honda árul minden kis apró kacatot a gépekhez, és általában gyorsan meg is jön
legalábbis eddig ezt tapasztaltam
yamaha már döcögősebb, lassan is találták meg mi kell nekem meg kb 2 hét volt mire megjött egy fékmunkahenger javító készlet
hát megnézzük, elvileg mókoltak valamit a hengerfejen is 96-tól de én nem látok a szívócsonk körül különbséget, a tömítést kicseréljük aztán meglátjuk.
Nekem úgy magyarázta a srác, hogy a hengerfejben a szívó oldalon van valami furat, amit gumitömítéssel lezárták, hogy olaj ne menjen a szívótorokba. Neki is volt ott gumitömítés, csak elöregedett a gumi, és beszivárgott az olaj. Úgy füstölt mint egy kétütemű!Kicserélték a gumit, és jó lett!
most megnéztem és nehéz elhinni hogy ott bármi bejuthat..az nincs fedésben a szelepdeknivel. tehát olaj ott nem mehet be szerintem. a régebbi xr hengerfeje látszólag ugyan ez, de cikkszámban eltérnek,-mondjuk ettől még szerintem megegyeznek-mikori xr volt ez?
egyébként nem sikerült leszedni, egyedül nem tudom húzni meg fogni is..a csavarok meg jól egybe vannak épülve,-tömítésem pedig van hozzá több szett:D meg tegnap vettem sokpénzért loctite 5920-at..ha ez nem fogja meg akkor semmi na majd leimátkozom én azt onnan, de úgy tűnik nem ez baj
Igen, nem nagy összeg. Nekem is sérült volt, mint ha fogóval megnyomkodták volna, ezért cseréltem.
Az a másik kérdés, mivel feszíted meg a rugót hogy összerakd?!
Speckós szerszám kellene hozzá, a manuálban van róla kép is!
Szia!
10 évvel ezelőtt, az egyik haverom is szívott ilyen füstöléssel, xr 250r nél. Kiderült a szívó ágon került be az olaj, szelepfedél alatt a hengerfejnél. Van ott valami gumidugós zár, azt kellett kicserélni és nem volt füst!
Remélem segítettem!
Üdv!
ez kurva jo szerintem ebböl meg tudja csinálni az ipse csak attól a piros számlaptól jön rám a frász de gondolom az helyett bármi megteszi a mi nem piros és nem szoc:)
legalábbis eddig ezt tapasztaltam
yamaha már döcögősebb, lassan is találták meg mi kell nekem meg kb 2 hét volt mire megjött egy fékmunkahenger javító készlet
Még fékmunkahenger porvédő gumit is kaptam eredeti honda alkatrészként.
egyébként nem sikerült leszedni, egyedül nem tudom húzni meg fogni is..a csavarok meg jól egybe vannak épülve,-tömítésem pedig van hozzá több szett:D meg tegnap vettem sokpénzért loctite 5920-at..ha ez nem fogja meg akkor semmi
http://www.powersportsplus.com...
Ha más nem szilóval bekened a szívótorkot.
ha jó a 250é nekem van egy..a rugó nem sérült
http://www.hondaxl.it/download...
Itt láthatod, de szerintem senki nem használ ilyet.
Az a másik kérdés, mivel feszíted meg a rugót hogy összerakd?!
Speckós szerszám kellene hozzá, a manuálban van róla kép is!
10 évvel ezelőtt, az egyik haverom is szívott ilyen füstöléssel, xr 250r nél. Kiderült a szívó ágon került be az olaj, szelepfedél alatt a hengerfejnél. Van ott valami gumidugós zár, azt kellett kicserélni és nem volt füst!
Remélem segítettem!
Üdv!
Eredeti honda vezérmű feszítő rugót vettem én is 2000Ft ért, érdemes cserélni, ha már láncot is cserélünk!