Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez az, de a nyele is kelleni fog, anélkül nem tudod használni
sajnos nem fog menni Kisújszállásra vagy hova a bánat messzeségbe küldtek el dolgozni
Az egy körmös kulcs és szerszámboltban 2000-2500-ért már minőségit lehet kapni.
Csak a méretét kell eltalálni mert sokféle van.
Értem :) De az egyetlen speciális szerszám, amire szükséged lehet, az tényleg az a kampós akármi, amivel a láncfeszítő excenterét, ill. a rugústag előfeszítő gyűrűjét tudod elforgatni. Ha már nem, azt vedd meg külön, a többit pedig hozzáválogathatod az otthoni szerszámkészletből
Zavar, hogy nincs meg. A hátsó rugóstagot nem tudom állítani, meg a többi szerszám sem ártana alkalomadtán.
Ha viszonylag olcsón hozzájuthatnék (max. 10e), akkor pótolnám, de 50-ért nem fogok venni, az biztos.
Ok, akkor ott talalkozunk.

Dobd mar at mailben a szamod, ha veletlenul elkerulnenk egymast.
mail: laczkocsaba82@gmail.com
Szevasz, én kint leszek, regisztráltam. Kezdőben szoktunk menni, nem annyira gyerekfutam az, tetszeni fog. Regisztrációs boxnál 4körül ott leszek.
Hi!

Szept 10-en ki jon a hringre?
En Tiszaujbol megyek lábon a du "gyerekfutamra". 16:30-tol indul. Meg soha nem jartam a ringen es ezt ajanlottak.
Tudok csatlakozni rutinos "öreg rókákhoz" a ring teruleten v esetleg utkozben?
Azért van benne néhány spéci cucc, pl. a láncfeszesség állításához ami a rugóstaghoz is jól jön néha...
Minek neked gyári szerszámkészlet? Nincs abban semmi extra, azok csak szükségszerszámok.
Na, kértem máshonnan is, sjanos itt is 51 ezer lenne.

Honnan vetted a 6 ezret?
Kérdezz meg másikat. Nemtom hol, de tuti lehet venni!
A Szallerbecktől azt az infót kaptam, hogy nem lehet komplett készletet kapni, csak összeválogatva, de úgy irreálisan drága.
Hol lehet 6e-ért hozzájutni?
Márkakereskedésben valami 6000 Ft.
Sziasztok!

Két dolog motoszkál bennem: az egyik a 190-es hátsó gumi. Próbálta valaki ontopic típussal? Mik a tapasztalatok?
Még nem aktuális a gumicsere, de majd ha az lesz, akkor hajalnék egy szélesebb hátsó gumira. Egyszerűen esztétikailag jobban mutat szerintem.
2. használtan vettem a gépet és a szerszámkészletet sajnos nem kaptam hozzá. Van esetleg valakinek eladó szerszámkészlete? Gyárilag tudtommal nincsen komplett készlet, csak úgy lehetne összeválogatni sok pénzért.
Persze, nyugodtan.
Szia!
Küldhetek neked egy email-t?
Gyorsváltóval kapcsolatban lenne egy kérdésem.....
Az új Superbike-ban is van teszt, el vannak alélva tőle. Annyiért pedig elég versenyképes, sőt.
Úgy látom felpörögtek itt a dolgok rendesen , motorcsere lázban ég az egész csapat . Asszem feldobom én is gyorsan a netre a CB-t, aztán nyomás próbálgatni . Tényleg, nem kell valakinek egy szalonállapotú 8000 km-es trikolor aranykerekes műszer ?

A V2 témához annyit tennék hozzá, hogy a tapasztalatom szerint a V2 egy elég tág kategória. Eddig két V2 - es motort vezettem, az egyik egy Ducati 1000 Supersport ami nagyon nem jött be nekem. A másik a saját RSV 1000 RR - em, ami a Honda után - mellett érdekes élmény volt először és érdekes élmény a mai napig. És pont ez a különbség a kettő között. A Hondát vezetni egyszerű, sima, magától értetődő dolog. Minden rendben, semmi meglepetés. Az Apriliát úgy vettem meg, hogy azt se tudtam mire számítsak, és amikor először vezettem, vigyorogtam mint a hülyegyerek és ez a napig tart. Bár messze nem tökéletes, viszont mindig leköt, szórakoztat és egész embert kíván, nem lehet csak úgy mellékesen ücsörögni rajta. És meg kell tanulni vezetni - én még mindig itt tartok - viszont ha sikerül elkapni a fonalat akkor óriás királyság, és óriás feeling. Végül is ez az amiért motorozunk, nem? És igen a hang, főleg az airbox hangja az a ROAARRR ahogy szívja a blokk levegőt és az azonnali nyomaték ahogy rányitod a gázt, tol mint a veszedelem és igen, a motorfékre oda kell figyelni. Amikor rajta ülsz konkrétan meggyőz arról hogy nem csak egy gép, de valami ami személyiséggel rendelkezik. Szerintem erre szokták azt mondani hogy karakteres a gép és ezért rajonganak értük ennyien. Na mindegy, ez kikivánkozott itt a traktorozást olvasva.
Egyébként a V4 sem piti, legalábbis az új Tuono alapján, de sokkal kifinomultabb, gyakorlatilag a gondolataiddal tudod vezetni, pont mint az Avatarban. Egyik oldalon elképesztően finom, preciz és baromi erős, másfelöl hosszútávon kérdés, hogy ez előny, vagy hátrány inkább pont ezért gondolkodom a kifutott modellen. Az "karakteresebbnek" tűnik nekem, az új még a rovararcát is elvesztette, pedig már egész megtetszett.
Hát igen :)

Amúgy így a normális, hogy mindenkinek más-más tetszik.
Találtam egy francia a tesztet a GSX-S1000-ről, jó kis felvételekkel. Basszus 3,3-ért ez a motor szerintem nagyon jó! És még gyárilag is milyen szép hangja van. Plusz Brembo fékek, ABS, kipörgésgátló, ami állítólag nagyon jól is működik:

http://youtu.be/Q0357RnWawM
Peti hízni kell és akkor nem fúj le a szél 200nál:)) jó az összefoglaló, bár nekem kinézetre a SuperDuke a legvonzóbb ;).
Nem artana tenyleg jonne a 800 tolnam a motovasarlast egy evvel.
Így igaz (mindkét dologra értve).
Igen, jön egy kicsit megpiszkált Speedy. Valamivel erősebb lesz, ha minden igaz lesz rajta kipörgésgátló és üzemmódválasztó. De nem egy gyökeresen új modellről lesz szó.
Ami szintén jön állítólag (és már többször is gondoltam rá, hogy eddig miért nem), az egy 800-as Street Triple, asszem rögtön 3 változatban :)
De a 675-ös is megmarad.

Ha alig megy fel a súly (márpedig nem fog), akkor az is egy hiperszuper kis motor lesz! Azt pl. vakon megvenném :)
A speed-nek jön ki egy uj verziója szerintem ősszel.KB 145-150 lóra tippelek.

Ha a magasabb lábú túrásendúrósan sportos akkor csak kettő jöhet szóba kiváltképp ha a nagyfokú elektromos segédeszközpark is fontos 1200 multistrada és az xr.A többi vagy túl tehén és túra vagy gyengébb mint az R1200-as RS boxer.