Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hátsó fkbetét..1mmert kopott egy nap alatt el is fogyott..1mm!az 10 tized milimétert...100 század miliméter.
ez a sár ez evett mindent...
még este lemstam a motort
amit még nem meséltem...
kb 500m magasságig jutottam mikor egy ilyen sziklabohóckodós kanyarugrásból kicsipettem az első gumit
kb 5percel indulás után... . .
emezek elmentek a tibikörhöz én meg..a bálint féle módszerrel . 12perc alatt kijavitottam...
majd nem siattem utánuk és egy pataklefelében túl lassan mentem és igy volt időm eleseni...gyakolratilag végigtöröltem a vállammal az egész hegységhet ugyhogy 10percet sem mentem már csatak sáros volt a mezem is...
de végül is ez is megvolt..még utána elestem vagy... vizes farakáson..vizes lapossziklán...vizessáron...vizes vizen 24milliószor.
Eladó.
a titokolvasóknak...hazaértünk!

ultra giga brutál jót mentünk,köszönjük


Jó neked, én csak kinéztem a Gyárihegybe és mentem egy kis kört.. De az a vicc, hogy a sirató közepén megint lecsúszott a saru és megállt a mozdony... Se szerszám, semmi nem volt nálam... Szerencsére egy ismerősöm is kinnt volt a 300-as EC-jével, ő mentette meg az életemet egy csillagcsavarhúzóval... Jövőhéten pénteken iskola után azonnal meg lesz csinálva az FSE. A saru ki lesz cserélve, valamint a ventillátort egy kapcsolóra fogom kötni, hogy ne forrjon fel az erdőben....
a gyorsítószivattyúrol van szó...
meg hogy jó hogy nem torpan be kisfordulatról indítva sem...
legalább nem lehet mindent a gumi számlájára írni
éljen az sx-s 525
lya.
a legfontossabbat le is felejtettem mondani...
a szuper gyorsító hát kibaszott jól alámdolgozott...
fákon átlépés kettőben kicsiqúplung és már felfelé robogott is a sx 525
nagyon patent volt eddig is..de igy
zozi
hát itt is van olyan feljáró mint nálatok csak elfelejtettem...fele olyan hosszú de detó ugyan az.
de ma hogy rámentünk..mindjárt eszembe jutott...
csak ennek nem lehet nekirongyolni..ezt helyből az útról a full meredekkel indul...full gyökeres kirugatott meredek agyagos...fele olyan hosszú mint a tiétek de azért igy sárban...kellően kemény volt
az a neve a fogadós feljáró.csak el is felejtettem hogy van..már vagy 3-4hónapja nem jártunk arra
sziasztok.
voltunk motorozni...
nagyon nagyon jó volt.
nem mondhatok többet.
de hiába a futás meg a sok gyúrás csak a motorozás számít. .
a sár meglehetősen fogós volt... a lefelékben azért figyelni kellett.
a faterpatak kimaradt...felfelé is...pedig már fél éve tervezzük
de lefelé is
de még lyaú...igy is a kéktlyben az utolsó 500men kifogyott a benzin...
na ha belevesszük a faterpatakot... meg onnan a vissszfelé felugrós fejárót..akkor valszeg ..nagy szopás lett volna a mai nap neve ill a hogyan toljuk a motorokat mert mindenek kifogyott..tehát a nagy szopás ha van tolás...de megúsztuk

a talaj...az nagyon finom volt.maga volt a szalonnás ..a mangalicaszalonnás...a békön szalonnás
gyakorlatilag a zsemlét pofával letettem a földre.. majd jódarabot toltam rajta és úgy tűrtem be a fejbe ..
lefelékben azért volt hucc hucc
Majd az urad beolvas ide,aztán kiporolja a popódat!
a sok dzsoperes majom
majom völgy
Majom=Malom
Tardoson a Majom völgyben voltam ma hekket enni és annyi de annyi motoros legény volt ott jobbnál jobb fajták
vakságot nem fogadtam,még jó
jó estét
most keltem fel,aludtam 2 órát
kösz ronis ! és a hegesztés mennyire tartós megoldás !
Egye rosseb,mond a számlaszámod!
remélem jol van.. lehet csak nincs ideje...
na akkor utaljad azt a 6 ezret hama-hama.. a számlámra...
Megragasztottam a deknit azzal a gyurma lófasszal. Olyan lett,mint a gyári! Ma teszteltem,nem is ereszti az olajat! Mocskos egy fasza anyag ez a gyurma!
Zoziról nem tudtok valamit? nem tudom elérni..
ez teljesen motor és áttétel függő dolog, ki mit hanyadikban tud megcsinálni...