülés alól tudjon szívni, akkor az állítólag rediturész EXC-n mi a faszomér van ezer darabból összetéve az airbox, olyan illesztésekkel hogy a macska bemászik rajtuk...
alt az ules alol szivja a levegot majdnem mindegyik motor.....
minden menet utan takaritom,m nem akarom megetetni homokkal,es laszik a szuron is ,h hol szijja be