Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak magában a PW nek nincs értelme!
Nyitni kell a szívó és kipufogó oldalt is !

Ami nem kis beruházás

K&N / full yoshimura usa kipuff rendszer és egy PW III usb
Van. Profin belőve (by Ágo).
Ahhoz képest, amit 3 évesen mért Ágó ugyanezen a padon (keréken 107.3), a teljesítmény emelkedés nem számottevő, 1-2LE.
És ezt slipon-nal, meg 2foggal nagyobb hátsó lánckerékkel tudta/tudja.
De menettulajdonságokban, gázreakcióban mintha új motorom lenne a PC-vel.
Ha LE-t akarsz növelni, akkor sportlégszűrő és teljes, nyitott rendszer kell hozzá.
Nem tudtok valamiféle magyar 600RR facebook csoportról?
Sziasztok ,lenne egy kérdésem . Szerintetek érdemes power commander-t venni? Mennyi lovat dob rá kb ,stb ... Ha van valakinek tapasztalata vele kapcsolatban kérem írjon.

Előre is köszönöm
Ha kell egy jó motor:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_rr_hannspr
ee_a_legjobb_vetel-8117361
Sziasztok, segitséget kérnék tegnap bedöglött fesszabályzom és keresek 2003 600rr-hez újat v. bontottat , hogy hol lehett kapni.
Szabályzatlan keverékképzésnél (karbisnál) ezt szinte észre sem veszed, szabályzott rendszereknél már van fulladozás, rángatás, torpanás pl. az autók le is tiltanak, ha nem teljesítik az emissziós követelményeket.
Vadi új bekötőcső ! Viper kipufogókhoz volt anno ! Dob már nincs, csak a bekötőcső ! Amihez jó :

CBR600RR 2003/2004
Emlékszem.. hengerfej problémás 600RR-re vízgőz került az égéstérbe, a lambda érték 0,01 és 0,3 volt.
Az ebay-el nincs baj, csak az a fontos, hogy E-jeles legyen a lámpa, mert azért bármelyik rendőr cseszegethet.
Sziasztok.Egy kis segítség kéne.Rendelt-e már valaki az Ebay-öl
2005 600rr-hez első lámpát?Vannak méretek is megadva,össze méregettem az én gyári törött lámpámmal és elvileg passzol minden méret.15.000 Ft-ért már lehet kapni,Szerintetek?Előre is köszi a segítséget.
Sziasztok!

2008-as Honda Cbr 600rr Akrapovic dobjához (ovális) keresnék Db Killert. Akinek van kérem jelezze.

Köszönöm:
Norbi
Butaság?
Ha az üzleti érdekeik úgy kívánják elébük teszed a gyári leírást-specifikációkat, még annak is ellentmondanak.

Kicsit el vagy tévedve...!
Ne haragudj, de ez butaság!
Attól, hogy valaki nem autó-motorszerelő és nem műszaki területen tevékenykedett, még tisztában lehet a mai motorok-rendszerek működési elvével is ill. lehet műszaki intelligens és nagy motorkerékpáros tapasztalata.
Új motor vásárlás előtt, ha a márkakereskedő érdeklődik az ügyfél foglalkozása-szakmai, műszaki képzettsége után, ott már valami nem stimmel és érdemes elállni a vásárlástól.
Jó pár helyen ezt alkalmazzák.........nincs valós hibaforrás diagnosztizálás, inkább részegységeket cserélgetnek, általában a szalonmotorokból.
Nem olvastad a Honda szervizkönyvet? Bele van írva, hogy lehetőleg oda vigye szervizbe, ahol vásárolta a motorkerékpárt.
Hihetetlen......
Ekkora minőségi szórások lennének márkakereskedők között, mintha a Hondánál nem lenne egységes a minőségi szint.
Mintha a gyári összeszerelés és gyártói quality control után a márkakereskedőknél sérülne a gyártói quality control.
Mindenesetre én elmennék egy Honda szervizbe, menet közbeni HDS tesztelésre. A HDS-t felrögzíteni az utasülésre és 5-10 perces tesztelésre beállítani. Kíváncsi lennék üzemi hőmérsékleten a lambda értékekre és vajon lambda ablakon (0,7-1,2 volt) belül üzemel.
Sima fagyállós vizet a benzinkútról. Gondoltam ha az autóba is ez megy jó ebbe is. 3-4 dl ment bele. Érdemes lenne akkor lecserélni a gyárira?
Téli állás után én is tapasztaltam hasonlót k.b. 1,5 hónapot állt de nekem be sem volt indítva. Mentem vele egy nagyobb karikát meg meg is kergettem aztán észhez tért. Menj vele egy legalább 100 de inkább több km-es karikát városon kívül persze és had szóljon. Szerintem észhez fog térni. Ha adalékot tettél bele az valószínű még inkább segíteni fog.
Agomotors tapasztalatai szerint új szériamotoroknál volt olyan is, hogy 25% korrekcióra volt szükség, így vannak ki optimalizálva (gyártástechnológiai szórások stb.)
Milyen hűtővízet tettél bele? Mert a gyári PRO Honda HP Coolant-nál nem igen van jobb (alu-mag. motorokhoz, nitrit, foszfát, amin, borát és ami a legfontosabb szilikátmentes)
Az egyik barátom 18.000km-nél cserélt hűtővízet gyári Honda-ról Motul Motocool Expert-re, ami tartalmaz szilikátokat és 26.000km-nél vízpumpa károsodás jelentkezett (mechanikai seal).
Hosszút kell menni!
Szinte biztos, hogy üzemanyagellátó rendszer hibája. Járatópados hengerenkénti gázelemzésre lenne szükség, üzemanyagellátó rendszer nyomás-membrán vizsgálat, befecskendezőszelepek szóráskép vizsgálata.
Én nem ajánlom azokat az agresszív injektor tisztítókat, mert megtámadják a membránokat.
Rosszul írtam vizet nem cseréltem csak rátöltöttem.
Mentem volna vele csak hát nem volt sajnos lehetőségem... Na de majd most :)
Remélem én is hogy egy pár kilométer járatás után megoldódik.
Köszönöm a válaszokat!