Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,csak "Hondásítottam"
Hali mosön!
Ez a hátsó doboztartó gyári, vagy Te csinálta(tta)d?
Sziasztok. CBF 125-öshöz keresek hátsó doboztartó konzolt. Esetleg kép is érdekelne róla , ha lehet méretezéssel. Kösz
Leszedted egy ETZ-ról?
Én a cbf600n-emet így alakítottam át,180Km/óránál is egyenes háttal ülök, addig meg már 110nél is kapaszkodnom kellett:
sziasztok!
valakinek nincs véletlen egy eladó hátsó doboza?
Hali!
Most cserélném a régi vasam egy újabb CBF600N-re, tudnátok segíteni, hol kapnék hozzá kis plexit előre, ill. doboztartó konzolt hozzá? Köszi!
szia, 185 centi vagyok és nagyon kényelmes volt pedig állítólag kis embereknek gyártották
Köszönöm szépen!Örülök hogy tetszik!Hát igazából a készítés az annyiból állt hogy,elballagtam a legközelebbi szerelvény boltba és mivel nekem 22mm átmérőjű a kormányom vettem egy 21-24mm-es bilincset aztén az autós gps tartót szétszedtem annál a részénél ahil oldal irányban tudod állítani és mivel a bilincsen 8-as anya van gyárilag ezért fel kellett fúrnom a gps tartón a 6mm-es lyukat 8mm-re,és két alátét már rögzítettem is!A takaró műanyagot pedig a száz forintos boltban vettem vittem a gps-t és belepróbálgattam mindegyikbe ebbe passzolt,(A boltba kicsit furán néztek)!Aztán kivágtam a kívánt formát és átfúrtam a hátulján egy gumival rögzítettem!Majd lefestettem!Az egész kijött 400FT-ból!Hát nagyjából ennyi!
milyen magas vagy? közös képed esetleg van? mert félek hogy testre kicsi
a betyárját de jó lett nekem is ugyan ez a GPS-m van csak az eggyel régebbi aminek még kisebb a kijelzője, esetleg nem tudnál több képet felrakni a készítésről? valami kis leírással? kösz
szia majd én válaszolok neked igaz már nincs meg a kicsike ! Én 100 kiló vok és mindig 2 személlyel pakkokkal mentünk túrázni, itt a fogyasztás kicsit megnőtt kb 4 literre, de mentünk is 110-es tempót! most Gs 500 am van de megbántam a cserét a kis cbf-et sokkal de sokkal jobban szerettem! és elárulom neked azért kapsz itt ilyen későn választ mert ez annyira jó motor hogy egyszerüen nem kell feljárni naponta a motor problémáival fórumra és megosztani a többiekkel .... nem úgy mint gs-fórumon én csak ajánlani tudom ha nem vagy lóerő mániás én is túrákra és melóba járni használtam
sziasztok. motorvásárlás előtt állok. vacilálok sokat.. zxr400 vagy sv650 vagy kis 250es cbf:) vagy esetleg drz 400. de nagyon húz a szivem ehez a kis paripához. fogyasztása nagyon csábító. Tapasztalatokra vagyok kiváncsi légyszives akinek iylen van írja le:) két személyel szeretnék ,,túrázgatni" és melóba járni akarok mocival. ha nem vagyok száguldó őrült ez a kis gép megfelel rá igaz? személyes véleményeket várok kedves cbf 250 tulajok:P köszönöm előre is:)
üdv. érdeklődnék h a honda cbz125f! menyire megbízható motor? menyit eszik? és a rendörők menyire baszogatnak ha rendcám nélkül használom? várom válaszotokat!üdv.
Szia!
Jónak tűnik,és a kajatároló műanyag is ötletes;azt szépen meg fogod tudni csinálni.
Szerintem 4 oldalán rögzítsd a GPS-t,nehogy egy kátyu,és elszálljon mint a sóhaj.
Amúgy nemrossz,épp én is gondolkodtam,hogy motorra hogyan lehet maszek GPS tartót varázsolni.
350 ft-ból sikerült megcsinálnom ezt a GPS tartót a motorra!A takaró műanyag még nem végleges állapotú még festeni akarom és az éleket eldolgozni szóval az még nem végleges de ma eddig jutottam!Kíváncsi vagyok a véleményetekre!tudom hogy nem olyan mint ha vettem volna egy Givit de ugye az nagyságrendekkel többe került volna!üdv
Nagyon szépen köszönöm nagy segítség vagy !
Bocs ,hogy ilyen későn reagálok de nem voltam fönt a fórumon!
Sziasztok!Érdekelne középstander a motorunkra ha tudna vki kérem írjon!Előre is köszi!Üdv
Szia én is ezzel a gonddal küszködök tudnál-e segíteni mérettáblával. A tied szuper üdv és köszi.
Adam23,
nekem itt javították meg. Azaz nem ők, hanem elvitték valami szakihoz. 3 hétig vártam, nem is ígérték biztosra, hogy meg tudja csinálni. Lehet, hogy csak szerencsém volt. :) vévévé pont biturbo pont hu.
Öreget kell venni, azok nem rozsdásodnak! A feketevázas,(2004től gyártott) spanyolban szerelt gs 500ak hajlmosak a felületi rozsdásodásra, de azok se vészesen
Nekem a 125-ös is megeszi a 3,5-öt gondolom, mert nehéz (kategóriájához képest), és kevés a 95 max. seb. is.
Köszi!
A fogyi azért nem mindegy. Ha 2 l a +, akkor az már közelít a kocsihoz (persze, milyen a kocsi?) A kötelezőn is csak azért vívódom, mert ha most váltok, akkor pesti leszek, eddig meg vidéki voltam (forgalmi szerint)
A cbf-től az is eltántorít, hogy csak 1 hengeres, és esetleg jobban ráz. Viszont a súlya vonzóbb. Most egy 125-ös virgácsom van, de mivel ez nem láccik rajta, mindenki azt hiszi, én vagyok a gazdag motoros, pedig nem. Ezzel is előre szoktam menni a lámpánál, de sávváltásoknál már jó lenne egy kis kraft. Mivel a csopper jól tartja az árát, most ráfizetés nélkül le tudnám váltani egy kevésbé divatos erősebb vasra. Viszont állítólag a Suzukik elég könnyen rozsdásodnak. (bár ez a legegyszerűbb, ami észrevehető rajta) Gondolom a Virago sem mmenne el egyik napról a másikra, de a tavaszt érdemes lenne kihasználni.
Hali!Az én véleményem az hogy jobban jársz a gs-el.Mindjárt elmondom miért gondolom így!Nekem van egy cbf 250-em és szuper motor imádom, a 3.5l-es fogyasztás király és 90-nel kimegy a világból!DE ha sokáig megakarod tartani amit most veszel a gs 500 jobb mert ezt a motort hamar kinövi az ember és vágyik egy nagyobbra most nem a kocsma elötti gyorsulgatásokra gondolok,hanem arra hogy ha megérkezel egy kamilyon mögé 90-100-között akkor már a bisztonságos előzést jól meg kell gondolni 2 személlyel meg pláne!túra közben 2 személlyel a kisebb emelkedők is inkább csak lendületből gyűrhetők le!Én így hogy mostmár tudom ez milyen és ne értsétek félre imádom,de a gs-t választanám!Műszakilag mindkettő tuti mert a gs is már vagy 15-20 éve ugyanazzal a blokkal jön ki és bisztos megvan az oka hogy nem változtatnak egy kiforrott konstrukción!Az 1-2 liter fogyasztáskülönbség szerintem megéri azt hogy marad még bőven tartalék 110 felett is!Remélem segítettem.Üdv