Honda NSR

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az lemaradt,hogy ettől függetlenül a motor jól húz, van benne erő, és kb 7500-8000-nél meg is indul.
Sziasztok! A power szervó motorjának minden gyújtásráadáskor "zúgnia" kell? Mert van ,hogy zúg, és van ,hogy csak egy halk nyöszörgést hallok... Ez mitől lehet?
Eladó LED-es indexek, hozzá való relével!
-karbon mintás
-fekete

4db index - 6000 Ft
relé - 1500 Ft
sz.schliemann@indamail.hu
Na, ha minden igaz, akkor megvan az index relé :D (az a kis fekete doboz a motor bal oldalán a tank alatt?! :D) na szóval, akkor a kövi kérdés, hogy hogy a fenébe férek hozzá? :DD csak mert elég rossz helyen van, a tankot le kéne szedni hozzá, vagy elég a bal oldali idomot és akkor már ki lehet szedni megnézni? :S
Sziasztok!

Nemrégiben vettem egy nsr 125f-et 90-es évjáratú,olyan problémám van vele,hogy terhelés alatt 7-ezernél tovább nem pörög ki csak dadog,power tökéletesen működik.
Ez lehet CDI hiba?
Ha szétszedem a kuplungot akkor fog kijönni a másik oldalt a balansztengely?!
Macskalámpás, vagy dupla körlámpás?
A dupla körlámpás/kockalámpás-nál a tank alatt van a gyujtótrafó melett.
Háh, balansztengely szimering csere.... kuplung szét.
Talán ez a balansztengely?
Sziasztok,segitség kellene macskalámpás Nsr-em javitásához.Észrevettem,hogy a gyújtásoldali dekni alol csepeg az olaj! (nem benzin)Levettem a lendkereket,kicseréltem a főtengelyszimeringet(habár nem tűnt rossznak).Észrevettem ,hogy a főtengelytől jobbra fent is van egy tengely ami alatt szimering van,de azt nem tudom hogyan kellene kicserélnem,mert azon egy félkör alakú pogácsa van. Nem tudom mi az,de ahogy forgatom a főtengelyt az is forog.Úgy tűnik onnan jön az olajfolyás,és a szimmering is sérültnek látszik.Remélem nem kell széthúzni a blokkot a cseréjéhez? Segitsen már aki tudja a megoldást! Köszönöm
Amúgy merre találom a relét? :D azt olvastam, hogyha felszedem az ülést, akkor ott van hátul alatta, de én ott nem találtam :( Meg ha nagyon bent van valahol, akkor, hogyan férek hozzá? :D Bocsi a sok kérdésért, de még kezdő vagyok :D
Még megnézném, ha ténylegesen elektronikus, hogy jól érintkeznek-e a csatlakozások
Ja, így már érthető! :D Hát azt majd maximum holnap vagy holnap után tudom megnézni! :) Akkor szerinted ezzel az új relével megoldódna a problémám? :)
Én elektronikai tecnikus leszek nekem nem okoz gondot.
Ha gondolod nekem van eladó ebből.
Hány szál vezeték megy a relédhez?
Na megnéztem, valószínűleg elektromos relé van benne, mert sehol semmi kattogást nem hallok! :) De nem oldódott meg azóta se. :/ Hogyan lehet ilyet házilag csinálni amúgy? :o Meg volt ismerősöm aki azt mondta hogy kontakt hiba, de jól megmozgattam a vezetékeket mindenhol ahol tudtam, de csak gyújtáson ugyanúgy szépen villogott, beindítva pedig nem javult. :/
Az enyémen is LED-es irányjelző van.
Ehhez készítettem egy elektronikus irányjelző relét, ami terheléstől függetlenül azonos ütemben villogtatja az irányjelőket.
Szia!Érdklődnék hogy megoldodott e a probléma mert én is ezzel küszködőm és jó lenne ha tudnál mondani valami okosat!
Na ez egy jó kérdés! :D Ahogy lesz időm, megnézem.
Köszönöm, akkor jót tettem bele. Ebben 80-as volt.
Gyári relé van leterhelve ellenállással, vagy izzóval? vagy esetleg elektronikus indexrelé van rajta?
erre emlékszem, de az is lehet, hogy 55. valamelyik a kettő közül
65-ös
Sziasztok! :)
A gépemen ledes indexek vannak és ha gyújtásra rakom a motort, akkor működnek rendesen, de ha beindítom, akkor szaporán és nem egyenletes időközönként villognak. :( megköszönnék egy esetleges működő megoldást! :D
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni.
Olyat szeretnék kérdezni, hogy az 1989 Honda NSR125F (fojtatlan) mekkora power jet volt eredetileg.
Van hozzá valami elektronika, ami ha minden igaz korlátozza a teljesítményét, de egyenlőre a rendőrök hanyagságára bízom magam :D Róla beszélünk egyébként :)