Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha holnap mentek én jövök
Lehet mondta, mert kérdeztem, de nem rémlik most már.
Egyébként nem vagyunk mi R el nagy szószátyárok, nekem is csak itt jár a szám, valóban csendes srác vagyok.
Köszi a tanácsokat , részemről csak saját testtel kondizok, megnéztem a monti árakat úgyhogy marad a futás, esetleg kitekerek a Mátrába beton utakon
Amit nem értek miért izzadok mint az ökör, múltkor is elmentem futni, tudő, szív viszonylag rendben, de úgy nézek ki mint aki lezuhanyzott
amúgy ez hülyeség volt.
nem csak a váll a többrétegű..mind az..mellre is van vagy 3-4 alapgyakorlat hátra is meg mindegyikre...
az a fontos egy körün belül egy izmot egyféleképp!különben az az izom túl lesz terhelve.. és öösze viisz fogod csinálni levegőt nem kapsz..miközben elfáradsz..bután.
ha van a környéken kimondott mély, finom homokos terület az kiváló lehetőség kondiedzésre! semmi más nem kell hozzá csak egy vékonykerekű versenybicikli és egy marmonkanna ivóvíz. letekersz a homokos részre ,kijársz egy kb 2 km hosszú kacskaringós pályát. a lényeg ,hogy folyamatosan a mély homokban tekerj! lehetőleg országúti áttétellel ,hogy nehezen lehessen lenyomni a pedált. ne gyorstekerésen mert úgy könnyebb! és jól öltött be ! illetve az edzéseket lehetőleg tűző napon végezd 12 óra felé nagy melegben! ha kemény vagy vizet sem viszel! napi 4 órát gyakorlatozol heti 3 alkalommal. ui. ne foglalkoz vele ,ha a csajok hülyének néznek a strandon. hajrá! jó edzést.
déw
mindegy mi az csak megállás nélkül kell csinálni..nagy err
ö is terepbályker...nem is akár milyen..nem mesélte?
+ kondizik is ja és sokat motorozik..technikázik..ha nem megy valami egyből majd meg kettő. ... nyélen na lyaú ezt csak a zarándoláskor van nagy sárban
az a legjobb ha aerob kondizol+ bicikli..
én pl köredzéseket csinálok heti 2X2öt...
ott nincs pihenő egyik gyakorlatból mész a másikba
egy körben minden gyakorlat más izomcsoportot edzen!ezáltal egy izmot dolgoztatsz és a többit pihenteted... ugye ..de ha kész vagy akkor nem szuszókálsz meg leülsz hane mbeleálsz a másik gyakorlatba a mia egy másik izomcsoportot dolgoztat..mot a másik izmok pihennek emez dolgozik...De és itt a lényeg!a sziv tüdő megállás nélkül 80-90%dolgozik
szóval egy körbe raksz :bicepsz -váll-mell-has-láb
gyakorlatot..ebből a körből pedig csinálsz..4 v 5 v 6ot megállás nélkül.ez igy elég zurván kikészit majd..kb mindenhol fájni fog meg a levegővel is gondok lesznek.másnap meg olyan izomcsoportokat raksz bele amiket előző nap nem.
tricepsz váll(a váll 4 izomcsoportot fog szóval azt mindég lehet)-hát-has..igazándiból ezt lehet egy nap is meg össze vissza csak aza fontos..megállás nélkül mert motorzni is úgy szoktál nem..?
vagy motorkázás közben 1 percenként megálsz pihizni?
nem számit mekkora darab szar vagy.. csak az hogy azt a testet a tüdő szív birja R80kiló körüli fater olyan 70 én meg 110 voltam majdnem(má most lehet megent ) de nem szusszanok le ha egy kicsit erölködni kell
annyi van ha engem a technika nem visz fel vagy a szarrá kopott gumi akkor én felviszem a technikát a hátamon..és mikor felértem nem kell pihentetni..már mehetünk is tovább ezért csak 525 sx jöhetett szóba vásárláskor..mert az sem nehezebb sokkal mint én ..endúró kizárva nem vagyok én olyan erős hogy azt a +10kilót cipeljem
köszi, érdekes elmélet.
Részemről nem zárom el, bár mindennel így vagyok, attól mert nem érzékelem, még létezhet.
Igen én használok, illetve van szobakeró is
Nagyon hozza a kondit ,de az igazi terepen ami feléd van
Illetve a futás, de az látom nem jön szóba nálad sem!
Amúgy Viktor is tolja a kerót rendesen és R is
ki ....
10 euro /db szimmering...
felső tűgörgő is 10 €



furatod 66.4 vagy 72 ?.......... 2 gyűrűs a dugód? ez exc dugós vagymijazez ?

24 euro a gyűrőszett...
vagy komplett dugószett....az 100-160 €
kedwes szal..ajtós.
tegnap elmagyaráztam ...tisztán és izolda...
hiába húzod szét a blokkot. a szimeringet kívülről lehet cserélni..ha széthúzod nem leszel előrébb..de legalább széthúztad
ugy néz ki egy ilyen fhőtengely szimeringes téma...
déw segits máááá...

bal oldal...
leveszed a lendkereket.. majd a gyújtást megnézed hol állt..azt is..
és lááám ott a schimeringh....
egy fajentos tsavarhútóval az ajka alá benyúlsz majd szépen kibillented...
nem kúrod ossze a szimeringfutamot a főtengelyen!de nem ám vigyázva óvatossan...megindul majd kibillented.

jobb oldal..
olajat leereszted ..mivel a henger már lent van ezáltal a deknit csak leszereled.. óvatossan figyelve a póver benne maradó alkatrészeire(vizpumpa-póvrrmeghajtó tengely plussz emelőkarok stb).
leteszed az asztalra.
5be rakod majd hátsófékkel megtámasztod a főtengejt hogy le tudd lazítani az anyát..nem beékeled a két fogaskereket..mert kawagabinak is ilyne miatt kellett venni új qÚplungkosar fogaskereket..új ára 100ezer
szóval ..vagy légkulcsal lazítod le vagy 5ben fékkel megtámasztod és ugy..jobbosa menet..ha nem akkor az jelölve van az anyán
eza jobbos vagynem ezt zozi segíts már de az szerintem jobbos
szóval leveszeda főtengej végéről a fogaskereket...kihúzod fogval a fogaskerék mögött lévő szimeringfutamot...(ez olyasmi mint a kislánckeréknél..egy cső a tengelyre tolva)
ez a szimering már tuti fémházas(mindegyik az csak van amelyik en látszik kívül a fém.. van amelyik gumival leburkolja..fém házas keményebben fekszik a helyén)de ez a futam kivétele után jobban erősebb csavarhúzóval betámasztható..majd szépen kibillenthető.

szimering visszarakás forditott sorrendben...

ááá
nehogy
a szimering alá ha bedugod a csavarhúzót feszitőleg sosem megy vissza helyére
ez csak vicc vót..morbid de wick
szimeringek ajakait szépen vékonya bekened a szuper kis olajaddal..majd ovatossan bepasszintod..figyelvén hogy körbe egyszerre haladjon...általában sikig kell betolni...de mikor szétfelé szeded azért nézd meg hogy milyen mélyen voltak.
szimeringfutam külseje is betol...figyelvén az ógyűrűre!mert ott kell lenni egy ó-gyűrűnek(o-ring)..minden futamnál van..akár azt is óvatossan bekenheted
szóval felraktad ékpályát benézted fogaskereket beteszed a helyére..majd a menetet letisztítod..és kék szinű menetrögzitővel a csavart felhúzatod a helyére..rendessen meg kell húzni...nem vágom fejből de 50Nm legalább de lehet hogy 70-80is..ebben is zozi a tudor..én csak úgy kézzel érzéssel..a három nyolcvanasra lékulcsla rendessen ráverette a srác.. az meg 100Nm felett volt de mondom ezt zozi tudja.
a gyújtásoldalt azt véletlen sem ennyivel!mer a büdös életbe le nem szeded a lendkereket többet.ha segítettem akkor örülök ha nem akkor olvastál egy keveset
A médiában konkrétumokról sosincs szó, mindig csak érzelem és félelemkeltő híreket nyomnak, még hogy tények...
Szerintem is ez van, amit írtál
Kondi növelésre/fenntartásra endúrózáshoz használ valaki valami terep kerékpárt? Mi a tapasztalat? Hasznos? Sajna nekem csak verseny bicó van érdekes lenne azzal terepezni de gondolkodtam, hogy kéne valami babhajtásos cucc terepre állóképesség növelőnek,
csak gondoltam előbb megtudakolom a tapasztalatokat.
Futni rühellek az az igazság
Ne foglalkozz velük, jó autó az
Mikor költöztök?
A te kecódat magyar állampolgár vette meg?
Készül valami versenyre?
Nagy R lett a mentorod?
Napot!
A szerelőnél hagytam a blokk felét cserére, meg a fizetésem nagy részét
Ki lesz cserélve "minden" csapágy is
zozi. szerinted ki lehet cserélni a főtengely szimeringeket kivülről? vagy szét kel húzni a blokkot.
Remélem nem mert nem hívott

Köösszi.
Ilyen időben muszáj kimenni.......
kiláj wagy.
mi is ezt szok nézni..
mer ez okosabb mint egy ötödikes

Megyek,csak egyedül annyira nem szeretek....
Holnap?10
Esőben is?
Bár mára is mondják......
király vagy ne sírjál....egyre ügyesebb vagy.....akkor délután menjél
ja,írtam mikor jöttem haza melóból
Eső lesz.....
Én 1 körül kinézek.Bohóckodni egy kicsit......
Mondjuk mást nem is nagyon tudok
link
most kaptam sms -t
HOLNAP ASSZEM IGEN