igen, fekszik síkban, meg ki is emel rendesen, majd ha működik terhelésesen is rakok fel galériát, akkor érthető lesz amit most nem írok le , addig nem akarom, nehogy valaki ugyan így bassza el a képek/leírás alapján a kosarát
Ez a stock engine mi a fene?
Így most a felező lemezt se vágom .
akkor a futómű beállításra gondoltál, meg a gumi nyomásokra,
azt hittem valami spéci karbi tuning, stb
A kosár az már "rég" kész, majd holnap berúgom és kiderül mit alkot terhelés mentesen, de az igazi próba úgy is a terheléses lesz...elvileg nem lehet baj, marós szedte ki osztófejen, a lemez amit meg ráhajtogattam mindenhol ugyan olyan vastag, azaz elvileg nem lehet hogy a 12 bástyából csak az egyik fogja átvinni az erőt...ha ez megesik akkor tuti letöri még futómű van hátra meg pár apróság, de ahhoz meg kell várnom a márciusi fizut...
Még hogy kérges, mi? Olyan szípen kenegeted teló olajjal egész nap, tudom már, csak ezért szereled a telókat, hogy olajban matathass egyébként nem olyan rossz, kellemesebb, mint a váltó meg a motorolaj, tisztára mint egy masszázsolaj. Igaz-e Mester?
Az alapok mindíg ásással kezdődnek Tehát,ásó,(nem kapa és nagyharang )az megedzi a selymes kis bőrödet a tenyereden,de szinte minden izmot megmozgat .Na,de ha ásol akkor a kellemeset(az edzést )kösd össze a hasznossal és áss akadályokat magadnak,szóval csinálj egy pályát .Megvan az alapozásod,van pályád,és mire ugye kész lett van erőnléted is .Előszedheted a motridat,de ne porold,le meg csicsa meg minden ,me az első talajfogásosásódázódásnál,csak lefittyenne az orrod,azt örömkönnyek helyett ríná (látok sok ilyen mókárt )nem kell őket majmolni
Folytatnám,de elment az ihlet ,de az alapok már megvannak,de psszt senkinek ne áruld el,hogy olyan kérges a tenyerem,mint mezítláb kapálósnak a sarka Pedig aoszt napi 10-12 órát olajban áztatom
jó reggelt béláim az úrban!
aztán még szoktak olyan felkészitő edzéseket csinálni hogy fél kézzel motorozás, meg fél lábbal (hátso fék leköt) meg ilyenek...
aztán ha ez már jol megy akkor jön a hátra felé ülni a motoron, és ugy menni 3 kört a piliscsévi pályán..
biztos van valami ebben a kávéban.
bár egy kicsit csalodtam benned,
nem baj ugyis hamar rájössz majd hogy nem is olyan jo a bálna szakkör, főleg a szoposban...
jol van ám csak szivom a véred...
Gyerünk motorozni!
beraknak egy felezot a karbi torokba,jobb lesz a legaram reszterhelesen
Ez a stock engine mi a fene?
Így most a felező lemezt se vágom
es jol tud mozogni a kuplung lamella,kiemel rendesen?
azt hittem valami spéci karbi tuning, stb
A kosár az már "rég" kész, majd holnap berúgom és kiderül mit alkot terhelés mentesen, de az igazi próba úgy is a terheléses lesz...elvileg nem lehet baj, marós szedte ki osztófejen, a lemez amit meg ráhajtogattam mindenhol ugyan olyan vastag, azaz elvileg nem lehet hogy a 12 bástyából csak az egyik fogja átvinni az erőt...ha ez megesik akkor tuti letöri
GRAT!
Folytatnám,de elment az ihlet
hogy all a Suzi,a kuplungkosar ok?
Egyébként mit jelent az endúrózás alapjai, mit fognak oktatni?