Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

emiatt rendeltem meg a kiscsuka álltal belinkelt barnette speckós kosarat ami egy hét mulva már hazaér amcsiból. remélem az jó lesz. aztán a beverődést megoldottam ,szerintem vajabb lesz a kuplung nem olyan ostoba kezelhetetlen fos mint mostanában.

azt nem értem hova tettél be távtartót? a fogaskerék meg a futógyűrű közé semmi se fér be. hogy? nem értem. a vastagabb gumigyűrüvel már én is próbálkoztam és az uj futógyűrűvel is. sőt meg lett stiftelve hogy együtt forogjon a tengellyel. azaz ne maradjon le. rátolom és nem forog rajta hanem vele forog. de ez sem ért szart sem. én a fő bajt abban látom ,hogy a zéger önmagában nem elég stabil. és hagyja mocorogni azt a kurva lánckereket. igy szépen kiveri a bordázatot. arról nem beszélve hogy imbolyog. és szépen kikoptatja a zégerhornyot is. aztán lehet baszni kifelé a kukába az egészet.
látom neked is hasonló problémák vannak a motorral, mint nekem voltak(nekem is 250 2t exc-m van ). lánckeréknél én is rengeteget szoptam, a kuplung is fos volt, sőt még most is az elvileg(a fogaskerékhez képest mozog a kosár, de már beverődés nincs ). a lánckerekes problémát nekem a következő oldotta meg: új futógyűrű+szimering, aztán az O-gyűrűt kicseréltem valami jó vastagra , meg a lánckerék és a futógyűrű közé még beékeltem egy plusz távtartót. Megjegyzem nem 100%-os megoldás. A kuplunggal nem sok mindent lehet csinálni, az alapból szar anyagból van , max cserélgeted. Én azt tervezem ha következő alkalommal szét kell majd borítani, akkor fogom és kibaszom a régi kuplungkosarat és csináltatok egy újat acélból és ráhegeszttetem a fogaskereket, aztán a ktm bekaphatja .
egyébként a jó damilhoz kellett egy jó horgász is! aki kirángatta a halakat sorban. ahoz képest hogy ebben a folyóban még nem sokat horgászott ,az összeset kiszedte előllünk a kis ravasz :) biztos jó volt a csali! na de majd tavaszra felerősítem a lebetegedett pecámat aztán behajítom a nagyhalak közé. muhahahahahaha
atyaúristen! már előre félek . miket fog ez összeírkálni. egyébként azt a kókány anya félbevágva hegesztve stb módszert nem eröltetném ha nem muszáj :) elolvasva is szörnyű nemhogy kivitelezve. most jöttem rá hogy kihajítottam a régi tengelyt ,pedig azon tudtam volna tesztelni következmények nélkül. kb egy óra hosszat dúrtam a lomosban ,mire rájöttem ,hogy rég ki lett hajítva. inkább a furat felöl közelítem meg a dolgot .na ,de majd holnap már okosabb leszek mikor a kezembe lesz a blokk. ma már nem volt kedvem szétpattintani a vasat. hosszú téli estéken lesz idő márciusig felkészíteni a motort. addig meg még pakisztánból is ideérnek az alkatrészek ,meg remélhetőleg a pénz is rá a készenléti hitelkeretből.
mindjá megéneklem én ezt a thegnapi napot..hogy megemlegetik
mer azt vettem észer a fórumot sokan olvassák..mióta én szali barátja is írok meg mégtöbben
ezt nem abból vetem észre hogy olyanok hívnak fel kéthónap után...véletlen pont mikor hazaértem...nem ám nem abből

de nem baj aki olvas és felhív azt szeretem és aki olvas és fortyog az meg ..szali szereti
14óra felé elkészül a theganpi nap filmes változata ..szövegből

szóval öszeszámolta mhályan olvassák ..bizossan a fórumot adó mentessen azaz irásmentesssen...14millióan...az összes magyar
szali fogsz egy kúlva nagy anyát..vagy m20ast
persze kissebb legyen mint a bordamagaddág hogy heggesztés után is szóüval levágod úgy hogy 12mm széels legyen és ne a lekerekíéses menettel kezdődjön hanme egyből a menettel..ezzel is nyersz 2mm ert
majd faszán cóval úvarossan ...nem egyból körbehegeszteve! megheggeszteted valami üdjes karos-szériással
idő van rá csak aza lényeg1/4 enként után lehül és mégyegynegyed..mert a hőkezelt tengejnejk nem tsz jaút a heggesztés ..de ott a végén szerintem nem lesz gond..
szóbal körberakja majd esztergáltatsz egy ilyne harangot ami nek a belselyében elfér a behegesztett anya és azt fogatod fel az anyába illő jó nagy csavarral..a 525be..mer az olyan!
abbanolyan 10-12mmes a csavar.. meghúzva faszán.. alatta jól bezsírozva a lánckerék +tengelyt..sosem koptatódi kki többet +a szimeringfutam is jól fog zárni nem pedig ereszt egyfeszt
te egy igazi horgász endóró-nyelvfordító is vagy
.lyaú a zsinórlya mi...140es új szikszdélyz zsinór..
hálistennek nincs ilyen bajságom... a legfőbb problémám most az hogy kéne vennem 1 fehér KTM-es sárvédőt mert annak igen jo az öntisztulása, meg 2 db első telovédőt azt az újfajtát ami körbeveszi mert az meg jo erős, és nem szakadnak le a fűlek rola folyton.....

néha már ilyen bajaim vannak a gizgaz-al hogy valamit kéne rá költögetni a kopokon kivűl mert csak megy, csak megy... sose semmi probléma... nem értem...
simán csináltatnák egy talpas persenyt amiben van menet, beledugni és co.val kint meghegeszteni..
örökös lenne, mint a szegénység, és stabil mint a forint...



najo a vége az csak morbid vicc volt..
jajajajaj.. milyen motor ez.? csak nem egy KTM.?

na ezért kell veni 2t gasgas-t... az csak megy és megy a benzint is termeli...
Ha van furat akkor csak bele kellene hegeszteni egy tőcsavart,aki ért a hőkezeléshez az megmondaná hogy nem teszed tönkre a tengelyt..
az alátét+a zéger nagyot fogna...nem gondolkodnék rajta tovább
nem hülyeség.
nem tudom miért nem úgy van megcsinálva mint a 4t ktm en. az tök jó. egyébként van benne valami furat gyárilag csak le van dugózva. de olyan kemény az a tengely ,hogy abba nem kell menetet fúrni. esetleg a uratba beleragasztani valami patront ,amibe benne van a menet. 8-10 es menet beleférne még a partonba is. aztán egy csavarral rászorítani egy olyan rugós lemezt mint ami a 4t ken van. na ,de majd megmondják a szakik ,hogy ez miért nem jó vagy jó.
Kellene menetet csinálnod a tengely végébe,régen egy rm125 tengelyébe csináltatott egy haverom..ugyan ez volt a probléma..
ha jól emlékszem megfúrták rámelegítettek és bele hegesztettek egy tőcsavart..nem lógott többet a lánckerék
nyilván igazad van. karácsony környékén minden este kint ültem mint egy fasz és vártam a menyhalat.de csak uszadék jött. ép azon agyaltam ,hogy simán agyig pakolhattam volna a metróból a mélyhűtőt pisztrángal ,lazaccal ,süllővel meg harcsával azon a pénzen ami belement a pecába. szerintem minden hétvégén rántott süllőt vagy pisztrángot ehettünk volna . ehelyett még azt is hallgatnom kellett ,hogy itthon mindenki legyint mikor kimegyek és a hátam mögött jót röhögnek, hogy úgy sem fogok semmit. az egyetlen jó halamat idén ,egy 9 kilós tiszai pontyot is villantózás közben a farkuszonyába akadva fogtam ki:)

szóval lehet az idén nem váltok ki. max kimegyek rapsickodni néha a tiszára . vagy elmegyek romániába a cincis tóra süllőzni. oda még engedélyt se kérnek viszont szarásig van süllővel és gyönyörű a köörnyék. lehet pisztráng is van benne.
Köszönöm az információkat
Napot
apropó zozee . ha már ilyen fasza tolmács vagy. nem fordítanád le magyarra ,hogy menyibe fájna egy 250 ktm alapméretes exc 2t dugó? vettem már nálatok ,ezt nem fogom behozatni amcsiból. az csak a kuplungra vonatokozott :)

nekem nem kell az a dobozos szett. az drágább is és tele van felesleges tömítéssel. de ha csak az van jó az is, vagy esetleg a kopasz csak dugó és tűgörgő. egyébként érdekes ez a gyengülés. a régi hengerrel sosem éreztem ,hogy így lehervadt volna még jócskán használt dugóval sem. most meg feltettem ezt az uú kisvízteres hengert ,oszt egy szűk esztendő alatt kevés motorozással simán úgy lehervadt a múltkor, mint valami kiberhelt 125 ös. fordulaton még úgy- úgy elkapja ,de már könyékig vagyok a kuplungban ,arról nem is beszélve ,hogy kettesben fel se birom tenni ,mert azonnal lehervad feljáróban. szóval egyesben kellett csinálnom mindent ,meg is izzadtam vele mire felcsalogattam . egyébként patakban meg hálás volt. nem csipet harapott ,hanem olyan simsonos filingje volt.
nemsoká lehuzom a hengert és belenézek ,mint varju a lófejbe. egyébként fötengely szimering miatt csinálhat ilyet? vagy az nem jellemző? az olajat nem tudom hogy eszi e mert vödörszámra tul van öntve mivel a lánckeréknél állandóan szopat a gumigyürü és okádja az olajat. nemrég cseréltem lánckeréktengelyt . egy hónapig patentul is állt rajta a fogaskerék. nem is eresztett. de kurvagyorsan kiverődik a bordázat. utána lóg rajta a fogaskerék hiába cserélgetem rajta a zégert újra. egyszerűen képtelen vagyok normálisan megoldani ezt a dolgot. már próbálgattam vastagabb gumigyűrűvel meg az ég tudja mivel. egyszer a kopott lánckeréktengelyre még rá is heggesztettem a láncekereket kinomba:) na az durva volt. kb 3 percig birta aztán letört a picsába. akkor cseréltem ki újra. tavaj tavasszal.-

szóval van baj nemkevés . fö problémák összegezve.
gyenge lett mint a harmatos kislányszar
lánckeréknél örökösen okádja az olajat
kuplung állandóan berágódik. (ez talán megoldódik az uj kosárral)
a berugókar mögött a kuplung oldali tömítést rendre kilöki amikor megforr az olaj . (ezt megcigányoltam proseal tömítéssel összeragasztottam a tömítés helyett), de ez nem szakos mert nehezen bontható. ( nem a kis kuplungfedél)

megoldás. lehet hogy kéne egy uj 300 as?
énis pont így éreztem megtudom érteni a srácot csak én nem is mentem
Déneslángos
Ne foglalkozz a pecával,tavaly én sem váltottam engedélyt..etetőanyag csali oda autózás és nem is biztos hogy fogsz valamit,ez napi 3-4 ezer..inkább motoroztam
sok jó horgász hely van a Dunán,amióta az eszem tudom pecázok..ennyire szar fogási esély még nem volt a környéken pedig igen komoly felszerelésünk van..bőven kijönne belőle egy motor.
elmegyek fizetős tavakra a fiammal és ott fogok halat..ez van sok a horgász kevés a hal
zolika reggel mondta nekem is , hogy apa nagyon nincs kedvem menni suliba,,,,,kisbabám úgy sajnáltam mert legjobb álmából ébresztettük....
kár....... majd akkor legközelebb
Már elmentetek mire odaértem..velem volt a fiam és haza vittem mert reggel suliba megy..