)akkor az 55/35/7-es szimering méret a jó.Olajból a legsűrűbbet(10-es) tettem bele és viszonylag jó így a csillapítás(szerintem még mindig kevés egy kicsit).Az olaj mennyiség nem jut eszembe(400 valamennyi ml kell)de benne van a szervízkönyvemben(jelenleg nem saját gépemről írok így nem tudom előbányászni)
Van pár kép itt így kell kivágni a papír szűrőt aztán(további képek később)szilóval kinyomni és sima felületet csinálni.Aztán Lada szűrőt bele lehet pattintani végül ezt is szilóval leragasztani...Szerintetek?
Nekem a Xelvis 10000-nél 120-at megy, 14:43 áttétellel.
) a kompresszió gyűrűm ragadt le valszeg. Ha feltöltöttem olajjal a hengert tökéletes 12 Baros nyomást mértem. Úgyhogy valószínűleg kompresszió a gond, mert az olajat nem ette, benzinnel nem keveredett. Szerinted hol, mennyiért tudnék új gyűrűket venni? Üdv
Kifejezetten kisebb teljesítményű motoroknak szervezek egy laza karikát (1300km), akit érdekelne, katt ide!
Igazi kispénzből megoldható túra