Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem viccelünk Ők meg erre születtek
Laptopot is viszel magaddal?
S milyen volt rollerbladezni?
Endúró jobb, nem?

Hát nem tudom mi az ami nincs hekkelve ezen a vason
A fékkaromat is a sziklák zabálták le
de van tartalék mondjuk az is hasonló módon hekkelt
Látom nem vicceltek, cél a VB

Hajrá srácok!
Sokatoknak van ilyenje
amúgy ebbe a dobozba küldtem már 2x telót félre van rakva ez a hátsóteló elküldő dobozom
Mé ijesztő valami ugrik ki,ha kinyílik?Ki s e nyitom csak holnap,azt is messziről
kicsit félek hogy mit fogsz mondani
Itt a minden
Olvasgassatok,ha már írni nem tudok
Sziasztok!

Múlthét pénteken a horvátországi Gracacba utaztunk, hogy részt vegyünk az Alpok-Adria Enduro bajnokság 7.-8. futamán. Rajtam kívül még 4 magyar versenyző próbált szerencsét. Csapattársammal Solymosi Györggyel és segítőinkkel elsőként érkeztünk a helyszínre. A depó mellett volt az egyik mért szakasz, ami egy rövid, extrém akadályokkal nehezített pálya volt. Gyorsan körbe jártuk és meg is tetszett a mért szakasz. Még ezen a napon elindultunk a másik mért szakasz felé is, de hamar rájöttünk, hogy jobb lesz szombat reggel visszamenni és megnézni. Másnap visszamentünk, ez a pálya egy erdei szakasz volt, sok fel-le járóval, illetve egy mély vízmosásos résszel. Tudtam, hogy ezen a mért szakaszon nagyon könnyen lehet hibázni és nehéz lesz gyorsnak lenni rajta. A verseny 12:00-kor kezdődött, és ahogy az enduroban szokás a versenyzők 2-esével indultak. Az előző eredményeim alapján én voltam az aki elsőként indulhatott, aminek nagyon örültem, ez egy nagy megtiszteltetés. Az első körben a 2 mért szakaszt nem mérték. Az összekötő szakaszok nehezek voltak, főleg a magyar pályákhoz képest. 1-2 helyen gondolkodni kellett, hogy melyik is az igazán jó nyom, de úgy gondolom ez is csak az előnyömre válik. A mért szakaszokon sikerült kiegyensúlyozottan mennem és számítottam rá, hogy jó időket is produkáltam. A versenynek fél 7-kor volt vége és eléggé el is fáradtam. Az első nap a junior kategóriában az 1. helyen végeztem és a összetett mezőnyben pedig a 4. lettem.

Tudtam, hogy melyek azok a helyek ahol vasárnap tudok majd gyorsulni, így magabiztosan vártam a második napot. Az összekötő szakaszok nehezebbek lettek, ahogy sokszor végig mentünk már rajtuk. Ezen a napon 10:00- kor rajtoltunk és megint én indulhattam az 1. helyről. A mért szakaszok megint jól sikerültek és egésznap nagyobb hiba nélkül motoroztam. Ezen a napon is a junior kategóriát megnyertem és abszolútban a 4. helyen végeztem. Csapattársam 2. lett a juniorok között és az abszolút versenyben is közvetlen mögöttem az 5. lett.

Összességében ez egy nagyon jó verseny volt számomra, sok tapasztalattal lettem gazdagabb és nagyon örültem, hogy egy ilyen erős mezőnyben versenyezhetek.

Mellékelten küldök pár képet a versenyről, illetve a szokásos videót is küldöm. A héten fogok a versenyről még egy videót küldeni, ami jelenleg még nincsen kész.
Videó: http://youtu.be/6Bj5-WOaizI



Köszönettel:
Pető Ádám
nem is tudom kire gondolsz...

nyugi mi se értjük mindig amit ir, csak bologatunk nagy buzgon..

sehol nem találsz olyan befolyásos embert aki az élére állna egy ilyen kezdeményezésnek, tul kényes téma ez nekik nem tenyerelnek ilyenbe ....
inkább elmennek vadászni
én kiba kevés vagyok ehhez, de szívesen támogatnék, ilyen mozgalmat, mert így nem lesz semmi megoldva és leshetjük a kifeszített drótokat...
hátha valami félisten az élére áll egy ilyen dolognak
na jó akkor inkább titokolvasok tovább, mert itt mindig olyan jó képek és videók vannak , bár néha vannak teljesen értelmetlen, ráadásul elég hosszú beszámolók is, amiket még a gúgül fordító sem érti
faszán megoldottad, egy kis leleményességért nem kell a szomszédba menned...

nézem már a hátso fékkar is meg van hekkelve...
Részemről is csak azt tudom mondani amit a többiek.
Mondjuk ha este 6 után motorozol amikor vadász kint ül a lesen és elhajtod a vadját akkor ne csodálkozz, hogy kergetnek
Ne vedd magadra ez csak példa volt, szerintem lehet találni kompromisszumot ahol meg nem, ott szarni mindenre és menni, ha meg meg akarnak állítani, kövér gáz és viszlát, csak szervezetten többen tudnak megfogni, ha kijön valaki hepciáskodni, attól ne tarts, kövér gáz megoldja.
Jó estét!
Megszoptam ma mint torkos borz, de újítottam és kijöttem a csávából
Hol reped el a berúgókar? Hánt lent a katlan aljában, ahol tele van sziklával még a motort tilitolizni is szopás
Szétnéztem mi van nálam, a kormánybak húzó 17es csillagvillás pont jó a berúgótengelyre, ezzel rúgtam be a motort alapjáratot feltekertem, nehogy leálljon nekem és így jöttem haza
végül is ha tulteng benned a Don Quijote gén akkor hajrá ne fogd vissza magad... a mazochizmusnak ez is lehet egy formája...

viccet kicsit félre téve, sok-sok ilyen probálkozás volt az évek, sőt évtizedek alatt, mind kemény falakba ütközött.... sok szervezetnek nem áll ez érdekében, sokkal egyszerübb az elfojtás tiltás mindenhol... médin balkán, ez itt a balkán...
az már nagy
írtam neked valamelyik nap , megyek veled , de rám se sz,,,,, áll
szerintem inkább titokolvassál tovább ,mintsem itt pénzről diskuráljál....


utána megfürödtem a balcsiba, kibebaszott hideg volt a viz...5 centis.
Hahó minden ok?remélem
feljtsd el..... ez magyarországon nem működik...

de pénzt elfogadnának esetleg ..



amúgy meg szarni kell rájuk nagyívben....tolvaj banda
Sziasztok,
Bocs, hogy közbeszólok, de egyre jobban zavar az, hogy nyugodtan nem lehet motorzni már sehol. Mindig azt kell figyelni, hogy éppen van-e egy elborult erdész aki el akar gázolni, vagy leütni a motorról...
Nem akarom azt elhinni, hogy a MAMS-on vagy akár egy saját szervezeten keresztül nem lehet elérni, hogy legyenek kijelölt off-road útvonalak, ahol lehet gépelni. Persze, akár szigorúan meghatározott keretek között (rendszám, műszaki, stb.). Legyen éves díj vagy akármi és a regisztrált, fizető tagok használhatják az útvonalat. Szerintem nem tartana sokból kijelölni ilyen utakat és az zöldelést csak pénzért űző álszent alakok is jól járnának. Őket meggyőzni úgy is csak úgy lehet, ha pénzt kapnak valamilyen formában . Szerintem sokunk lenne úgy, hogy fizetne inkább valamennyi összeget évente és akkor tudna normálisan motorozni, szerintem lehetne elég nyugati példát erre felhozni.
Szerintetek nem lenne érdemes ilyen irányba szerveszkedni?
Lefordítsam ?