Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

váltóba.
SAE 10W40 API SE-SF! 4T olaj kell bele!Ezt ajánlom Shell Advance VSX 4T 10w-40 ! http://www.olajwebshop.hu/term...
váltó vagy 2t olaj?
Hello. Valaki megtudná mondani, hogy mtx 125 feszszabályzón melyik vezeték micsoda? van egy zöld,2sárga,egy piros és egy fekete.
Helló mindenkinek.
Olyas valaki akinek hasonlósan honda mtx 200-as gépe van olyan válaszoljon már... (ha kérhetem)
Mennyit kellene vinnie ha normálisan meg van csinálva? új szimeringek, új gyűrű stb..
csak azért kérdezem mert a legkisebb lánckereket vettem rá előre 12-est, 5.be visz 90-100 at (hátszélell) és 6.be ha felraktam nem ment semmit sem, nem húzott, sőt lassult (fúvókától függetlenül..), épp ezért is szedtem szét mert semmi erő nem sem volt benne.
hogy kellene mennie igazságosan?
És a fogyasztásának mennyinek kellene lennie?
mert ha most össze lessz rakva addig nem hagyom annyiba amíg nem lessz tökéletes.
Előre is köszönöm a választ.
szaisztok!
én egy olasz mtx fejidomjához keresek plexit! csatolok egy képet és az ahhoz illeszkedő plexi kéne! ha csak fejidommal együtt van az is érdekelhet! köszönöm szépen előre is!
üdv: Laci
Milyen típusú, márkájú olajat rakjak a Honda MTX 80C-be?
Sziasztok. Van feleslegbe több féle kuplungom mbx mtx és hajtókar főtengely elsőkerék ezek mtxbe. pumma@vipmail.hu érd. Üdv
Azt a blokkot teljesen fel kell újítani.Esetleg cdi-t próbáltál másikat az is okozhatja.Meg nézd meg a henger nincs e össze kókányolva én így jártam az mb mel:S.Bele tettek egy perselyt azt is szarul.Gondolom nem találtak hozzá dugót.
hy lehet fotengely csapagy szimering!De mind ezek mele nezd meg a hajtokart mer ha log akkor nagy gubanc !Amasik az hogy erotlen koszonheto hajrokarnak es valahol kidolgozik!

Helóó.. Sok Honda szaki..

Az a kérdésem.. hogy van egy japán vízhűtéses mtx 125 öm . most rakom rendbe és segítségre lenne szükségem..

HONNAN rendelhetek fogyó alkatrészeket hozzá?
Gondolok itt szimeringekre tömítésekre és dugattyúra csapágyakra ilyesmikre.
És hogy őszinte legyek azt sem tudom milyen dugattyút kéne rendelnem bele, vagy mi a különbség az ablakos ésaz ablaktalan meg a többi fajta között.
Nekem egy megbízható kis túragépre lenne szükségem ,nem üzemórásra akarom megcsinálni.
Ez egy régi fajta mtx vizes de dobfékes. 85-90 körüli.
Gépészethez értek de ezekhez a nagy kérdésekhez lövésem sincs.
Kösz előrre is..
Helló!
Ti honnan szoktatok rendelni szimeringeket? én egyedül csak itt találtam:
http://citybike.hu/spd/OSL102/...
Sziasztok!

Valaki tudja milyen karbival lehet bolondítani egy léghűtéses mt 80- ast?
Keresek hozzá még hátsó telókat, párban. 83-as vagy 86-os évjárat.
Ja amúgy az sem szokványos h amikor felújítva össze lett rakva szóval nem volt kopott semmi, akkor sem akart normálisan kipörögni csak üresben, sebességben menet közben max 6-7-ezret, de azt is nehezen.... 6 sebességbe hiába rakom/ raktam fel használhatatlan, amit 5be elértem azt tartotta úgy ahogy elég szarul még azt is... és a legkissebb lánckerék van elöl, szóval azt sem lehet mondani h az van túl méretezve és nem bír már kipörögni. Nincs benne erő elég rég óta most meg már használhatatlan a motor, mert most meg szaggat menet közben mindegyik sebességbe...
HA valakinek van ötlete vagy tapasztalt már hasonlót akkor írja le legyen olyan kedves, mert attól félek h a csapágy, zimering és gyűrű csere után is megmarad ez a betegség..
Bármi ami előbbre visz annak örülök, csapágyakat zimeringeket gyűrűt cserélem! de azon kívül mást kell-e, mármint h más befolyásolhatja e h gyenge és nem megy? egyébként már amikor legelőször össze lett rakva, újj cuccokal már akkor sem volt benne erő, egyszerüen nincs benne...
ha bármi tanácsa van valakinek kérem ossza meg velem.
Előre is köszönöm.
Lenne egy nagyon fontos kérdésem. Mitől lehet az h nehezen akar kipörögni a motor 5-be, 6-ba meg agyáltalán semmi erő sincs benne? de a legnagyobb bajom most nem ez hanem az h menet közben szaggat felgyorsul tartom adott tartományban és magától vissza esik a fordulat és lelassul utánna meg megint vissza... mivel most szar a motor megnéztem de még tiltani sem lehet egyszerüen nem forog ki teljesen, ha bemelegszik erő sincs benne.... de az a kipörgés már eléggé zavaró főleg h egyre jobban csinálja...
Ez lehet attól h főtengely csapágyas? és levegőt tud szívni?
Vagy mi lehet a baj?
mert ahogy néztem sajnos lóg a lendkeréknél a főtengely, de attól lehet?
meg a gyűrűhézag is nagy....
de a karbi tiszta mert most lett megint leszedve és kitakarítva...
valaki mondjon valami ötletet h mitől lehet?
Am persze most szedem szét a blokkot és kicserélem a csapágyakat, meg a gyűrűt. De attól tartok mivan ha nem csak ezek leszenk a bajok..
am hidegen alig akar beindulni, sokat kell rárúgni, és szivatóval is leáll, csak a 4 beindulásra nem áll le, egyébként alapjárat sincsen már...
A gyújtó tarfótól nem lehet ilyen baj ugye? vagy mástól esetleg?
csak azoktól amiket leírtam?
hali olyan kerdesem keresem lenne hogy esetleg valaki nem tudna lefenykepezni nekem az áloreszt a vezetekek veget hogy milyen szinu es hogy melyik tekercsrol jon le mert sajnos akitol vettem tobol levagdalta a vezetekeket! Eloreis koszi mindenkinek a segitseget!
Üdv.

Honda MTX 125(JAPÁN) alkatrészek olcsón eladók!

ülés, tank, váz, hátsó villa, hátsó teleszkóp, kipufogó, karburátor, müszerfal, elsőlámpa, lábtartók. érdeklődni: challanger1111@gmail.com
Valaki meg tudná nekem mérni az MTX 80 első teleszkópjának teljes hosszát, meg a teleszkópszár átmérőjét? Van egy átalakított Honda NS-1 50-esem, aminek gyárilag igen kemény a rúgózása, mivel eredetileg sportmotor. De mivel rossz utakon is szeretném használni, úgy gondoltam, hogy beleépítem az mtx első teleszkópjait. Nézegettem a netem, és láttam, hogy a féktárcsás mtx-eken pont az ellenkező oldalon van a tárcsa, mint az enyémen. Így hát úgy gondoltam, hogy csak a teleszkópok belsejét cserélem ki, vagy esetleg csak a rúgót. Válaszokat előre is köszönöm!
az lényeg hogy olyan szoknyája legyen a hengernek mint az első két képen az utolsó képen van a vállas fajta az nem kell :)
igen valoban szerettem volna a hibát fényképezni, nos tényleg megprobálom holnap megoldani és átlökni...
aha ez első kép sorozat középső képe majdnem jó csak a törésre öszpontosul de abból a szögből jó lenne csak a hüvely külsejét :)
Sajnos nem itthon bontom, így nem tudok most átszaladni, de holnap amint hazaérek még mielőtt elutazok megprobálom gyors lekapni!
Azt hittem elég a hüvely belseje :)
úgy kéne lefotózni hogy a kipufogó felől a henger szoknyáját kívülről hogy a vállas változat vagy a sima
heló pont nem látszik ami kéne :/