Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi az élménybeszámolót is
Ricsiék is regélhetnének bővebbet is
bakker tegnap én is etettem a fékbetéteket....elől-hátul... micsoda lefeléken mentünk te jó isten
még visszzanézni is izgi
12 perc az rekord ép hogy köt a ragasztó ha nekem ilyen lenne, mondanám, menjetek motorozni, mert tuti nem javítom ki 30 percen belül lehet megkérnélek téged de nálam dupla belső van, és nem egyszerű a helyére rakni mondjuk cserébe ritkán van defekt
Azt hogy a csába hoztad össze? Mennyit mentetek egy nap alatt? Vagy beragadt a hátsófékpedál?
én vagyok a te embered...és jó olcsón odamondtam a munkahenger árát a ktm topicba!
na bakker, ha jól rémlik annó amikor a blokkot vittem hegeszteni AVIshoz azt mondta, ha megnéziumos, akkor nem tudja megcsinálni, mert elfúj.
Ha megfúrod és teszel bele merevítő vasat és úgy a 2K fémragacs, akkor lehet jó lesz.
A nem is érdekes, B re neveztél, de motorozz sokat, meg szalonka, ahogy Szali írta
Jöhettek ide is edzeni, legalább lesz aki összelapátol, mert mostanság 10km után kifekszem de odaadom a GPS-t és majd az alapján ti végigmentek
a heggesztésnek utánnajárok,de ez ilyen magneziumos fosadék
Csak egy meredekebb fenyvesbe kell bemenni lefelé, ami tele van fával és már ott is lepattansz a motorról...bár te lehet nyeregben maradnál és szlalomoznál lefelé a fák között vagy szimplán kivinnéd tövestül
Előre nem tudom megmondani!
A-ba biztos, hogy halál evvel a tudással és kondival!
38 használtan,ja kézvédőt is le kellene cserélnem
Upsz , de minek az a kuplung
Cseréld le alu merevítősre a kézvédőt
Nem lehet olcsó egy ilyen olajos cucc hegesztés?
én a pehely súlyú 2T-met is felállítom 3x és végem van

Ezek szerint jót motoroztál!
jól sikerült a tegnap......
Mit kerestél a patakban, aranyat?
Én is kerestem a lábtartó rugómat a hétvégén egy csomószor ahol szétnéztek a földön.

Mi újság van? Lesz DEVA-ra kapacitás?
Szép napot!

Zoozee él még? Mi van vele?
Úgy látom te már mindent tudsz
Nagyon fasza a hely és jó a tudás is
Igen elfáradtam már a patakban és volt kicsi könnyebbség így
riki.
mesélj milyen volt a hajtás...
a patakot felürről
a 125 sx-el ,exc vel is 1ben mentem mindig felfelé,ha hosszó feljáró volt ha rövidebb csiki-csukisabb...működött,ott 2.-ban nem net volna a kicsi

most a 250el is próbáltam hasonlóan,rövid kis szopó felfelében...túl ideges a motor,csak rugattam szana-szét...mondják a tutit,hogy kettesben! áhh mondom nem lesz jó....katt 2-be... bakker szépen piriszkáltam vele felfelé....persze ehhez hozzátartozik,hogy a motorral 1 alkalom hogy hegyen voltam,a kuplungot kell még tanulni kezelni,de 2 ben nulláról a felfelében jobb volt


isten ez a motor,csak ne lenne ilyen erős





ronisnak is igaza van azzal hogy a 4t jobban feltol ha kicsit elnézel valamit,segjt,de a 2T az megáll ha nem vagy ügyes... mint az én példám kolléga az 525-tel szépen felpiriszkált, én ott lefőztem a teát... de viszont a 4T-t emelgetni, felállítani nehezebb volt,mint nekem a kis pehelysúllyút...
lya találtunk olyan meredeket.. amin..leszáltunk a motorrról...kétszer is mondjuk nem nehéz ilyet találni...csak a ködbe el kell indulni lefelé
mer azért én az olyat nem szeretem(mármint vezetni a motort magad mellett) de a 15méternyi zuhanást ..azt viszont kifejezetten rühhhhelleném
nincs nálatok szerszám?

azt kérdi az egyik rályder.. a kocsinál...hoztok szerszámt mert akkor ő nem hoz....
mivan?
mondom hozol benzint mert akkor én..én nem viszek...

hozott szerszámot amit szépen használt is..mert azért hullik szét a verda mikor az ember fel akar menni egy fára ...motorrral
de megjavitotta saját erőből