Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem te vagy 15 éves hanem a főci:)

Egy ilyennek a göörgőjét és csapját akkor is cserélni kelelne, ha egy métert sem ment volna, az meg kevéssé hihető.

A nyilvános fúrum, meg iylen, hogy ha beteszel valamit, akkor esetleg olyasmit is hozzászólnak, ami nem feltétlenül találkozik a te elképzeléseddel.
Teljesen felesleges berágni és megpróbálni személyeskedő irányba terelni.
Te hirdettél valamit, én meg leírtam róla a véleméynem, oszt ez ennyi.
Ha szemétkedni akartam volna beteszem a te hirdetésed alá a saját eladó főcimet a tiedhez képest fél áron, de nem tettem mert nem szokásom az iylesmi.

Szóval ez egy iylen, ha kínálsz, kérdezni és kommentálni fognak.
2. tegnap én magam mostam ki, és így sem lóg, remélem hihető az állításom!? 1szóval sem erőltettem senkire, nem regéltem.....
Mégis a saját motoromba is bontottat raktam 1 utángyártott hajtókaros helyett - nem tudom mi lehetett az oka.
Ha ráérsz, írj 1 cikket a tapasztalataidról-bölcsességeidről, komolyan mondom ha időm engedi elolvasom, addigis elnézést a bohókás válaszomért, az irritáló megjegyzésedre :)
Nem vagyok tiszteletlen a korodat illetően, csak a megnyilvánulásodat minősítettem, továbbá nem vagyok 15 éves - ámbár nem érzem szükségesnek bizonygatni hogy hol is tartok a szellemi fejlődésben. Nem kenyerem az átbaszása senkinek, mert nem vagyok az a típus!
Azonban az hogy te csak idáig jutottál az x éveddel (gondolom legalább 16 vagy, ha engem 15-nek tartasz- és minősítesz), nem az én problémám. Úgyhogy legyél szíves és köpködj a simson fórumban kedves ismeretlen! Nem hinném hogy megbántottalak! vagy igen? Legyél szíves és emlékeztess!
Egy 15 éves vagy még reégebbi motorból kibontott főci ez eléggé garantáltan lógicsál ha kimosod belőle a belekoxolt olajat.
Persze, ettől még elmehet pár ezret egy másik motorban.
2. vannak hibás alkatrészek is a tulajdonomban melyekről akárkit tájékoztatok örömest! Ilyen például az 1ik kuplung is ami kuka nem is eladó a másik már el is kelt..... úgyhogy ezer köszönet az építő hozzászólásodért kedves Zoltán!
:) én 1részt tudom miből lett kiszedve :)
:) másrészt 100% hogy nem lesz, de ha van időd eljöhetsz mosogatni
13000 ért tudom adni
ha kimososd benznnel akor majd lesz:)
Mennyibe adod?
Köszönöm az ajánlatot!:) még gondolkodom..
Üdv -semmi lógása sincs, tökéletes, beszerelhető, akármikor megtekintheted abban biztosan nem fogsz csalódni!
Üdv a főtengely milyen állapotban van?
Szia!
Van még, 3500Ft + a posta ára, ami, ha utalsz, akkor nem vészes.
Üdv - (elérhetőség az adatlapomra kattintva...)
Heló! Engem a berugókar érdekelne.. persze ha megvan még!
Heló, Sziasztok!
125-s mtx-re berugókart keresek! Tudnátok ebben segíteni?
Sziasztok honda mtx 80 ccm RI típusú motorkerékpárok bontásából származó alkatrészek!
A képek az alkatrészek-donorok 1 részéről készült! Érdeklődj és megpróbálok csinálni! Átvétel személyesen Csongrádon illetve Székesfehérváron (kisebb alkatrészeknél) lehetséges!
Posta csak a postaköltség előre utalása esetén lehetséges!

Érdeklődni privátban: v.adam1992@citromail.hu
tel.: 06 20 351 23 16
az elgondolás jó volt csak a kivitelezés nem
Óó, hát láttam én már olyat, hogy eredetileg tiris simsonba a jóképességű autószerelő belekombinálta a megszakítós gyulát.

Fogta az alaplapot, kicserélte megszakíósra, (persze hót rossz ehylre állította be, de ez most mindegy) és szépen bekötötte a tiriegységbe a megszakítóról jövő kábelt.
Persze, teljesen ötletszerűen volt öszedugdosva, nyilvánvalóan fogalma nem volt rla hogy mit csinál, de ugye " ez csak egy szaros szimszon, nehogymá netuggyam megszereeeni"
Az az epróság fel sem tűnt neki, hogy a kuplungoldali szimmering a fogaskeréknél fityeg, ezért egyáltalán nem szív a motor.
ha nem valami paptól vetted kizárt hogy a szentlélek hajtaná, szóval kell az a cdi
hacsak nem csinálták meg valahogy megszakítósra a meggájverek
Hali mindenkinek. Egy fontos kérdésem lenne! Mi az a CDI? mert nincs ilyen a motoromba, de így is indul és megy. Két dolgot tudok róla az egyik hogy a gyújtás vezérlő egysége, a másik meg hogy nekem nincs ilyenem. De sehol sem találok olyan oldalt ahol ezt leírnák, hogy mi a szerepe a gyújtásban, vagy mit csinál, vagy menyire fontos hogy legyen a motoron. Amit látok hogy az előző tulaj 3 vezetéket kötött direktbe (abból a 6 vezetékből ami a CDi be menne). Ez így nem káros a motornak? Vagy mire kell a CDI? Aki tudja kérem írja le. Nagyon fontos lenne! Előre is köszönöm! (Igaz hogy nem Mtx motor amibe nincs, de a lényege, az elve mindennek ugyan az...)
sziaztok érdeklödök mtx200r2 höz lehet alkatrész kapni mert a motor megvétele ettől függ ?
Szia, amikor kiválasztod a típust amit le szeretnél tölteni.... rákatintasz.... közép tájon mindíg van egy kis képecske mint a szervízkönyv lapjai... mindig ugyan az ! A képecske alatt nagyon apró betűvel ott van hogy letöltés ..... rányomsz és már jön is lefelé ! Én személy szerint csináltam egy mappát és oda bontom ki mert általában rar kötegegbe van csomagolva.... amit a Win rar progival ki tudsz csomagolni... vagy a Total Commanderrel... viszont fent kel legyen a gépeden egy progi ami meg is jeleníti azt.... a legegyszerübb ha leszeded a magyar nyelvű Abode Reader X -et Ennél egyszerűbben nem tudtam leírni nektek... remélem sikerrel jártok !
Sziasztok ! Letölthető kézikönyvek sok sok típushoz itt : http://www.manualedereparatie....

Remélem hasznos a számotokra... én letöltöttem egypárat ami érdekelt, ha segítség kell hozzá szolj bátran ! De nem egy bonyorúlt dolog !
igazából arra lettem volna kíváncsi hogy ha leveszem a deklit(fogaskereket stb ) az elég e vagy a váltórészt is bontani kell?és ha elég akkor a szimeringet ki tudom e bányászni és egy újat betenni.ebbe még belefognék de ha a váltórészt is bontani kell abba már nem.segíts valamit
Most találtam gondoltam hasznos lehet néhány ember számára !
Aprilia
RAVE
Regulation Aprilia Valve Exhaust / Aprilia kipufogószelep szabályozó



Bimota





Cagiva
CTS
Cagiva Torque Increase System / Cagiva nyomatéknövelõ rendszer



Gilera
APTS
Automatic Power Tuning System / Automatikus teljesítménynövelõ rendszer



Honda
ATAC
Automatic Torque Amplification Chamber / Automatikus nyomatéknövelõ kamra
Ilyen van pl az NS szériákon és az MVX-en. (MVX-en nincs- Mitogeri) A power egy kezdetleges fajtája, kicsit hasonlít a Suzuki SAEC-hez. Ez egy úgynevezett kamrás power. A kipufogónyílás mögött található egy kis kamra amit egy pillangószelep nyit és zár ezzel megnövelve a kiáramló gáz és a visszatérõ rezgéshullám útját (alsó tartományokban). Felül viszont bezár, hogy ezzel biztosítsa a rövidebb útat és nagyobb teljesítményt.
Honda NS 400 R.: Az alsó két hengeren van power szelep, a felsõn nincs! Érdekes megoldás… no vizsgáljuk csak meg miért is van ez? Alulra azért raktak kamrás powert, mert nem lett volna elég hely rendes kipufogót építeni (túl közel van a föld). Ezért ehhez a kamrás megoldáshoz nyúltak (hogy megnöveljék a kipufogó rendszer hosszát), ami nem olyan hatékony, mint a késõbbi tolattyús powerek, de jobb, mint a semmi. A felsõ hengernél viszont még erre sem volt hely, szóval errõl is lemondtak. Ennek hátránya az lett, hogy az alsóbb tartományokban nagyobb a frissgáz-veszteség (1.kép jobb oldalt) és így kevesebb LE-t és Nm-t produkál. Tehát a 3. henger igazán csak felül dolgozik.



Viszont ezeket a hibákat ki lehet küszöbölni az újabb rezoncsövekkel. Pl a Jolly Motonál le is kell szerelni az ATAC rendszert és még így is jobb eredményeket produkál. Természetesen vannak olyan rezoncsövek is, ahol nem kell megválni a powertõl.






Kawasaki
KIPS
Kawasaki Integrated Power-valve System / Kawasaki (rendszerû) szívórendszer



Suzuki
SAEC
Suzuki Automatic Exhaust Control / Suzuki automatikus kipufogásvezérlõ
Ilyen van pl a Suzuki RG modelljein (250,400,500,régebbi 125). Az RG 500-on 7800-nál nyit és 7500-nél zár. Ez is kamrás power. A kipufogónyílás mögött felül található egy kis kamra.
Alap állapotban nyitva van (1. kép) ez a kis kamra meghosszabbítva így a kiáramló gáz útját (hogy ez mire jó olvasd el a kipufogóról írt összefoglalom). Amikor eléri a 7800-at (RG 500) a szelep elfordul így elzárja az utat a gáztól (2. kép) ami akadály nélkül távozik (rövidebb utat tesz meg, mint eddig).

AETC I-II
Automatic Exhaust Timing Control / Automatikus kipufogásvezérlõ
AETC I-es van pl az RGV 250 VJ 20-as modellen (ez csak 2 állású). 10 000-nél nyit ki teljesen.
AETC II-es pedig az utána lévõ RGV-éken (ezek már 3 állásúak). 8 000-nél felig aztán 10 000-nél teljesen kinyit.







Yamaha
YPVS
Yamaha Power Valve System / Yamaha (rendszerû) teljesítmény(vezérlõ) szeleprendszer
Ilyen van pl az RD modelleken és az SDR-en is.
Hasonlít a tolattyús powerhez, csak itt egy kis tárcsa állja el az elhasznált gáz útját. Ha eléri a megfelelõ fordulatot a kis tárcsa elfordul és hamarább tud megszökni a robbanás.
Érdemes megnézni, hogy 6200 és 8200 között a duplájára (!) emelkedik a teljesítmény. Na ez az, amire egy 4T sosem lesz képes! :)