ebben igazad van! én annak verném a cerkáját a konektorba, aki ezekre rendszámot adott! ezek nem utcai motorok! ezt annak jó használni, aki amúgy is versenyzik, pénz háttérrel. az meg hogy gyári újonnan szarok, ilyet ugye a KTM-nél is látunk bőven... csak ott MEO 3-nak nevezik.. A szar pénzű hitellel fizető országoknak rettenet olcsón csak úgy érdemes eladni, hogy az alkatrészből visszajöjjön a haszonkiesés.. nem csak a gizgaz csinálja... hobbira nemigen valók.. aki ezzel versenyzik, annak meg amúgy is kell alaptőke.. Akik nem értenek a motorhoz, azoknak ez rohadtul nem való!
Biztos jó motorok ha mennek de azért megbassza a jó annyát a GG hogy ilyen motorokat kidobnak a piacra.Megveszed újonnan azt szét kell kapni az egészet nehogy idő elött harangozzanak neki.Ezt sokan nem díjjazzák.Persze te szereled őket mert értesz hozzá de aki motorozni akar nem szerelni az meg beszopja a gyári hibákat.Szóval nem hiába vannak szidva ezek a motorok.Ha megy akkor biztos bika de megbízhatatlan akkor is.
Igen! az alapelmélet, hogy a szaros gatyát sem vesszük vissza! tisztán kell tartani, és rendesen szervizelni, átnézegetni.... Szerintem ez nem nagy dolog, ha tényleg motorozni akarsz vele, nem csak cumizni mindíg... ja és a fél javítások, a semmivel egyenértékűek...az csak az új tulajdonosok megtévesztésére elegendők, használatra nem elég.... amúgy semmivel nem rosszabb, mint bármelyik márka, főleg ha a gyári hibákat rendbeteszik benne.. és szerintem rohadt erősek... aki megy egy jó gasgas-szal, az utána nem nagyon akar másra átülni... Hangsúly a JÓ-n van! 2009-es gyári új modelleknél is motorgenerállal kezdtem... 0 kilóméteresen... 200 üzemóra azóta, és most időszerű lesz egy hajtókar, de még megy! SEMMIT nem kellett rá költeni, még a dugó is ugyanaz... persze nem gyári! :)
Nem tudják mi a jó,de sajnos főleg azt mi kell neki.Jó motorok azok.Nekem bevált,volt több évjárat zsír új is.Egyedül a szűk fordulót nem szeretik velem,me magas dögök,de versenyzésre is kiválóak abbiztosis. Sok a gyerekhiba,de nem írkálom le me sokszor leírtam ,de ha valaki ismeri meglepetés nem éri sose,legalábbis engem nem
:) ott van elvileg, de megtalálsz, ha akarsz! szívesen segítek ha tudok, nem vagyok infó irígy...:) van még bőven benne tartalék, hidd el, sokkal jobban kéne mennie.... 55ló, az azért elég sok..
Szóval azt mondod, hogy még vannak rejtett lóerői a blokknak? A teljesítménnyel mnég így is megvagyok elégedve, tökéletesen.
Elkezdtem olvasgatni a weboldalad, viszont azt nem néztem, hogy rajta van-e az elérhetőséged, mert akkor még idén meg kéne csinálni a verdát....
Köszönöm ezt a sok segítséget !
A kriegert is megcsinálhatod, az is tőlem van, szét kell szedni, azt a dupla furulyát likvidáld, és egyenes rostacső bele! benzinnel utána mész, és gázadásra orrbavág a kormány.... a vezérmű tengely is tőlem van, még az is jó, jó ereje lenne, ha rendbe lenne..
akkor is a gyári kipuff jobb, mint a krieger.. csak hangosabb jóval... Ami meg a tötyörgést illeti, pont attól megy tönkre... kis fordulaton rossz az olajzás, mint te is látod! használd magasabb fordulaton, nyugodtan húzzad neki, azt szereti, arra is való! ha nem bántod, még hamarabb széthullik... csak tanács..
Na igen, az meg a másik. A drága előző gazdája a gyári kidörrentőt egy pár centivel megrövidítette.......... Szóval nem tudom, most az van rajta, de szerencsére a belsejét nem belezték ki, csak kicsit lenyestek belőle. :D
Amúgy nem igazán gyilkolom, csak szépen, finoman csorgok vele...
:) csak mondom, ha szétküldöd, nem ennyi lesz a javítás! akkor lehet szemetes lesz a motorodból! nem éri megcsinálni.. viszont a gyári puffot tedd rá! az fontos! ne legyen benzines az olajad!
Akkor nem ártana, ha elmennék holnap locsolni.
Hát, ameddig tudom, addig használom... Viszont így is űűűűberf*sza, remélem bírja még egy darabig. Meg most kapott friss olajat szűrővel. Ami benne volt az nem volt valami jó, úgy folyt, mint a víz....
Ha nem a fémreszeléktől kopott szét, hanem a rossz olajzástól, tehát olajat azért néha cseréltek, akkor hajtókar felújítás, ha még lehet, henger hónolás, ha még lehet, meg új dugó... ez a minimum.. aztán pumpa és olajzás... anyagban kb 120, és valakinek meg is kell csinálni.. tehát az plusz x ezer...
Nálam volt utóljára szerintem, kétszer is itt volt.. Nem elég az olajpumpa, mert az ugyan olyan kaki.. Azt hiszem egy szűkítőt beutöttem a főtengelybe, hogy legalább egy picit javítsam a nyomást, de az sem megoldás.. de így legalább csak alapjáraton villog, nem folyamatosan világít... Kicsit necces annak a blokkja, asszem azt heggesztették, mert valaki beleflexelt az olajjáratba a kuplung oldalon, aztán a hőtöl elment . meg ilyesmi.. Kell neki olajzás, hajtókar, dugó, henger felújítás... nagyjából...
Kaposmérőről hoztam a motort, és mondta a csávó, hogy egy specialistához vitte, szóval te lennél az?
A másik, ha rendes nyomást akarok, akkor elég csak az olajpumpát kicserélni, vagy több módosítás is szükséges?
Szia!
Ismerem azt a motort, volt nálam, ismerem a bajait is. Kéne rajta ezt azt csinálni... Sajna ezeknél ez a dolog fenn áll, de nem normális! rendbe kell tenni az olajzást! Gyárilag el van toszva.. Át szoktam alakítani, a pumpáját, meg a járatokat, és akkor jó lesz.. Van hogy hegeszteni is kell a blokkot, de az inkább a 02-esekre jellemző. Figyu a lényeg, hogy aludjon a lámpa.. amíg nincs megcsinálva, addíg játszani kell a gázzal, hogy ne sokat világítson, esetleg próbálj vastagabb olajat, az is kicsit növeli az élettartamát, de nem megoldás! sajna az olajgomba 0.2 bar-on kapcsol.. szóval ha az is világít, akkor semmi keringés, ez pedig ugye a hengerfej tőkéinek, siklócsapágyainak nem tesz jót! nem is beszélve, hogy a hengert egy fúvóka keni, aminek szintén nyomás kell... valószínű a duhó már legalább egy tizedet kopott, és füstöl is kéken a motri....
Kedves juicecooler !
Mint újdonsült GG tulaj lenne hozzád egy kérdésem. Na jó, ez így ne mteljesen igaz, csak ez az első 4T gg-m. Lényeg az, hogy ha egy kicsit megyek vele, akkor alapjáraton bevillan az olajnyomás lámpa. Ez normális?
Szia! Hehe! szegény jószág... Természetesen megcsinálom szívesen, ha meg nagyon kafára szeretnéd, akkor még szívesebben! :) Sajna sokan lemondanak ezekről a jószágokról, pedig nagyon szeretem őket, mert nagyon jó vasak! nekem is van 2 db, egy 06-os, meg egy 03-as... Keress, ha aktuális, eléggé tele vagyok, (szerencsére) van mit rendbetenni.. :) Igaz egyre kevesebb! Mégis csak fogynak! :)
Elkezdtem olvasgatni a weboldalad, viszont azt nem néztem, hogy rajta van-e az elérhetőséged, mert akkor még idén meg kéne csinálni a verdát....
Köszönöm ezt a sok segítséget !
Amúgy nem igazán gyilkolom, csak szépen, finoman csorgok vele...
Hát, ameddig tudom, addig használom...
És egy ilyen kissebb rendbetétel megközelítőleg mennyivel könnyítené meg a zsebemet?
A másik, ha rendes nyomást akarok, akkor elég csak az olajpumpát kicserélni, vagy több módosítás is szükséges?
Ismerem azt a motort, volt nálam, ismerem a bajait is. Kéne rajta ezt azt csinálni... Sajna ezeknél ez a dolog fenn áll, de nem normális! rendbe kell tenni az olajzást! Gyárilag el van toszva.. Át szoktam alakítani, a pumpáját, meg a járatokat, és akkor jó lesz.. Van hogy hegeszteni is kell a blokkot, de az inkább a 02-esekre jellemző. Figyu a lényeg, hogy aludjon a lámpa.. amíg nincs megcsinálva, addíg játszani kell a gázzal, hogy ne sokat világítson, esetleg próbálj vastagabb olajat, az is kicsit növeli az élettartamát, de nem megoldás! sajna az olajgomba 0.2 bar-on kapcsol.. szóval ha az is világít, akkor semmi keringés, ez pedig ugye a hengerfej tőkéinek, siklócsapágyainak nem tesz jót! nem is beszélve, hogy a hengert egy fúvóka keni, aminek szintén nyomás kell... valószínű a duhó már legalább egy tizedet kopott, és füstöl is kéken a motri....
Mint újdonsült GG tulaj lenne hozzád egy kérdésem. Na jó, ez így ne mteljesen igaz, csak ez az első 4T gg-m. Lényeg az, hogy ha egy kicsit megyek vele, akkor alapjáraton bevillan az olajnyomás lámpa. Ez normális?
Ja, és csak 4T! máshoz nem nyúlok! :)
http://prometheus-art.lapunk.h...