Ha már megkerested (amit köszönök szépen) akkor ott olvashattad is hogy "kb" árat mondott.Vagyis nem pontosan 110 eur. Én meg a pontos árát szeretném tudni,mert nem mindegy ha 10-20 euroval drágább (mert ugye olyan nem igen szokott lenni hogy olcsóbb lesz valami).Nekem az is megfelelő,ha megrendelem,aztán ha drágább valamivel a 110eur-nál,akkor azt te kipótolod,és akkor mindegy a pontos ára. Na? Jóötletvagyjóötlet?
karbi thunning ..=schufnitunning-fasztori részing...
annyi bajságot azért csináltam hogy az új feszessebb rugót...nem festettem be zöldre...
mérges-ződre mer csak sxs lett .
amúgy ebben a témában zozi ,TE vagy a hibás mert hogy most hétvégén láttam ám hogy alapról mekkorát ugrik az exc-d...menetben nem volt különbség de alapról... és ez nem kicsit baszta a tsőrömet
tudom tudom a tilyéden aprókavics a kipufogód de nem ott a bajság a jól belöködött benzin mit te is omondtál mindég..ha rábaszod a gázt úgy kiugrik alólad...én meg persze persze alapró azért nem ugorhat ki..
hát de..igazad volt!
ugyhogy felkészültem a 27 maradék feljáró fogadására...
hály tibi.
gyúrlyá vazzeg készülök hozzátok.. ha lesz eső..mert akkor lyaú a talaj akkor lyaú erőszakossan kell menni..ami nekem bejön.
tettem a motorhoz...egy sxs racing gyorsítós lökőrugót...
na azzal olyan benyabelökés van hogy ...már nincs betorpanás alapjáratról ráteszem a gázt és ugrik..minél nagyobb a gáz annál nagyobbat ugrik
ennek az a lényeg ez ugy működik-doktor alpesicsocsi elmagyarázta- hogy a gyorsító nem közvetlen csatlakozik a pumpához hanem egy rugó késleltetés van... ez a kék rugó...
van az sxs az zöld és az erősebb...fent a gázbovden alatt!
ha hirtelen rábassz az ember a gázt akkor ez a rugó késletetséssel tolja tovább a rudazatot...na itt a lényeg minél kevesebb késéssel kezdi el tolni a rudazatot annál több benyát lök be...
de kell a késés ,mert ha nincs kis késleltetés az meg már túl sok benya...
az sxs zöld rugót adják 2008tól mert rályöttek hogy ez a 2005 szériarugó nagyon kárcsú
na ilyen került volna bele a kicsikébe...mert jól ment nagyon de helyből inditás faátkelésnél ..ott nagy volt a torpanási luk...
de mondta a csocsi hogy a gyári sxs rugót is utána kell állítgatni ...
na mondom akkor mivel ez egy spirálissan feszítő rugó..ezért..ezen lehet feszíteni ...ugye
igen
pontossan 4mm ert hajtottam ki rajta mondom megnézem milyn feszes lett..
hát az eddigi hirtelen gázreakciónál elmaradt vagy 3mm ert a gyorsító és most pont a felét maradt el...
a sugár is dúsabb volt...mint a berg karbinál!mert az meg kiderült eleve zöld rugós!azért is harapott annyira alapról!
naszóval...összerakom praúbakör...
hát mit ne mondjak...szerintem ha van olyan hogy 100ossan olyan lett a motor amilyet vártam akkor ez 110%
a nagy állítgatások elmaradtak...mert egyből jó lett...az a kérdés ez kissé sem finom viselkedés a kroccpáylán menniyvel teszi buksibbá a ktmet...
de szerintem ezen részen nem fog változni...mert csak alapjáratról volt gond a befulladás hirtelen 1/4 gáz fölött..nem megugrott hanem befulladt majd egy gondolat mulva indult meg...fordulaton nem volt semmilyen lyuk...talán kissé még spontánabb lesz a gázreakció .
majd eldől
általában bele szokták sütni hogy milyen anyagú, PP, ABS stb... még az utángyártottakban is elvileg lenni kéne...próbáld meg,hátha megtalálod a jelzést
zozi.
honna tudom hogy az a rugó ami az enyémben van az sxs vagy gyári szinéről?ha ződ az sxs?
hazamegyek megnézem...küllőket is hogy akkor mennyi az annyi
thmx
dévid 0330 a véleményem ... jó
de miről
a gázgászról
az öthuszon5ről
mindenről
.
üdv...valami tippetek van a hiba okára? diagnózis=motor hidegen gombnyomásra röffen,jár pár percet néha van ugy h leböffen...aztán pár sec-ig inditózni kell mire röfög...néha ugyan ez melegen..leállit aztán inditanám is néha nehézkesebben indul,de olyan is volt már h menet közben ált le ja szelephézag 15orája lett belöve...2-3 olajcserénél elég arra rálesni nem?
"Ne nyúlj hozzá"
annyi bajságot azért csináltam hogy az új feszessebb rugót...nem festettem be zöldre...
mérges-ződre
amúgy ebben a témában zozi ,TE vagy a hibás mert hogy most hétvégén láttam ám hogy alapról mekkorát ugrik az exc-d...menetben nem volt különbség de alapról... és ez nem kicsit baszta a tsőrömet
tudom tudom a tilyéden aprókavics a kipufogód de nem ott a bajság
hát de..igazad volt!
ugyhogy felkészültem a 27 maradék feljáró fogadására...
gyúrlyá vazzeg készülök hozzátok.. ha lesz eső..mert akkor lyaú a talaj akkor lyaú erőszakossan kell menni..ami nekem bejön.
tettem a motorhoz...egy sxs racing gyorsítós lökőrugót...
na azzal olyan benyabelökés van hogy ...már nincs betorpanás alapjáratról ráteszem a gázt és ugrik..minél nagyobb a gáz annál nagyobbat ugrik
ennek az a lényeg ez ugy működik-doktor alpesicsocsi
van az sxs az zöld és az erősebb...fent a gázbovden alatt!
ha hirtelen rábassz az ember a gázt akkor ez a rugó késletetséssel tolja tovább a rudazatot...na itt a lényeg minél kevesebb késéssel kezdi el tolni a rudazatot annál több benyát lök be...
de kell a késés ,mert ha nincs kis késleltetés az meg már túl sok benya...
az sxs zöld rugót adják 2008tól mert rályöttek hogy ez a 2005 szériarugó nagyon kárcsú
na ilyen került volna bele a kicsikébe...mert jól ment nagyon de helyből inditás faátkelésnél ..ott nagy volt a torpanási luk...
de mondta a csocsi hogy a gyári sxs rugót is utána kell állítgatni ...
na mondom akkor mivel ez egy spirálissan feszítő rugó..ezért..ezen lehet feszíteni
igen
pontossan 4mm ert hajtottam ki rajta mondom megnézem milyn feszes lett..
hát az eddigi hirtelen gázreakciónál elmaradt vagy 3mm ert a gyorsító és most pont a felét maradt el...
a sugár is dúsabb volt...mint a berg karbinál!mert az meg kiderült eleve zöld rugós!azért is harapott annyira alapról!
naszóval...összerakom praúbakör...
hát mit ne mondjak...szerintem ha van olyan hogy 100ossan olyan lett a motor amilyet vártam akkor ez
a nagy állítgatások elmaradtak...mert egyből jó lett...az a kérdés ez kissé sem finom viselkedés a kroccpáylán menniyvel teszi buksibbá a ktmet...
de szerintem ezen részen nem fog változni...mert csak alapjáratról volt gond a befulladás hirtelen 1/4 gáz fölött..nem megugrott hanem befulladt majd egy gondolat mulva indult meg...fordulaton nem volt semmilyen lyuk...talán kissé még spontánabb lesz a gázreakció
majd eldől
ez mi az
ezt nem irom alá
http://youtu.be/lN41auzF3fk
PP van bennük
Tudja valaki, hogy a motor idomokat milyen műanyagból csinálják?
Van ezer féle poli cucc(polikarbonát, PVC, polisztirol, stb.)
Köszi
Itt vagy? megyek ma motorozok egyet,nem jössz?
mörning...guten áben...
zozi.
honna tudom hogy az a rugó ami az enyémben van az sxs vagy gyári szinéről?ha ződ az sxs?
hazamegyek megnézem...küllőket is hogy akkor mennyi az annyi
thmx
dévid 0330 a véleményem ...
de miről
a gázgászról
az öthuszon5ről
mindenről
.