Sziasztok! Valaki újított már fel olasz mtx vagy NS 125f blokkban vízpumpát? Mert semmit sem találok hozzá Lapátot sikerült szerezni hozzá, tömszelence kellene tengely kicsit kopott , szimeringet azt ugye lehet venni, de itt a csapágyal van gond mert a dekniben és a tengelyen van a csapágygolyóknak a nút és sörétkosár van benne. Nemtudom miért nem jó az a megoldás a mi a crossoknál van szimering+csapágy Sehol semmi alkatrész hozzá Ha valaki tud segítsen köszönöm! email: sparxx@tvn.hu
Sziasztok!
Azoknak szeretnék segíteni akiknek HONDA NSR 50 ccm-es 4 sebességes 1990 körül gyártott motoruk van és fojtott (a 6 sebességes nem fojtott). A fórumokat nézve sokan nem tudják mért nincs erő a gépben, én is sokat jártam utánna, de megvan a megoldás (kipróbáltam).
A mellékelt képek is igazolják
Ezt a szériát a Németeknek gyártották.
Tehát: Az egész beviteli taktus jelentősen le van szűkítve.
-A membrán négy bemeneténél kettő le van fogva.
-A szívócsonk átmérője kisebb.
-Karburátór átmérője jóval kisebb.
-A CDI nincs fojtva.
Megoldás: Ezek cseréje.
Megjegyzés: A két sebességi fokozat hiánya (6 gang helyett 4 gang) még így is csökenti a végsebességet, de lóerőt nagy mértekben nyerünk a cserével.
Hozzászólásokat szívesen fogadok!
Sziasztok! Help!
Nincs töltésem az akkuhoz, viszont a lámpámnál érezhető töltés van.
Ha a lámpárol viszek egy vezetéket az akkuhoz akkor az tölti majd
és nem fög tönkretenni semmit?
Sziasztok!
Nekem olasz 125-ös mtx-em van és tönkrement a hátsó teló ( nagyon puha, pattog és nem csillapít ) ez a gáztartályos fajta. Az lenne a kérdésem,hogy a japán mtxé jó e bele, vagy milyen motorét lehet esetleg átalakítás nélkül belerakni? Ilyen gázos telót sajnos nem találtam, volt 2 de azok is hibásak voltak. Ha valaki tud, vagy van eladó jó telója valakinek az írjon! Köszönöm!
MTX 125 olasz típushoz keresek első teleszkópot mert az enyém eltört.
akinek van az írjon légyszíves!
előre is köszi!
Sziasztok!
Azoknak szeretnék segíteni akiknek HONDA NSR 50 ccm-es 4 sebességes 1990 körül gyártott motoruk van és fojtott (a 6 sebességes nem fojtott). A fórumokat nézve sokan nem tudják mért nincs erő a gépben, én is sokat jártam utánna, de megvan a megoldás (kipróbáltam).
A mellékelt képek is igazolják
Ezt a szériát a Németeknek gyártották.
Tehát: Az egész beviteli taktus jelentősen le van szűkítve.
-A membrán négy bemeneténél kettő le van fogva.
-A szívócsonk átmérője kisebb.
-Karburátór átmérője jóval kisebb.
-A CDI nincs fojtva.
Megoldás: Ezek cseréje.
Megjegyzés: A két sebességi fokozat hiánya (6 gang helyett 4 gang) még így is csökenti a végsebességet, de lóerőt nagy mértekben nyerünk a cserével.
Hozzászólásokat szívesen fogadok!
Bal oldal fojtott, jobb nem fojtott.
Neten nem találtam semmi vízpumpa alkatrészt.
Akinek van írjon: sparxx@tvn.hu
Köszi.
Nincs töltésem az akkuhoz, viszont a lámpámnál érezhető töltés van.
Ha a lámpárol viszek egy vezetéket az akkuhoz akkor az tölti majd
és nem fög tönkretenni semmit?
Köszi a választ!
Ilyen alaplapot keresek
Nekem olasz 125-ös mtx-em van és tönkrement a hátsó teló ( nagyon puha, pattog és nem csillapít ) ez a gáztartályos fajta. Az lenne a kérdésem,hogy a japán mtxé jó e bele, vagy milyen motorét lehet esetleg átalakítás nélkül belerakni? Ilyen gázos telót sajnos nem találtam, volt 2 de azok is hibásak voltak. Ha valaki tud, vagy van eladó jó telója valakinek az írjon! Köszönöm!
Érdekel a gyújtás alaplap!
Mennyiért adod?
Ns1-hez keresek gyújtás alaplapot