Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a nagy szalinál is van minden..mindenkinél van minden..
persze a múltkori bajnok csapata..kérdik van nálad szerszám..mer őka kkor nem hoznak..persze hogy szerelni kellett.neki de am iszerszámainka..neki sem nehezebb hozni mnet nekem..
elmegyünk buliba..hoztá pézt mer akkor én nem viszek..lyárja ez..
hozod a csajod..mer akkor én nem viszekha épp nem használod majd én hajtom veszettül
mindenki hozzon mindent..ha nincs nála akkor segítek de ...lássam hogy van nála valami szándék..ha csak kopasz fasszal jön..nálma már ne kopogtassanak a szali-lálykerek.
muszály volt elnevezni őket..csak azért hogy ne állandó an azt mondják hély vik vigyé má minket oda tudod oda a nehéz feljáróhoz tudod a patak van mellette meg fák..az erdőbe......
meg kékég felette zöldfű alatta
hát igy nehéz kitalálni .
hova is?
de rályajöttem..ezeknek..mondom ezeknek mindegy a nap végén úgy is az volt királyfaszát mentünk.
denekem nem volt elég..akartam hogy tudják..akarják tudni mi melyik ök is tervezzék már az útvonalaból legalább a végcélokat..én majd megkeresem a legkalandussabb elérési útvonalat és akkor készahibátlan túra..kár hoy gcsak szali volt velem ilyen túrákon ill régebben bálint is..mert akkor tudnának mesélni...
mer amúgy nagy számvan..de kötcsög-ölö vagyok
de pla ha defektes a kerék..megcsinálom..ha a karbit kell javitani megcsinálom ha valami gikszer van azt megoldom
hűtőjavitás..zsééktől lestem el gyurma..kitakatítja a lemezeket..kitörölgeti a vizet..kicsit kinyitja a jukat..betömi..negyed óra és már hasitunk is tovább!na az a gyúrma még nincs a tatyómba jó hogy szólsz mert nem soká lesz
birtok még egy részt ..vagy inkább irjam máeik topickba mert sokkat kaptok
szegény szani ha tudná...
előbb hívott a Robi..keres 18colos hátsó kereket...te nem olyat árultál a másik forumon?vagy 19est árulsz?együtt voltatok hajtani és nem említett?
tudtam neki ajánlani..
Veletek is csak tanulni mennék motorozni, de csak ha valami lájtosabb terepet kerestek , Viktor leírása alapján ez durvának hangzik
Kezdem is mesterem, a celofán meg a befőttes gumi már megvan
VAnnak még valahol képek,de nincs időm foglalkozni az oldallal Áttervezném az egészet,mondjuk nekem sosem felel meg semmi
Legyen a dugó felsőholtpontba és a henger tetejét meg flexeld síkba vele De vigyáááázzzz,vigyáááázzz,meeee ha domború a tető akkkóóóó domborúra kell a hengert is!
































A hengerfej meg egy celofán és a mamától szerrezbe erős befőttes gumikat,minél több annál több lóerő,templomba meg van tuning gyertya
Nem tudtam, hogy te gumiszerelő vassal motorozol, de ezek szerint Romcsiba ez is elengedhetetlen kellék.
Kilyukadt hűtőt? Szilikon?
Hogy még Jó helyen vagy
zarándi azzal szokta ,néha kap defektet. amúgy a zarándi hegység nem annyira gumikiller . ritka a defekt hálégnek. másoknak meg vagy muz vagy labdacs van bent így a defekt kizárt.

zarándi. az az uj rész rohadtul fasza! oda töbet kéne járni és kialakítani útvonalakat amit végig kel csinálni állandóan . tök jól néz ki a táj mert fenyvesebb ,illetve általában jó rajta a föld hogy nem sár hanem nem tom miből van. mindegy . fasza és kész! lehet rá kéne szánni egy alkalmat arra a részre és kimotorozni . hátha ránklőnnek a vadászok :)
szép gép:-))
No meg én is.
gumiragasztóval ...bazmeg
mért itt bent mivel
ha nincs gumi majd lesz gyógyszer
szóval szanberg halála.. alurról..
már töbszrör mentün kott le gasgas chrissel meg fhaterral is de ott nem találtam le mindég vissz kel jönni..de mocskos fogós meredek zorrózható a hegy kicsit is nem toppos a rályder akkor meg csúnyán beszopható
fejben megkerestem hogy hogy is merre van az a hely alúrról még előző este..
nekiindultunk sárgapatakon fel kijáróig gond nélkül mikor egyszer csak..ott magasodott előttem..még jó talajban is szargumival igazi szopó de igy ez a gumi..már kiadta alkelkét..full lekerekítettema bütyköket....
de a ktm majd megoldja én meg kompenzálom a gumit a gázkar többszöri körbecsavarásával a kormány körül
na ez nem jött be..
nyélen 2ben elindulok megy felfelé de csak egyre jobban kapar egyre kevlésbé haladok majd megáll ásés jön a lyégrevü 2 padlón.

ekkor kerültem padlóra teljessen... még az első párkányihg sem jutottam nem hogy a 3dikig anonnan ha úgy alakiul..és szerencsé lábbal kel aznap..+jó csillagjeggyel születik még akkor sem biztos hogy elindul felfelé a zorróval...3 harmadik párkányról...én meg az elsőig is alig jutok minden energiát beleadva.
ekkor jön R és középgázzal fos lendülettel de szépen megy felfelé..kapar gál is de közeben kocog felfelé...ekkor már úly patakok indulta a sisakom alól a szemgödreimből
ezek befolytak gabesz elé és ö igy csak a 2dik párkányig jutott.
na összenéztünk..
nagy err csúnyán megcsinált minket..gabesz itt még talán 3szor sohasem futott neki most meg ott áll ..nem láttam tisztán a szemetit mert az övét is már könnyek borították
mikor vagy 6dikra sem jutottunk fel.... nekem olyan volt a gáz hogy már többet fordult a gázszektor a kormány körül mint a főtengely a blokkban egész nap ..de egyszr csak gabesz eljutott a kritikus pointig..és elkezdett zorrózni küzdeni felfelé...
lementem az aljába..leenggedtem a gumi..még..olyan 0,6 ról 03ra
akkor mikor elkezdtem engedni már láttam van benne annyi tartalék hogy bőséggel felvisz mert az a 0,6 az nagyon sok ám ilyenkor!
szóval lenegedtem majd nekiszaladtam újra...
már az induéls után érezhető volt hogy nem csak a jégrevüben játszik a motor..csont nélkül fel a tetejéig még szali ott zorrózott a végefelé mikor felértem..már kiabáltam is hogy gógó
persza sx 250 lefőzte a telyát a foresztes erdeigyümist a kemény menet végére de mondta szali nem gáz mehetünk..tudtam kicsit gurulni kell majd hogy hüljön guringattank pár percet mja d bela a túlpatakba ami az elképzelés szerint a szanberg halálához visz alúrról.
két jó zorós fejáróval kezdtük..de nem igazi csak olyan kis haladfós de zorrós.
majd bele egy fini patakba felfelé nagy sziklák kis sziklák majd egy 5mlteres siksziklából álló ..na az nehet feküdni csúnyát.
megúsztuk
majd vége lett a jónak..
ott áltunk már láttam a szanberg halála hegyoldalt..de a patak ..mondhatnók teljessen elhidegült...elfásult de nem tőlün!
szali 5 méterrel hátrébb észervett valamit..an ott fel..és már ment is fel..2méteres függő parabola- majd onnan lendület vitte föl és föl és föl...
mondom R nek ..mikorzben fordulok meg..na látod..ezért hívom szalit..gyagyásnak
és már robogtunk után..fel azerdő tövéig de onnan le kellett jönni mert besűrűsödött..szali elfelejti sokszor hogy is van de én emlékeztem a meredek erdei útról balra az erdőben nincs mentetmert sűrű fenyves..jobbra le a patak felé oldalazva vigyáznia fákon ne csúszunk lefelé..magd felfelé próbálkozni mikor az úton már nincs fa..de az a végén van..
szali azt hitte király hogy fejutott megent az útig ..én meg mondom R nak.. hély ha tudsz mehetel felfelé is ..de lefelé az 100%jó mert onnan majd fel lehet jutni...
ez igy is lett.én nem is lettem volan kéopes ezzel a gumival fejutni a fejem felett 3mre levűő útig de nagy err az új szikszdélyzivel simán feloldalazhat..hátha onnan ök könnybben...
a nagy laúfaszt
elgurultam olfalt kissé lefelé majd mikor észervette ma múltkor is hol kapott erőre a felfelében a motor nekiindult a zorró és elsőre foll elkapva a lendületet..az 525 sx erejével és a hosszú egyes segitségével!
pluszs a kompenzációs készséggel a rályder positionban..a mocskos meredek karomnyi kidölt fákkal tarkított de fogós felfelében egy levegúővel...feljutottam..
annó mikor a hely elneveződött ugyan ez történt..csak után a fenti gerincen fagyoskodtunk 20percet..majd visszamentünk az akkori R ér és szaniést én akkor ...felvittem a szaniberg ktmjét az úrtól félmagasságból...majd mikor felért gyalog az ember..majdnem ottmaradt.. lila volt a feje. .gabesz meg a barátság hálójától messze elúszva osztotta az észt mert ő meg fázott mocskossul. a sok várakozásba..mert persz felértek és nem mentünk hanem le kellett ülni..de ez értehtő volt az ember fehéres lila arcal ült alkoholista sápadt szemekkel nézett kia fejéből..zihátl...mondom majd nem baj volt
ezért lett a hely neve...szanberg halála.

ez a két ráylder is nemsoká felértek
aztán átbuktunk a hegygerincen bele a father-patakba ......
háát ez király sztori! mindenkiről van elnevezve hely,beszarás...szanberg
csika
http://www.lmsport.hu/lm/9-ok-...
most fedeztem fel ezt az oldalt és meglepődve látom h fentvagyok rajta
Neked lesz hely a futón!
Thx a beszámolót
Látom nagy R ott is jól állja a sarat mondtad neki, h tiszteletére elneveztem róla, egy szakaszt?

A leírások alapján belegondolok, hogy a 4T KTMekkel harcoltok 2. ba a feljárókon, akkor én ott hogy a búbánatba jutnék fel az RMX el gyanítom sehogy

Defektet mivel javítasz ott kint?
Megértelek én is úgy szeretnék kijutni, hogy szállásosra, és a 2 nap alatt talán megtanulom romcsi nagyon alapjait, hogy is kell ott elindulni, mondjuk eddig a szintig Bár ha extrém a terep, 1-2 óra bőven elég
Köszi a választ, idénre tervezem a hajtást, ha még áll a futón a hely
Mindenféle megoldásban! De a napi 4 órában sosem! Az kevés azért nem megyek ki!
na levetkőztem ittam csend honolt kicsit de pár perc és már brummognak is felfelé...
ahogy feléretek már indultunk is..alig mentünk 3 percet mikot egy fejáró tetején lett defektes a gép.. már fent voltameloldalaztam kicsit majd motorszerelés..na itt is mindég állan dóan várni kell ha a dohányzós bandával nézzük ott elrántanak kétszálat fejenként..hát itt is a fent volt mindenki egyből pedig ott a múltkor..mondjuk akkor valahogy takonyabb volt a talaj ..le a kalappal... igy is

motorszerlés..szalinak a feje nem ált jól mert a múltkor is igy volt defektes a gép és azt hitte nem csináltamm ge faszán otthon..de megcsináltam!.
viszont kellemes volt mert pont a tiikör szélén voltunk és szali átvette a túrha- vezetést és amig szereltem elmentek a körön egyet..meg a sirokira.
lóhalálábna szereltem a gépet. majd csatlakozódtam hozzájuk.
na innen már extrajó lett a dolog rámentünk a múltkori csoreszmisigabiszenvedő feljáróra..az A++os nyomot választottam
mocskosnehezen fejutottam a párkányra ..oldalazva csúszva a felfelé kettő butagázzal,de fejutott.

ezek meg lent küzdöttek ..király volt nézni a hogy mindenki küzd..nagy er egyszer csak felért mellém..felnéz..azt mondja..hova
há mondom..oda...
ott van egy út...
lentről nézve ne mnagyon létszott semicsak az hogy a meredek 10m es párkány után mocskosmeredekenfelfelé..
nekilódul R és kb a 10%áig jutott és nézett felfel..az égbe
visszajött én addig positionba helyeztem a gépet és gó. igazi butagázzal elkapta a fonalat ..megindult a párkányon..majd a meredek előtt már sikerült letenni a gázt ahogy kívánja...persze ott már nem tid megálni a viz és az ilyne meredekeknél már tök fogós a talaj full nem olyan mint a párkányon..jött ám egykerékre a mocsok..
beültem neki majd fej előrehajtva csak mentem felfelé persze a gázt el kell csipni de azért mégis húzni kell..nem egyszerű a dolog..
tipikussan a teteje előtt eméterrel megakadtam..de én onnan már vissza nem kinéztem egy eloldalazást 1-2mer majd ot fecibáltam a végén..
erre jön nagy err.. és a buta új gumilyával mellettem oahol cibálom a motort..feltolatta magát megállás nélkül épp csak felért az elejével de onnan akkor már a hátulja gyerek játék volt R nek.
gabesz ott már erőssen jeleszte hogy..ja j leírtam a nevét...ááá...ÁÁÁ
. . .
szóval szóvalk szali szólt hogy az sx 250ben fogyóhold van..mér fogyóhold
mer már erő az nem sok van a 250 mint egy lyaú huszonötös..mondja

annyi volt a drályver utasitása..ne várja meg hogy kileheli a gép a lelkét időben szoljon és visszamegyünk a csocsikhoz.
azt mondá időben fog szólni..ugyhogy már indultunk is tova...
mentünk mendegéltünk majd elértünk oda ahol a múltkori husaberg kiQúplungosodott.. na ott akkorát szopott a 525ös drályver mint atom..ezek a fos siszkzsdélyzilyökkel..hogy nyajjá ki a seggem egy SZAR motorozás után
2dikra futok neki -addig ezek leszedték=(szali és nagy rö) szali motrját az előző hegyoldalról-mert nem figyelt rályam a kis buksé és aszt hitte hogy csak úgy véletlen kerülök lefelé balra
hát nem ..véletlen csinálni valamit én?
na szóval... nekifutok padló kettőn oda ahol a múlthéten..szarabb talajban a husaberget szali egyes pöcörögve hozta fel.. eljutok a holtpontig..már mint az enyémig úgy kapar alatta ma ktm az ujnyi fagyökereken mint valami ...jégrevüben a idióta szögesgumi nélkül
ezek meg szépen brummognak felfelé középgázon el mellettem lépésban de megy fölfelé megállíthatatlanul...
én meg ott kaparok elindulhatatlanul
na most ők pihiztek fent én meg ..húztam vontam ..cibáltam jobbra banlra..ill az ügyes karburátorállítás után kissé elcsavaródott az alapjárati levegőcsavarom..ki nyúlt hozzá a fene egyemeg persze a csavarhúzó otthon maradt...pedig ezzel gond nem volt amúltkori hajtáskor..na szóval
jó leszopattam magam de 3 perc torkozás után azért csak felhúztam magam a párkányig ahol egy zorró megindulás után kettő parasztban csak megindultam és loptam a távolságot felfelé..
felértem ..méár integettem hogy gógó..mi van megint rátok kell várnom
a kempingig még 1egyzer szoptam szét az arcom egy méterre a feljáró tetejétől..ez a hely új a gabeszlálykereknek mert idáig nem jutottunk el velük5 óra alatt itt meg mi kb alig 2 óránál jártunk
hú bakker mitkapok én a szalitól
na mindegy eljutottunk a kempignyóba-a cél az hoyg a kempingig gyorsan majd a kemping körül vadban lökjük és mikor jelzik hogy benzin over..akkor meg gyorsba vissza a kocsihoz..persz azért az a gyor az neeem olyan gyors inkább változatos ott jön a képpatak dulpafeljáróval..az mindég megtréfiz minket..sárban

naszóval délben a kempignyóban meg kajáltunk a napsütéses kék ég alatt és elindultunk szanberg halála felé..de alúról!
Romcsiba hogy jártok tavasz/nyáron, két napos ott alvós 2 napos motorozós, vagy csak 1 nap, azt max 4 órát?