Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Pézsma barink jön hozzánk vagy 5 napra aug. 5-én bibííííí
miért kéne emelgetni a motort ? csak nem panel 3. emeletén laksz , az GAZ :)
Szerintem csak leskelődnél,mint már sokan Nagy az arc (bár neked tényleg az van,ha a képek eredetiek ) sokaknál Bár már nálam is
taniccs mester
te vagy maga az iszompacsirta
nana 20 kilós vagyok és vén geci,de simán emelgetem könnyedébben azokat a nagy szarokat mint ti
egész jó 2t kapsz már annyiért , gondold meg jól :)
muhahahahahahaha vajon ki írhatta?
egy ilyen hirdetés azért ..na ilyesmiket olvasunk egyes motorosoktól.azért ezt olvasva..nem lehet szar a tsávó.
mér 17es felni mert az még eggyel még jobb mint a 18as
eladó sx 525 2009es évjárat ..17es hátsó kerékkel 4 kipufogó rendszerrel csak hobbi szinten használt ...980ezerért.
hivj megegyezünk..
ugyan itt kajakos tsávókat kereksek barátkozsás cséljából.. nó homó jeligélre

illetve tökös réce kaptató
énis 80-83 kg vagyok ruha nélkül de nincs semmi gond annyira nagy külömbség nincs súlyba szerintem vagy én vagyon kurva erős
többen is mondták az én stilustalan motorozásomhoz és a debella testemhez pont a képben van az 525 ekkora telhetetlen tömeggel egy 300as csak vegődne mint hal a szatyorban.
ennél meg ott a nyomaték...csak brummogok felfelé megállíthatatlanul.
egy kis 70-80 kilós tsávó az jobban elva eg 2t vel.. mert fizikailag sem biri a nagy motort emelgetni meg a 2t is elbirja.. kéz kezet mos!
figyu..segitek csak neked.

szedd ki belőle..öninditó akumlátor vezetékek lámpák..ez 10kiló minusz..az sx 525 112kiló teletankolva.
a hegyben mindegyik 2t megfort ez a kis 4t ez nem:-)
+ igy akor csak 4 kilóval neghezebb mint a nagytankos 2t teletankolás után!

szóval van ideális motor...
de egy motor csak az emberhez mérten ideális.. nekde lehet a 250cr volt.. nekem az sx 525 a többieknek itt szegeden a 2t mindenkinek... de a vezető hang az 4t
Heee,de az is megvolt csinálva Teeeeee
Hááát,Ádámnak már csináltam Suzuki RMZ-t,Honda CRF-et,Yamaha YZF-et endurocrossra és krosszra is!Ezek mind gyári krosszmotorok futómű variálással,és toppon volt velük.Azt,hogy milyenek lettek Ő tudja megmondani A széria gyári viszont nem felelt meg újonnan,semmilyen beállítással, pedig próbálták.
hály evri bodri.
tök jó a fórum.. .
ha nem irok minden topick érthető

szali ne haragudj meg a ha hivlak hétközbe és nem veszed fel.. és nem tudom mondani hogy hova mennénk..ez az igazi kitagadás netovábbja.. .saját magadat tagadod ki..ezért hivlak gyagyásnak
az egyik éned kitagad a motorozásból a másik az menne a harmadik az kajakenus....a többit nem is merem de nem is kell bemutatni...
ne aggódj a legutolsó pár zarándoláskor is mindég bevártalak.. ezentúl sem lesz másként..sőt ha kell visszamegyek érted is meg csoreszért is...nem probléma...attól még ügyesek vagytok...ne szarj.

ugyhogy ha akarsz jönni és épp az az éned van aki akar.. hivjfel.. illetve ne engem mert én nem veszem fel de oti vagy vili biztos. csatlakozhatsz ...bár mikor.... rumcihoz is
a motoreladási éned(a 132dik éned )nek szolj hogy vegyen visszább..és akkor lehet nem is néznek olyan sügérnek itt a fórumon sem
amúgy az a hobbi amit az ember szeret csinálni és élvezi az az igazi hobbi amiben csak vergődik problémázik nyűglődik...az a szenvedés netovábbja azt hagyni kell... és nálad ahogy eddig mutattad .. hát nem a kaja-pia-kenu.
amúgy rengeteg jó hobbi van és csak azért hogy déván mehess nem kell motorozni egész évben.. te simán bár mikor benne vagy a legjobb 23ban...én nem.
ez van
de le is szarom...
örülök hogy mehettem déván...de nem jelentett többet mint az idei év nagy kétnapos hajtásai...
én nem vagyok igazi racer és nem is leszek.. azt meghagyom neked.

úgyhogy ha bár mikor hivsz hogy jönnél hajtani velünk.. a többieket hivd majd beszerveznek valamelyik kocsiba...nem kell egyedül gyere...

hol a kajakenu élmény...hinár jobbról kétevezőcsapás balról napozó muffok mindenhol...
a cr 250 is kicsinek számított az 525 ösök között mégis nagyon élvezetes volt vele menni nagyon jó volt nem lett volna iylen szervízigényes meg nem lett volna a tankja egy feneketlen kút lehet megis tartom akárki akármit mond hogy crossal endurozni szar akkoris nagyon jó volt endurozni kis könnyű mozgékony volt , az 525öst is agyon istenítem amúgy de azért érezni hogy nehézkesebben mozog a szűk erdei fák között füzögetős szakaszokon nade nem találtak még fel oylan motorot ami mindehova jó és mindekinek ugyna oylan jó
Ennyi,csak sooookan azé veszik a nagyot,hogy jajj ez elmegy mindenütt.Na, ekkó gyün a kicsi,azt röhögve elmegy ,a nagy meg lihegve elmegy haza Ahol az eredmény számít kicsi kell,amúgy meg mindenki arra ül amire akar
zoozee által voltam teszt motorozáson, mentem 2013mas sx350f el az egy jó példa arra amit modntál semmi kondim nem votl kb 4hete nem motorztam és mentem kb 13kört egy crosspályán igaz rövidített nyomvonal volt de 525össel felét se tudtam volna mert bedurrant volna az összes izmom de mivel én nem crossozom csak nagyon ritkán meg már nemis nagyon akarok versneyzeni legalábbis ec n nem így jó nekem a nagy vas
Itt kezdődik a baj,hogy nem zavar különösebben
Tanuld már meg te is,minél kisebb motorral kell minél több évet menni,ha eredményes akarsz lenni!Ha ezt az iskolát nem járod ki,baszhatod!Kis motort odateszel ahova akarsz,ha azzal nem megy a naggyal sem.A versenyek időre mennek,aaaa mezei hegyimotorosok meg köpőcentire
jaja mennék mindig.

Pénz kéne, meg aki ért hozzá és akkor tényleg jobb lehetne,
egyenlőre a kuplungja sántít zavaróan, van más is ami szintén nem tökéletes, de az nem zavar különösebben
S hogy tetszik Ádámnak a 125 ös berg?
Nem gyenge ez neki? Úgy értem, nem lenne jobb/könnyebb egy 250essel? Azt nem írom, hogy eredményesebb, mert piszok jól megy ezzel is
Űrtechnika Jóvanaz,de többet kéne menni ,mint szerelni meglehet azt a szutykot jóra csinálni,csak szerintem mindíg viszket a picsád azt mennél vele
Természetesen , benne a hátitatyóban és menet közben mérem a motorról a paramétereket, a sok vezeték picit zavaró, de no problem, majd cserélem rádiós jeladókra

Bár Ronis szerint zavarj a gyújtás