Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem pl nem egyforma...
de lemerném fogadni hogy neki se a fúrás a rossz..ahhoz nagyon szar mestert kell kifogni..
Nem akarom tuningolni az az igazság, nekem is hangos pedig csak egy dob van rajta... mondd már meg nekem légyszi hol van rajt a hátsó lábtartó és hogy van felrakva? Esetleg képeket nyomnál fel?
Nem az enyém hanem egy haveromé Azért szeretné mert vissza akarja rakni a gyári rendszert mert túl hangos neki és fölöslegesnek tartja a nagy leömlőt.
A hézagot hogy mérted? Betetted a sima gyűrűket a hengerbe és ott mérted? de általában a két fölső gyűrű 4t nél egyforma
Az olajáteresztő gyűrű jól van felrakva?
MIért akarod lecserélni?
azt mar nemtudom....CDI biztos nem
bontás nélkül nem lesz megoldás
még a szimós trükk sem jó neked, mert olaj nélkül nem sokáig jutnál

gyűrűket meg nem tudom, autót szedtem már szét kb lefostam hogy álltak a gyűrűk és még mindig megy füstölés nélkül
a motort meg majd szerelőhöz viszem, én nem szarozok vele
rámértél már mikor rá rugsz hány voltot mutat?
1dolgot nem értek, azt valaki elmondhatná hogy a vezető(k) alatt a gumigyűrű mi célt szolgál? a gépműhelyes ember szerint sok értelme nincs neki, merthogy ugye fedéssel van belerakva a vezető. DE mondjuk 150fok nem olyan sok..annyi lehet a kipufogó szelepek alatt...akár át is mehet az olaj ha bemelegszik..és ugye erről van szó, melegen füstöl...csak akkor a manuál miért kezeli másodlagosan a vezetők cseréjét..ugye csak akkor kell ha az új szelepek szárai lógnak benne..külön erre a gumigyűrűre nem tér is ki, rakd alá és kész...sokat gondolkodtam ezen de nem tudok rájönni...ez meg nem olyan dolog mait kiszedünk oszt' ha ok visszarakjuk, mert ugye minden kiszedésnél csere is kell...ha jól tudom, jól tudom?!
Nálam is újak a szelepek
mégse xr250ed van...mindegy, a helyzet ugyan az..
neked is xr250-ed van igaz?
úgy látszik ezek már csak ilyenek...az a pár deci motorozáskor...ugynamár, kell az neki, nesajnáld

nekem is ugyanez a baj amúgy, csak nekem a szelepek is újak.
a szelepvezetők nem lettek egyedül kicserélve, tehát valószínűleg az a baj-persze azért nem lettek kicserélve merthogy a szelepszár nem lógott bennük-így azt nem szokás cserélni, mivel ugye 150fokon ki kell olvasztani a hengerfejből..de mivel máshol nem lehet baj..,ez maradt csak.-én viszont nem ádlozok erre a halom sz...ra további 20-30ezret, így hellószia...

szelepszárszimeringet 2x cseréltünk, mind2x prox került bele..és szerintem ki lehet jelenteni hogy 2szett prox szimering, ami JAPÁN, nem lehet ugyan úgy szar! tehát nem a prox szelepszárszimeringek minőségével van a baj , ezt szögezzük le

a gyűrűk rossz elforgatása, illetve elfordulása elvileg csak nagyon szélsőséges helyzetben tud füstöt okozni..de kitudja..hajrá
Köszönöm szépen.
Ez remélhetőleg megoldás lessz mert telljesen nem így van összerakva csapszeggel pontosan egyvonalba van a hézag ha jól emléxem
Dugattyúgyűrűk szerelése :


A top tetőt jelent, tehát a top felirat mindig a dugattyútető felé néz.
De ha nincs feltüntetve felirat akkor is lehet tudni a kialakításból a beszerelési helyzetet.

A kompressziógyűrű négyszöggyűrű vagy hordósított gyűrű (ugye ez krómozott), itt mindegy hogy építjük be, bár egyes gyártók erre a gyűrűre is elhelyezik a top feliratot.

Az olajlehúzó gyűrű (középső) orros gyűrű, ezen mindenképp kellene lennie top jelzésnek de ha nincs, a képen látható a beépítési helyzet, ugye nyilván az orros része "kaparja" lefelé az olajat. :)

Az olajáteresztő gyűrű - "olajgyűrű" - beépítése pedig a letöréssel felfelé történik, a gyári kivitel ilyen vagy esetleg szimmetrikus , rugó persze mindig van benne, a rugóösszetétel a gyűrűhézaggal szemben legyen és a kis drótocska benyúlása a rugóba kb. 50-50% legyen.

Az elhelyezés csak papíron 120 fok, a gyakorlatban a csapszeg vonalában és a csapszegre merőleges vonalban nem illik a gyűrűhézagnak lenni, kb. 45 fokban a kettő között történik az elhelyezés.

Az olajlehúzó a kompressziógyűrű hézagától 180 fokra legyen, tehát pont szembe vele, az áteresztőé pedig 90 fokra, tehát a kettő között, azaz ne a kompressziógyűrű hézagja alatt legyen, tehát pont a fölső és középső gyűrű hézagjai között, mert egymás alatt nem lehetnek a végződések.

Valamint úgy szoktam, hogy a terhelt oldalra csak 1 végződés essen azaz az olajlehúzó gyűrűé, a másik kettő így a másik oldalra kerül.

De a legfontosabb olajfogyasztás szempontjából, hogy a gyűrűhorony ne legyen kikopva , mert akkor pumpálja fel igazán az olajat az égéstérbe így megnő az olajfogyasztás. Ennek a hézagnak az értéke 0.1 mm alatt legyen gyűrűzésnél, akkor jó lesz.
Köszönöm az infót, a gyujtás elektronika is jó egymáshoz?
hengerfej vezerles tudtommal egyforma....szerintem belemegy a vazba mer a ket motor kozott csak annyi a kulonbseg hogy pd04 oninditos es hogy nem 589 henem 591 kobcenti
De ha tegyük fel nem jó a kompresszió akk is gyűrű baj van szal ugyanott tartok hogy új dugó gyűrű és eszi az olajat vmi megoldás kéne
annyira nem lehet félrefúrva
mérj rajta kompressziót, egyből kiderül mi a helyzet
Valaki nem tudja, hogy a XL600 pd04 85' blokk belemegy a pd03 84'vázba? És a hengerfej és a vezérlés egyforma-e.
SOS! Szétment a hengerfejem és avezérlés, és csak pd04-et találtam.
Nekem állandóan füstöl. 1.5 óra motorozás után maximumról minimumra csökkent az olajszint a nívó pálcán
autóknál erre mindig azt mondták hogy szelepszárszimering
nekem indítás után füstöl pár percig, különböző intenzitással
van hogy semennyire van hogy egy 2üteműt szégyenbehozna
Össze van már rakva ja:S:D Csak füstöl mint az őrült és olvasgattam hogy ha gázadásra füstöl inkább akkor gyűrű baj van. És nekem pontosan ezt csainálja
tedd bele őket a hengerbe
addig kár is beszélni bármiről
mondjuk ha össze van rakva akkor cumi a mérés
de
pl én nemrég kicseréltettem a szelepszárszimmerigeim
olyanok voltak hogy lötyögött benne a szelep
aztán pár alkalom után ismét füstölt ugyanúgy mint előtte
ez a prox szimmering nem faca, ezt már itt is írta előttem is valaki

fúráskor beszerzek inkább egy gyári készletet
Szelepvezetőt nem cseréltem de szelepszár szimeringet igen
Ha jól megnézed nem ugyanakkor a 2 gyűrű vége közti hézag ezért gondoltam hogy nem mind1 meiket hova teszem