Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hy Evribodri!

Dave: Egyenlőre csak reménykedem benne, hogy csak szelepgond. A szerelőbá azt mondja tuti az. Úgyhogy szelepvadászat. Van itthon egy másik komplett vt-m, ha nincs új majdcsak kikukázok belőle egy jobb állapotút.

A jó idő meg csak délibáb egyenlőre, ha szabad ezzel az igen durva képzavarral élnem . Nemrég tekertem egy keveset a másikon - száraz volt az aszfalt, hidegek a gumik piszokul csúszott. Ki kell bekkelni sajna. De már alig várom azt az állandó 8-9 fokot!
Szép estét mindenkinek!

Örömmel látom, hogy mindenki foglalkozik a motorjával és várja (optimisták előnyben) a jó időt.
Nálam a motor jelenleg robbantott ábra üzemmódban van.

Gabesz, végül mi a pontos diagnózis? Szeleptörés, zárási hiba, stb?

üdv, Dave
Hali Srácok!

Köszönöm mindenkinek.
Hali Mayergabesz!

Nem kell google-znod .Itt van a Yakomoto-sok száma mindkettő
mobil is meg a vonalas is.Mobil:06-20-980-6377
Vonalas:06-72-238-994
Nekik szokott lenni bontott VT alkatrész vagy ha nem akkor tudnak szerezni.
Üdv.:Ády
Hi!
Ezek szerint mégis a szelep volt a ludas?
Hát.. Redbaron, vagy a pécsi Yakomoto talán. Egyik se olcsó, de legalább tudnak szerezni. Mintha a yako-soknak lenne még valami bontott VT-blokkjuk is. Nem bizti, csak fél füllel hallottam, esetleg kérdezz rá náluk. Google-ban beírod a nevüket, tuti kidob feléjük kontaktot.
Halijoe!

Tudja valaki, hogy honnan szerezhetnék szelepeket és mennyiért? Mindkettőt(szívó-kipu), és szimmeringeket is Előre is köcce.
1etértek,nekem is nagyon viszket már....mindenem.
Vinném már táncba kedveskéimet:)))
Emberek! Úgy látom, bedeszkázták az eget! Sose' megyünk már ki ebből a rohadt télből? Gurulni akarok,hogy a jó ég áldja má' meg!
Hi! Foxbed!
Köszi szépen, igazán sokat segítettél!
Ha csak felfogatás-téren van eltérés, az nem is annyira lényeges, fémlemez(ek)ből bármikor le lehet gyárta(t)ni a felfogató adaptereket.
Hii Czimi
Megnézetem hűtőt,sztem megoldható.Be és kiömlő azonos,csak a felerősités kicsit másképp van megoldva,de nem nagy ügy.Kis ügyeskedés és megvan
Üdv:
Hali !

Köszönöm, remélem nálam is csak szelepprobléma lesz. Az olajat nem eszi nem hígítja, új szerelőbá majd megnézi a szelepeket a j.héten. Remélem akkor már annyira kész lesz, hogy képeket is rakhatok fel, és olyan idő lesz hogy mehetek is egy pár kört. Mégegyszer köcce
Hali Mayergabesz!
Nekem szelepgörbülés volt a probléma és himbaszár egyik ágának törése(3szelepesként ment a motor egy darabig az első hengerben).Próbáld meg hogy lekapod a szelepfedelet és lezárod a szelepeket megfelelő fordulat beállítással(mindkét szelep zárva legyen)gyertya ki és felfújni a robbanóteret,ha gyorsan szökik a nyomás akkor valószínűbb a szelep baj ha nagyon lassan akkor valószínűbb hogy a karterházat fújja fel a légnyomás.És nézd meg az olajat hogy nem-e hígította fel a benzin ha gyűrűbajos a moci...Amúgy Pécsen a Yakomoto-nál vállalnak javításokat én náluk javíttattam a motoromat nem volt olcsó de megérte
48ezernél volt a baj és akkor mentem vele kb 22ezer kmt...azóta hogy meg lett javítva 48ezer kmnél most már 102ezer km van benne...
Üdv.:Ády
Amugy a CRC nek van hűtő-javitó folyadékja.
Légszűrőtéma.
A Spadaban cseréltem légszűrőt,már szivacsos volt benne,én meg az OpelCorsaáét manipuláltam belé,950Ft,fél óra meló.Magam részéről nem komálom a szivacsot,az versenyre való,ahol egy nap után tisztit.
De lehet,hogy csak fafej vok:)
Hii Czimi!
Persze,megnézem neked és tájékoztatlak.
Hi Mindenki!

Most úgy érzem a f** rosszabbik végén állok. Az első hengerben csak 6 bar a nyomás. a másikban tökéletes 11,9. Mi a tököm lehet? Ha a gyűrű leragadt volna az kb. 20-30 km után kienged.(nem tette) Ha a szelep elégett az még talán ok. De abban segítsetek ha szét kell szedni és újra kell gyűrűzni akkor hová vigyem? (Red Baron szarik a fejemre) A mociszerelőbácsim nem vállalja azt mondja szerinte szét kell szedni, gyűrű lesz az. (benne bízom de nem szeretném ha újra kellene gyűrűzni, mert az mocsok sok pénz lesz) Új szerelőbá azt mondja, nincs olyan isten, hogy csak az egyik hengerben megy el a kompresszió, ő elvállalná szerinte csak szelepgond. Szerintetek?
Hali Dave!

Húúú azt nem tudom így 20 kmről megmondani ahhoz meg kell lesnem a dobozát amiben megvettem.Mennyasszonyomnál lakom mert anyósom nem akar egyedül maradni mivel meghalt az apósom (47 éves volt és epehólyag rák vitte el )
Amint megnelstem írok újból...
Üdv.:Ády
Szia Dave!

Az fd légszűrője 3 szög alaku,a Xelviset nem tom milyen. És milyen motorera alakitotad át? Olvasat a cbr foruman ahol szivacs szűrőt tettek a cbr-be ugy hogy a papirt ki vagtak belőle es helyere szivacsot és azt ragasztotak a régi légszűrő vazara. Igy CBR 250 legszűrőjét oldottak meg.
Helló foxbed!
Húú gratula a VT-familyhez! Igen, az enyém is VTZ, '90-es évjárat, majd egyszer egymás mellé tesszük egy szép fotó erejéig, a VTZ-k még ritkábban találkoznak szerintem, mint a többi VT.
Ha már ilyen szerencsés helyzetben vagy, esetleg megkérhetlek nagyon szépen arra, hogy megállapítanád, kompatibilis-e a VTZ radiátora (felfogatás/csőcsatlakozás) a többiével?
Amúgy régebben u.itt írtam, hogy eresztett a hűtőm, megforrasztották, aztán jó lett. Viszont most megint valami hűtőfolyadék-kicsapódást látok, de persze csak akkor, amikor jó vastagon átmelegszik. Ahhoz meg még túl hideg van hogy tényleg kitoljam, és jól átmelegítsem, mert lehet, hogy most egyszerűen a vékonyabb tágulási cső szivárog valahol nyomás alatt, és (remélem) csak az a baj.
Szia Neoka512!
Sokat kerestem a légszűrőt, de Redbaron eddig az egyetlen, aki be tudja hozatni - sajnos nagyon drága. Szerintem kiküldik postán, ha megkéred őket. Spada-hoz láttam szűrőt a wemoto.com oldalon.
Az FD légszűrője eltér a Xelvis-étől? Az enyémet átalakítom, hogy egy másik motor légszűrője menjen bele, amit ezután olcsón lehet cserélni.
üdv,David
Szia Péter!
3x is gratulálok a szerzeményekhez. Megtetted az első lépést a jövőbeli VT múzeum megalapításához.
üdv,David
Szia Ády!
Ferodo Platinum szinter betét? Az eredeti Vesrah, amit kivettem a motorból, hagyományos összetételű.
üdv,David
Mind3 merőben más karakter.
A Xelvis egy nyugodt túrázós,terebélyes szinte nagymotoros kiállású gép,végülis a CB500as váza,kényelmes nyereg és futómű akár 2 személynek is.Hosszabb túrákhoz való.
A VTZ könnyebb,erősebb,kissebb,de még mindig azért megjelenésében és menetteljesitményben komoly gép.Ezzel inkább 100-300 kmen belúli motorozgatás,igazi igásló mindennapi használatra,kicsit sportosabb testtartással mint a Xelvis,de még mindig kényelmesen.
Spada:Örömmötörözás,kanyargyilkolás,rövidtávú vágtázás,és leeső állú emberek,szemetgyönyörködtető alu hidváz,igazi cafe racer,vasárnapi városi,város körüli cikázás,leülni egy kávézó teraszára,melletted a gép,csodálni a csajokat és a vasad:).Nagyon sportos testtartás,hasad a tankon,BENNE ülsz a gépben,max 100km vagy fél óra a nyeregben,az utasnak még annyi sem,hátul kakasülő.Meglepően pici gép,olyan 125ös GP méret,még könnyeb mint VTZ-140kg, és megy mint a meszes.Nagyvonalakban ennyi.
Jó volt olvasni a beszámolót. A három közül melyiket tartod a legjobbnak?