hany menet van a rigában s mennyire kopott meg ?
hol volt jo s hol nem: rövid leírás ..
Laza talaj ? jo / nem jo
Köves patakos, sziklán ? jo / nem jo
Nedves Fa ? jo / nem jo
Sárban ? jo / nem jo
Oldalazó ? jo / nem jo
kopás állósága ? jo / nem jo
kpottan ? jo / nem jo
gumi vélemény !
hol volt jo s hol nem: leírás rövid....
Laza talaj ? jo / nem jo
Köves patakos, sziklán ? jo / nem jo
Nedves Fa ? jo / nem jo
Sárban ? jo / nem jo
Oldalazó ? jo / nem jo
kopás állósága ? jo / nem jo
kopottan ? jo / nem jo
hany menet van a rigában s mennyire kopott meg ?
hol volt jo s hol nem:
Laza talaj ? jo / nem jo
Köves patakos, sziklán ? jo / nem jo
Nedves Fa ? jo / nem jo
Sárban ? jo / nem jo
Oldalazó ? jo / nem jo
kopás állósága ? jo / nem jo
kpottan ? jo / nem jo
örvendek írtál. remélem renbden leszel. s kiegyensedsz. kezdesz a régi lenni.
a gumi hisztit kijavitani nem tudod, sajna s se borka se én nem használjuk, mint mondtam az egy szinvonalu gumi de azt megéri.
s nem csoda most hogy talákoztál Bori-val (szép fiuval) most megváltozott véleményed ... Szali kicsit tul heves vagy sokszor...
hogy hiányoztam .. hmmm lehet, hogy emlegettetek az biztos, sokaknak hagytam a lelkében nyomot, amikor felküzdötem magam egy feljáron s kértem valmi durvábatt tegyen be...
GASGAS Ákos is áttért a 70-90-re s zsir, az illata is amikor megmelegszik, egyenesen imádom már.
a mocidnak a hangját imádom ahogy téped... nem semmi amit kibir.
s gyüjtsél regimentre remélem talélkozunk ott.
ja egyébként röhejesen csírának látszik a videón tényleg! amúgy hosi kezében tök stabil a kép! élőben más. szerintem 100 ból 98 an simán elmotoroznak mellette mint felesleges ránizni is kategória.
egy video sose fogja vissza adni 1 hely nehézségét, milyen a tapadás, hol van benne csuszos kő stb..stb.......
pl ez is tök kis csirának néz ki, nem is csodálom a sok titok olvaso röhög rajta milyen szar csira helyeken nem tudtok fel kapratni...
pedig én ismerve a társaság krémjét biztos vagyok benne hogy nem könyü helyek ezek
én ezért tartom értelmetlennek a videozást, a jo jelenetek megvannak mind fejben, mivel igen gyorsan felejtek ezért folyton újakat kell beszereznem...
még mindig a rigával mentem. este nem volt időm feltenni az új pirelli fimest. szerencsére nem volt sár. amúgy kellemesen csalódtam a rigában. nem voltam vele sokkal bénább mint akiknek új gumija volt. igazából lehet mostanra kopott be . én meg túl hamar leírtam szegényt oktalanul. kisboresznak nem kellett magyarázkodni. pedig mikor kiszálltam a kocsiból húztam a nyakam,vártam a fülest. de nem került rá sor.
a csapat kibaszott jó volt. nem jöttél zsír. pedig emlegettünk. sokan sírtak is emiatt. viktor ügyesen ment az új rigával nagyon! egész nap azt hallgattuk milyen király és ,hogy nagyon boldog ,hogy kapott egy gumit ráadásul ilyen faszát! azt mondta leveszi és elteszi versenyre .
én most tényleg meglepődtem rajta ,hogy tök faszán ment. viszont legközelebbre felteszek egy uj pirellit és akkor össze tudom vetni vele. a kátai felcibálós feljáróban fogom tesztelni vajon felmotorozok e vele ott ahol emezzel megszenvedtem. nálkás sikos gyökeres meredek cibálós. pont amire ki vannak találva.
a lényeg. egyenlőre visszavonok minden rágalmat és bocsánatért esedezem a sértettektől.
ami egyedül fura a sztoriban ,hogy az érintettek nem ezt használják. ezt nem értem ,de sebaj.
más. a 75-90 es olaj ötlete jónak tűnt. de most kisakkoztuk ,hogy az lehet a ludas. már minden új! tegnap felkerült az új olcsó szektor is. műkszik is faszán! viszont szenvedősbe elkezd nem kiemelni a kuplung. és furán viselkedni aztán észhez tér. talán az olaj. esetleg a rugók . más már nem lehet. vagy a pinkes kinai lamellák? most még beleteszek egy ipone box extremet és uj rugókat kap illetve kiveszem az 5 db kinai lamellát és kap uj gyárit ahelyett is. aztán ,ha eztán is szar lesz rágyujtom a garázst. és veszek egy ossa triált.
amúgy láttam élőben. beszarás komoly! igaz drága ,de abszolut minőségi jószág! a 13 as modell az meg egyenesen tökéletes! remélem egyszer ki is tudom próbálni majd.
Tegnap három verzio is lett volna Ronis, Dew s Ákos is hivott mocizni
Ronis-hoz a fiuk nem akarta menni mert messze van elvétve oda majd megyek egyedül, a fiuk csapatom az pedig kitalálta mennek egy társasági motorozás sok bojával amire én jeleztem nem megyek.
S meg is beszéltük Dew el megyek, le de sajna elöző este videken voltan Kunfehértón egy disznyo vágáson s késön értem haza s a 10 érkezést amit megbeszéltünk elaludtam, igy maradt a Ürömi csapat motorozás, sikerült kikászálodnom az ágyból s gyorsan elindulni, s meglepetésemre valam 20 ember volt ott 6 vérbeli jó a többi bója, szerencsénkre ilyen délre lekoptak valahogy olyan sáros volt a talaj s olyan pöcsök voltak hogy sehova nem birtak feljönni.
Igy kezdödöt a csigamászás, elkezdtük a kemény endurot, a hardot, meredek szopos vájuk megsinálását, csináltunk uj nyomot is s megérkeztünk a medve barlanghoz pont sötétedésre, hát olyan nyálas volt a talaj, hogy az elsö ember sem birt felmennyi, mert egy ilyen zarandi féle elsö szakaszból ált a feljáró elsö része, nagy gáz oldalazva gyökerek megdobnak majd fordulj balra ilyen 45 fokban, na a 45 fokig nem jutottal el mert eldobtak a gyokerek az elso kereked, ha bejutottal a kanyarba akkor mar flexxeltel.
Szoval 6 voltunk erre a feljarora s 5 maradtunk, hát nem utolsonak de eljutotam a medve barlang bejárataig, de olyan volt a talaj hogy csak a motron ülva maradtal meg, elsö kerékben annyi volt a sár hogy folyamatosan lecsuszot, a hátsót kibirtuk forgatni.
Az a fekete föld volt ami ugy csuszik hogy mint a high fosás.
Na s a barlang tól indult egy oldalazós rész ami hát ilyen 600 méter de ugy tele tuzdelve gyökerekkel, kövekkel, s nyálas hsiztivel hogy az elsö kerek folyamatosan a nyom alat, huztad fel, megnt lecsuszot, volt olyan rész ahol 5x 6x is balet mozgásokkal lecsusztal motor eldöl megnt fel állit megint le döl, be se birtad rugni.,
szoval nem is mondom tovább itt a 600 méter oldalazo kb 2 óra volt 5 embernek. itt éreztem azt amit szeretek érezni amikor a határon vagy... szived a torkodban, fejedről ömnlik a viz s nem látod a végét.
szoval szivtunk rendesen... de ez hianyzott..
Zari latom nem pocs heléyek, de mint mindig mindenhol olyan helyeken mentek ahol a gáz mértéke határozza meg felmész e vagy nem, vagyis tudtok gázt adni van hol s bátorságon mullik az egész.
én gyáva vagyok féltem a testem s csontjaim nekem ez a gyengém, ezt kell gyakorolnom. GASGAS Ákosnak is ez a félelme mert a testünkel dolgozunk igaz ö felmegy mindehol csak ö sem szereti a tulsagosan tempos dolgokat.
Hosi - Robur - SZép fiu(borka) jo gyerekek, ügyesek.
A gumirol igy két nap alatt van valami objektiv vélemény ?
illetve Hisztis magyarázkodot borkának a gumi véget ? mármint a hisztirol amit it kicsapot ?
nekem most a tegnapi nap után kicsit betelt a csizma, valahol érzem év vége van, sokat nemntünk, 111 óra a gépbe. szerencsémre nem eszik sokat s baja nem lett.
szalinak..meg jó lett a Qplungja.. el sem hiszem...
már alig pár óra múlva szólt hogy milyen kafi is...újszektor felül.. új alul.. új cső...
mi klehet még ..
de azért mondtam nyÚgtával dicsérd a napot(apechos mondás )
azért a nap végére..felénél csak volt valami Qplung ..de már ez a qplungnak nem a működtető része volt ..szerintem
szerelésben sem volt hi-lyány..
béka hozott egy zsir úly rezót az exc hez..mondo ez meg minek...azt mondja lyaú az...bepakoltuk...a napkezdő feljáró első nekifutásos hanyattbaszom magam motorostúl ban a régi rezót kivasalta...ugyhogy másnap reggel már az új roezóval pengette a gépet..mindenki örömére...ugyhogy csokibácsinak is lesz dóga vele nem kevés...
sx 525öt is elkezdett hulllllani...először fegy aátkelés után puff pofára estem..egy ferde fa .. lépésben oldalazóban...aztán mi lett a fékkel...
ez miaz
fölpumpálom..elidulnék..eleje nem forog...fék kipuhult...megent felpumpálom...indulnék.... kerék nem gurul..nézem fa beakadva nincs de gurulás sem...jobban benézem hosi jön segit..mikor nézem..né má..fékbetéttartó stift kimozdult...mázli hogy nem 4 nyélen csinálta ezt..de jól el is görbültt...dehát goldentatyóban van olyanom is... ..a zerelés az 2 perc volt.. de a bénázás.. az 10 .mert először azt a betétet keresgéltük az avarban ami kis sem esett..még jó hogy ottó csak még1szer megnézte .
aztán a csavarokkla együtt as szerszámot is belettettem aranytatyóba...aztán meg ujra kiönt..újra összeszed..majd felraknám az ülést.. na annak a csavarja is belekerült..újra ki ujra.. keres, újra pakol...és mikor kész..hol a szemüvegem...na zat meg ott ..akkor a többiek hiheteteln toleranciával s étürelemmel megvárták hogy kicsit keressem..de fejben meglett.. és tudta mhogy vissza kell menem..az eléőző felugrós feljáróba..ahol lepakoltunk...de az 2 percre volt..
dea banda türelmességből...és bénázásomból adódó toleranciűából 5re viszgázott..igy egyből elvitem őket oda ahol a mutkor k. peti is azt mondta 20perc motorszenvedés után hogy ez hülyeség.. és hagyjuk...mi nem hagtuk...mert már 1szer voltunk fent és ..igy most..is igaz csak szali jutott fel.. egyedül..de úgysuzétkaparta a kis ferde gerincet hogy ott után már nem lehetett mit tenni a felétől mindenkit felhúztunk kötéllel...a végén már egy ember kevés is volt a kötélhúzáshoz...de az is megvót...pedig azt mondták akkor nem volt ilyne taknyos csúszós
azért hozzád még nem érnek fel ...abban biztos lehetsz de itt az alacsonyság miatt hamarabb kezdődik a rálydelszezon..és tovább is tart...
illetve seggedi csapatból(oroszháziak csanád 82 ) is kijöttek... ők külön utakakt keresve...mesélték hogy találtak nekünk sziklás részeket....ami az én tarsolyomban..sajnos nem sok van..a patakokon kivül...
legközelebb majd beszkellenem vele azt a részt is
lesz majd mesedélelőtt is.. de lehet hogy majd csak délutánra
az biztos..ilyna menetben az embernek nem sokszor adatik meg résztvenni...ilyne fasza brigádot vezetni élmény...nyüszikölés senkinél nem volt.. ami feladatot a hegy elébük okádott..mert valjuk be az az avaros gecibe..amibe..mindég volt egy még meredekebb méghosszabb felfelé...azért az kivánta hogy minden szinten toppon legyenek az emberek.
de az is igaz hogy semmi sár...csak a hibátlan ..mindenhol túl jól fogó talaj...ugyhogy meredélybevállalásban nem volt hiba...se le..se fel...
pesze azért mondták a többiek.. ők még nem is látták a feladatot...miért is kezd vad orgiába az sx 5nyuszi öt öblös kipufogója..de akkor már tudták..itt gáz van ha nincs gáz
ferensz..sajnos..-isten látja lelekem(szegény) ..nem hazudok(mindég )- ez itt nem a zorrók földje...fogós volt a talaj mocskosul..de volt pár hely ahol félő volt hogy a nagy küzdelem hangja után nem bukkan fel sisak a hegytetőre...
volt sok sok fincsi patak...
megcsináltuk a csemege patakot is...azt a végénél lévő negatív sziklafalhoz érve volt ám szemforgatás..hog hát ez lentrőls em volt gyenge..de igy 3m re a sziklától..kifejezetten erős a szitu..de aztán megoldottuk...visszagurultam amig csak lehetett majdigazi vad parasztba nekieregettem az 525öt.. a szikla előtt még letekertem a gázt felágaskodott a gép.. elpatantott az első kereket a sziklaszirt fölé....miközbe sűrű imákba burkolózva csak annyit kértem ..hosi kapd el az elejét..ne hagyd hogy vissza zuhannyak
végül is lelöktem a gépet a kritikus pont on túl..nem is estem hanyadt és nemsoká hosi is berántotta az elejét...
ott már "csak" izomból fel kellett húzni
ezt megcsináltuk minda 4 gépél..de aznap..aznap nem kameráztam..mert ez a csemegepatak olyanstreccbe tartott hogy ..elfelejtettem...pedig ott ..ott lett volna idő is..meg szituáció is
imádom ezt az őszi erdőt..látszik hogy nyugovóra tér a természet..és engedi hogy a zarándol ujra irja fejében a sok nyáron levelektől be nem látható utvonalat..és lettek rendessen..még most is csak kb 5%án motorozunk a hegynek..de az az öt százalék már sok sok tizedessjegyig bővült..mint mikor a pít boncolgatják a matematikusok...3,14159...........pedig annak oszt van érteleme .. .
Magyar nyelvben szépen ívelt, helyesírásban gazdag, LYAÚREGGELTKIWÁNOK
na itt a kishitű átkelő..de itt már felfelé tolakaszanak a parszatok
azért látszik hogy meredek..és lecsúszós!a fa mellett ha 1m nél messzebb mentél volna..akkormár nem felfelé jössz hanem lefelé mész ..nem is mész inkább zuhansz
nme véletlen kapkodtamtuk el a kerekeket...és most senki nem nyüszitett hogy: haggyad, ne érj hozzá !...
3.10nél békánál látszik a legjobban..ha egy kicsit is nincs az eleje tartva..onna egyedül... csak lefelé visz az ÚR
a sokadik átkelési próbák egyikében azért robúr....csont nélküli átkelést mutatott be http://youtu.be/n-Sw9GNbXcc
hany menet van a rigában s mennyire kopott meg ?
hol volt jo s hol nem: rövid leírás ..
Laza talaj ? jo / nem jo
Köves patakos, sziklán ? jo / nem jo
Nedves Fa ? jo / nem jo
Sárban ? jo / nem jo
Oldalazó ? jo / nem jo
kopás állósága ? jo / nem jo
kpottan ? jo / nem jo
gumi vélemény !
hol volt jo s hol nem: leírás rövid....
Laza talaj ? jo / nem jo
Köves patakos, sziklán ? jo / nem jo
Nedves Fa ? jo / nem jo
Sárban ? jo / nem jo
Oldalazó ? jo / nem jo
kopás állósága ? jo / nem jo
kopottan ? jo / nem jo
hany menet van a rigában s mennyire kopott meg ?
hol volt jo s hol nem:
Laza talaj ? jo / nem jo
Köves patakos, sziklán ? jo / nem jo
Nedves Fa ? jo / nem jo
Sárban ? jo / nem jo
Oldalazó ? jo / nem jo
kopás állósága ? jo / nem jo
kpottan ? jo / nem jo
a gumi hisztit kijavitani nem tudod, sajna s se borka se én nem használjuk, mint mondtam az egy szinvonalu gumi de azt megéri.
s nem csoda most hogy talákoztál Bori-val (szép fiuval) most megváltozott véleményed ... Szali kicsit tul heves vagy sokszor...
hogy hiányoztam .. hmmm lehet, hogy emlegettetek az biztos, sokaknak hagytam a lelkében nyomot, amikor felküzdötem magam egy feljáron s kértem valmi durvábatt tegyen be...
GASGAS Ákos is áttért a 70-90-re s zsir, az illata is amikor megmelegszik, egyenesen imádom már.
a mocidnak a hangját imádom ahogy téped... nem semmi amit kibir.
s gyüjtsél regimentre remélem talélkozunk ott.
örvendek irtál szali... remélem nem az utolsó ..
morgen ...látom élveztetek kurvák .....
viktorka megvan a cucc ...
pl ez is tök kis csirának néz ki, nem is csodálom a sok titok olvaso röhög rajta milyen szar csira helyeken nem tudtok fel kapratni...
pedig én ismerve a társaság krémjét biztos vagyok benne hogy nem könyü helyek ezek
én ezért tartom értelmetlennek a videozást, a jo jelenetek megvannak mind fejben, mivel igen gyorsan felejtek ezért folyton újakat kell beszereznem...
a kamerázást meg pont leszarom.
http://youtu.be/ymhpm5HWeyE
1x akik lendületből jöttek
s töbször 1kerék lenröl lendület nélkül.
nekem ez a enduro amikor nem a nagy gáz meg a nagy cerka a lényeg hanem a tudás.
http://youtu.be/XKyl8aK-jbs
http://youtu.be/ymhpm5HWeyE
http
://youtu.be/utNtaSzgxe0
http://youtu.be/uGaWj7Oiqds
http://youtu.be/o
sjM2V6y_SE
http://youtu.be/RM2qbgo6_qQ
a csapat kibaszott jó volt. nem jöttél zsír.
én most tényleg meglepődtem rajta ,hogy tök faszán ment. viszont legközelebbre felteszek egy uj pirellit és akkor össze tudom vetni vele. a kátai felcibálós feljáróban fogom tesztelni vajon felmotorozok e vele ott ahol emezzel megszenvedtem. nálkás sikos gyökeres meredek cibálós. pont amire ki vannak találva.
a lényeg. egyenlőre visszavonok minden rágalmat és bocsánatért esedezem a sértettektől.
ami egyedül fura a sztoriban ,hogy az érintettek nem ezt használják.
más. a 75-90 es olaj ötlete jónak tűnt. de most kisakkoztuk ,hogy az lehet a ludas. már minden új! tegnap felkerült az új olcsó szektor is. műkszik is faszán! viszont szenvedősbe elkezd nem kiemelni a kuplung. és furán viselkedni aztán észhez tér. talán az olaj. esetleg a rugók . más már nem lehet. vagy a pinkes kinai lamellák?
amúgy láttam élőben. beszarás komoly! igaz drága ,de abszolut minőségi jószág! a 13 as modell az meg egyenesen tökéletes! remélem egyszer ki is tudom próbálni majd.
s a zöld kavás gyerek ugy kikeszült le ült a gép mellé... bruno.
Ronis-hoz a fiuk nem akarta menni mert messze van elvétve oda majd megyek egyedül, a fiuk csapatom az pedig kitalálta mennek egy társasági motorozás sok bojával amire én jeleztem nem megyek.
S meg is beszéltük Dew el megyek, le de sajna elöző este videken voltan Kunfehértón egy disznyo vágáson s késön értem haza s a 10 érkezést amit megbeszéltünk elaludtam, igy maradt a Ürömi csapat motorozás, sikerült kikászálodnom az ágyból s gyorsan elindulni, s meglepetésemre valam 20 ember volt ott 6 vérbeli jó a többi bója, szerencsénkre ilyen délre lekoptak valahogy olyan sáros volt a talaj s olyan pöcsök voltak hogy sehova nem birtak feljönni.
Igy kezdödöt a csigamászás, elkezdtük a kemény endurot, a hardot, meredek szopos vájuk megsinálását, csináltunk uj nyomot is s megérkeztünk a medve barlanghoz pont sötétedésre, hát olyan nyálas volt a talaj, hogy az elsö ember sem birt felmennyi, mert egy ilyen zarandi féle elsö szakaszból ált a feljáró elsö része, nagy gáz oldalazva gyökerek megdobnak majd fordulj balra ilyen 45 fokban, na a 45 fokig nem jutottal el mert eldobtak a gyokerek az elso kereked, ha bejutottal a kanyarba akkor mar flexxeltel.
Szoval 6 voltunk erre a feljarora s 5 maradtunk, hát nem utolsonak de eljutotam a medve barlang bejárataig, de olyan volt a talaj hogy csak a motron ülva maradtal meg, elsö kerékben annyi volt a sár hogy folyamatosan lecsuszot, a hátsót kibirtuk forgatni.
Az a fekete föld volt ami ugy csuszik hogy mint a high fosás.
Na s a barlang tól indult egy oldalazós rész ami hát ilyen 600 méter de ugy tele tuzdelve gyökerekkel, kövekkel, s nyálas hsiztivel hogy az elsö kerek folyamatosan a nyom alat, huztad fel, megnt lecsuszot, volt olyan rész ahol 5x 6x is balet mozgásokkal lecsusztal motor eldöl megnt fel állit megint le döl, be se birtad rugni.,
szoval nem is mondom tovább itt a 600 méter oldalazo kb 2 óra volt 5 embernek. itt éreztem azt amit szeretek érezni amikor a határon vagy... szived a torkodban, fejedről ömnlik a viz s nem látod a végét.
szoval szivtunk rendesen... de ez hianyzott..
Zari latom nem pocs heléyek, de mint mindig mindenhol olyan helyeken mentek ahol a gáz mértéke határozza meg felmész e vagy nem, vagyis tudtok gázt adni van hol s bátorságon mullik az egész.
én gyáva vagyok féltem a testem s csontjaim nekem ez a gyengém, ezt kell gyakorolnom. GASGAS Ákosnak is ez a félelme mert a testünkel dolgozunk igaz ö felmegy mindehol csak ö sem szereti a tulsagosan tempos dolgokat.
Hosi - Robur - SZép fiu(borka) jo gyerekek, ügyesek.
A gumirol igy két nap alatt van valami objektiv vélemény ?
illetve Hisztis magyarázkodot borkának a gumi véget ? mármint a hisztirol amit it kicsapot ?
nekem most a tegnapi nap után kicsit betelt a csizma, valahol érzem év vége van, sokat nemntünk, 111 óra a gépbe. szerencsémre nem eszik sokat s baja nem lett.
már alig pár óra múlva szólt hogy milyen kafi is...újszektor felül.. új alul.. új cső...
mi klehet még ..
de azért mondtam nyÚgtával dicsérd a napot(apechos mondás
azért a nap végére..felénél csak volt valami Qplung
szerelésben sem volt hi-lyány..
béka hozott egy zsir úly rezót az exc hez..mondo ez meg minek...azt mondja lyaú az...bepakoltuk...a napkezdő feljáró első nekifutásos hanyattbaszom magam motorostúl ban a régi rezót kivasalta...ugyhogy másnap reggel már az új roezóval pengette a gépet..mindenki örömére...ugyhogy csokibácsinak is lesz dóga vele nem kevés...
sx 525öt is elkezdett hulllllani...először fegy aátkelés után puff pofára estem..egy ferde fa .. lépésben oldalazóban...aztán mi lett a fékkel...
ez miaz
fölpumpálom..elidulnék..eleje nem forog...fék kipuhult...megent felpumpálom...indulnék.... kerék nem gurul..nézem fa beakadva nincs de gurulás sem...jobban benézem hosi jön segit..mikor nézem..né má..fékbetéttartó stift kimozdult...mázli hogy nem 4 nyélen csinálta ezt..de jól el is görbültt...dehát goldentatyóban van olyanom is...
aztán a csavarokkla együtt as szerszámot is belettettem aranytatyóba...aztán meg ujra kiönt..újra összeszed..majd felraknám az ülést.. na annak a csavarja is belekerült..újra ki ujra.. keres, újra pakol...és mikor kész..hol a szemüvegem...na zat meg ott ..akkor a többiek hiheteteln toleranciával s étürelemmel megvárták hogy kicsit keressem..de fejben meglett.. és tudta mhogy vissza kell menem..az eléőző felugrós feljáróba..ahol lepakoltunk...de az 2 percre volt..
dea banda türelmességből...és bénázásomból adódó toleranciűából 5re viszgázott..igy egyből elvitem őket oda ahol a mutkor k. peti is azt mondta 20perc motorszenvedés után hogy ez hülyeség.. és hagyjuk...mi nem hagtuk...mert már 1szer voltunk fent és ..igy most..is
illetve seggedi csapatból(oroszháziak
legközelebb majd beszkellenem vele azt a részt is
az biztos..ilyna menetben az embernek nem sokszor adatik meg résztvenni...ilyne fasza brigádot vezetni élmény...nyüszikölés senkinél nem volt.. ami feladatot a hegy elébük okádott..mert valjuk be az az avaros gecibe..amibe..mindég volt egy még meredekebb méghosszabb felfelé...azért az kivánta hogy minden szinten toppon legyenek az emberek.
de az is igaz hogy semmi sár...csak a hibátlan ..mindenhol túl jól fogó talaj...ugyhogy meredélybevállalásban nem volt hiba...se le..se fel...
pesze azért mondták a többiek.. ők még nem is látták a feladatot...miért is kezd vad orgiába az sx 5nyuszi öt öblös kipufogója..de akkor már tudták..itt gáz van ha nincs gáz
ferensz..sajnos..-isten látja lelekem(szegény) ..nem hazudok(mindég
volt sok sok fincsi patak...
megcsináltuk a csemege patakot is...azt a végénél lévő negatív sziklafalhoz érve volt ám szemforgatás..hog hát ez lentrőls em volt gyenge..de igy 3m re a sziklától..kifejezetten erős a szitu..de aztán megoldottuk...visszagurultam amig csak lehetett majdigazi vad parasztba nekieregettem az 525öt.. a szikla előtt még letekertem a gázt felágaskodott a gép.. elpatantott az első kereket a sziklaszirt fölé....miközbe sűrű imákba burkolózva csak annyit kértem ..hosi kapd el az elejét..ne hagyd hogy vissza zuhannyak
végül is lelöktem a gépet a kritikus pont on túl..nem is estem hanyadt és nemsoká hosi is berántotta az elejét...
ott már "csak" izomból fel kellett húzni
ezt megcsináltuk minda 4 gépél..de aznap..aznap nem kameráztam..mert ez a csemegepatak olyanstreccbe tartott hogy ..elfelejtettem...pedig ott ..ott lett volna idő is..meg szituáció is
imádom ezt az őszi erdőt..látszik hogy nyugovóra tér a természet..és engedi hogy a zarándol ujra irja fejében a sok nyáron levelektől be nem látható utvonalat..és lettek rendessen..még most is csak kb 5%án motorozunk a hegynek..de az az öt százalék már sok sok tizedessjegyig bővült..mint mikor a pít boncolgatják a matematikusok...3,14159...........pedig annak oszt van érteleme
na itt a kishitű átkelő..de itt már felfelé tolakaszanak a parszatok
azért látszik hogy meredek..és lecsúszós!a fa mellett ha 1m nél messzebb mentél volna..akkormár nem felfelé jössz hanem lefelé mész ..nem is mész
nme véletlen kapkodtamtuk el a kerekeket...és most senki nem nyüszitett hogy: haggyad, ne érj hozzá
3.10nél békánál látszik a legjobban..ha egy kicsit is nincs az eleje tartva..onna egyedül... csak lefelé visz az ÚR
a sokadik átkelési próbák egyikében azért robúr....csont nélküli átkelést mutatott be
http://youtu.be/n-Sw9GNbXcc