Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor elmondom neked, hogy csak olyan szerviztörténet nyomtatható ki egy autóról, ami ott abban a szervizben történt javítás.
Ha garanciális javítás volt az autón, akkor kérdezhető le bárhonnan.
Tehát ahhoz sok ford kereskedést fel kell keresni (és ott meggyőzni valakit, hogy neked kiadjon adatokat, ami nem feltétlenül nem ütközik szabályokba)), hogy mindenhol lekérdezze az alvázszám alapján, hogy volt-e ott szerviz története.....
Ehun-e
elgurul a Ford szalon és márkaszervízig( ha egyáltalán 5 fok alatt beindul a lom)
- Jó napot kívánok a cégvezetővel vagy helyettesével szeretnék beszélni
- Aha mindjárt szólok neki Te Józsi gyere már keresnek a műhelynél
- Jónapot kívánok Mondeó József a cégvezető vagyok miben segíthetek?
- fél évvel ezelőtt Önöknél vásároltam ezt a gépkocsit, átnézettem itt helyben és úgy adták el, hogy sérülésmentes.
- igen és?
- Itt meg itt volt két karc ezeket az elemeket javították.
- Mutassa meg azt a papírt amin Úgy adtuk Önnek ezt a 13 éves autót el, hogy sérülésmentes.
- Hát az nincs...izé, őőő
- Akkor ezt a marhaságot honnan veszi?
- A maguk szerelője mondta
- Mutasson rá melyik ember mondta ezt önnek?
- ŐŐő ott az a kék olverálban.
- TIIBBBIIII gyere már ide.
-Jónapot kívánok Transit Tibor vagyok miben állhatok a szolgálatára?
- Ez az úr azt állítja, hogy fél évvel ezelőtt amikor innen megvette tőlünk ezt az autót te azt állítottad, hogy sérülésmentes
- Ne haragudjon, hogy is hívják?
- Balek Levente
- Aha nem rémlik Ne haragudjon nem emléxem magára de ilyet biztos nem mondhattam mert ilyen öreg autó kizár, hogy sérülés mentes legyen, most főnök visszamennék dolgozni.
- Na tisztelt Levente halotta a szerelőt sajnos mást én sem tudok mondani, hiszen akkor én itt sem voltam. De nem szeretné lecserélni ezt a régi fordot egy újra? Nézze beszámoljukl mondjuk 200 ezer ft-ba azért a szép 1.0 kugáért 100 ezer km-er után biztos meghal a motorja de 3 évig legalább lesz egy új autója

 
Tényleg nem értelek dzsínó Amikor kirobbantottad a ford fan-os sztoridat pont akkor írtam le egy kis sztorit, hogy szerintem mi lesz ennek az ügynek a vége. Vagy rossz a rövid-közép távú memóriád vagy csak a ford pocskondiázásáig jutottál. Valahol előkotrom neked, de ugyanazt írtam amit te egyetértünk ebben
Egy (valaki más által) használt autót adtak el....... a szakszerviz kifejezés ide nem vonatkozik (és mire is lenne garancia, más által használt autóra), autókereskedés ad el autót.
fasz tuggya szeki szerintem ez amolyan veszet fejsze nyele inkább... Ki bizonyít? mit bizonyít? Milyen tudomásom? Honnan köteles tudni egy márkakareskedés egy becserélt használt autó előéletét? Amikor az asszonynak leadtam a swittyét az auriszért cserébe tudod mi volt a vizsgálat? Álltam a a szalon parkolójába aszt kérdeztem bent az irodába, hogy melyik ajtóhoz álljak a műhelybe. Azt mondja a srác, jha ne Jövök én ki veled. Odaértünk a kocsihoz mondta, hogy nyissam ki. Beült, berakta a kulcsot a gyújtásba majd megnézte mennyi a km-er benne. Kérdései:
- van valami probléma a kocsival?
- nincs a MIL lámpa világított kimértük, a felső lamdaszondát mutatta, gyári kapott 30 ért
- Jól van gyerünk írjuk meg a papírokat
- De nem akarjátok megvizsgálni, átnézni? Be sem indítottad
- Minek? Ez egy suzuki

Na ennyi volt a vizsgálat Milyen előélet tudomásáról beszélünk?
Te sem érted, hogy mit jelent a sérülés mentes kifejezés.
Nem kell hinned nekem, lehet próbálkozni.

Sokszor segítek, szerelek iüm szakértőknek, szoktak mesélni..... de mindenki gondoljon azt, amit akar! csak nem csodálkozzon, hogy ha nem úgy alakulnak a dolgok!
már 2 éve én is vettem tütü-t, de konkrétan annyi pénzem volt ! a hibákat betudtam, és folyamatosan javítom - most magamon nevetek - , de amint kész, próbálom kihozni kihasználni kitaposni belőle amit lehet. sajnos ősszel volt egy nem sikerült javítás ami miatt párszor egy lendületes kanyargós részen kellett mennem, amit lehetett kifacsartam a tütü-ből, élveztem ahogy sodródik, ahogy tolom neki, 850-ig számoltam, onnan már feladtam, de ahol nem számíthatok sebesség mérésre és jó azt út nincs utas. ott taposom a rohadéknak.
sajnos nekik, akik nem értenek hozzá, nekik érdemes vinni egy szakértőt, még ha pénzbe is kerül.
engem is vittek már autót motort nézni, de a tapasztalatom ritkán vagy sehogy nem vették figyelembe ! ezt biztos olvassa az akivel megnéztünk egy átépített motort, amin az olajhűtőből csepegett az olaj, az eladó szerint csak egy tömítést kellett cserélni. próbáltam elmondani hogy nem lesz jó vétel, de még is meg lett vásárolva a jármű, mi lett belőle olajhűtő csere. de miért nem mondták azt hogy gyere csávó meg akarok venni egy motort elviszlek kibickedni ?
ezt nem kellett volna direkt szakszervizből vásárolt embör ha veszel egy tütü-t hordod szevizről szervizre ? ébresztő ! neked !
butaságot írsz, a szerviz jó indulata hogy kinyomtatja a szerviznaplót, és bemutatja mint eredeti igazolást a sérülés mentesség tényéről. simán rá lehet húzni hogy elhallgatta a sérülést, amit hibátlanként nem csak árult hanem el is adott. tudatában volt a hibának, amit nem adott a vevő tudtára. JÓ AUTÓK SZAKKERESKEDÉSE !
A haverod neve: balek

Mondom, ha nem ért hozzá a vásárló.... el kell vitetni szervizbe átnézetni vagy helyszínre kiszálló átvizsgálót kifizetni. Inkább vásárlás előtt költs el 20-60 ezret ilyenre és vegyél egy megfelelő autót. Mintsem autó vásárlás után több százezret javításra, hogy használható legyen az autó.
Tesómnak 1.5 évig kerestünk autót, barátoméknak több esetben is hónapokig.... bejártuk az országot. Na és? Simán megérte, mert jó autókat vettünk...

A legtöbb ember a hahu-n kilistázott legolcsóbb autókból választ. Nyilván azok azért olcsók, mert nem jók.
A középárban lévők még használhatók egy darabig, de majd hamarosan rá kell költeni. A drágábbak pedig jó autók, meg kell venni és használni őket.
Ez nem csoda és nincs benne semmi ördögi! Ez így van. Óriási tévhit, hogy olcsón jó autót lehet venni.....meg ahogy korábban írtam, használt autó áron új autót. Ébresztő!
ha szakszerviz volt akkor ha sérülés mentesként árulta akkor az ő adatbázisában is meg volt a javítás ténye, tehát ő is lekérdezhette volna, akarom nem akarom. tehát a szerviz tudatosan átverte a vásárlót, hisz ha sérülés mentes arról a kinyomtatott szerviz napló is bizonyító erejű, de mivel azt a tényt eltitkolta, de tudomása és adata volt róla, így jogos a reklamáció a vevő részéről.
csak ugye kb 10000 emberből egy ha ért annyira a kocsikhoz hogy azonnal meglátja ha valami nagyobb hiba van szépen retusálva
itt most nem arról beszélek hogy a teszkó parkolóban nekibaszták az ajtót az oldalának és kijavították vagy épp annyi bevásárkó kocsi kocc volt hátul hogy újra kellett fújni a lökhárítót
hanem hogy eltitkolnak olyat is hogy a fél oldala romokban(havernak még a tető is) aztán olyan áron adják mint azt ami sérülésmentes
na erre jó a mérő, körbefutja az ember 5 perc alatt és már egyből látja mi a helyzet, még olyan is aki nem ért hozzá
Mondom, savanyú a szőlő időnként.....de attól még nem ehetetlen.
Félreérted, nem kicsit.... és végletekbe ugrottál.
Nem, nem adnék érte annyit, mert percek alatt észreveszem és megköszönöm a lehetőséget a megtekintésre és elköszönök.
Továbbra sem érted. Ha az autó akkor nem volt sérült, akkor nem hazugság azt állítani, hogy sérülés mentes.
Az, hogy később mondta, hogy tudomása van korábbi javításról, nem cáfolja a korábbi kijelentését.
Nem teszem a kezem sehova.
Miért kellene szólni egy apró, általad említett kőfelverődés javításáról? Lehet arról is kellene szólni, hogy hány defektje volt a kocsinak?

Én a lehetőségekhez képest amennyire lehet/tudom átnézem és megvizsgálom a kiszemelt autót. Ha ennek az átvizsgálásnak az eredménye az számomra, hogy így bevállalom, akkor megveszem. A döntés az enyém és ha ezután jön valami "szembe", akkor ez van, hiszen használt autó. Lehet bármi. (Ezért kell olyan márkát, modellt venni, aminél a gyakorlati tapasztalatok alapján nincs vagy minimális a váratlan meghibásodások...a forgó, kopó alkatrész nem hiba)

Korábban vettem autót Ausztriából télen. Nyáron észrevettem, hogy UV-s a klíma kompresszor alja, ez van tönkrement a tömítés. Nem kezdtem el hőbölögni, hogy átvertek...
Vettem autót Németországból, rá 1.5 hónapra szivárgott az olaj a szervókormányból. Ki látta, tudta ezt előre? Nem örültem neki, de kormánymű felújítás lett belőle. Megnéztem/átnéztem...eldöntöttem megveszem. Ami utána jött az benne van, minden használt autóban. Nem hőbölögtem...

Egyébként az új autónál is elromolhat ez-az, annyi a különbség, hogy ha nem nem helytelen használatból eredő a dolog, akkor az első néhány évben nem saját zsebből megy a javítás. Ennyi a különbség.
szóval te ugyanannyit adnál egy olyan autóért aminek az egyik oldalát lezúzta egy kamion pótkocsi de szakszerűen rá van kenve 12 kiló gitt mint az olyanért ami sérülésmentes?
Nemtudom, hogy te egyáltalán értelmezted-e, hogy HAZUDOTT! A végén ő is elismerte. A pofánvágást képletesen mondtam. Amugy a kocsit az értékesitő ismerte jól, mert ő intézte az uj autó beszámitásába is, tehát tudott az előéletéről. Szerintem.
A gyári festési technológiát nyilván nem lehet utánozni nem gyárban.
Van egy a gyár által elfogadott és jóváhagyott javítási technológia. Ennyi.
Nyilván gyárit csak a gyárban lehet végezni, főleg mert ott ugye az egész karosszériát első körben merítik. Javítás esetén ilyenre ugye nincs lehetőség.
Viszont az autót az évek alatt érik behatások, kavics felverődések ...stb.
Ilyenekből is elindulhatnak idő előtti korróziók, nem kell még javítani sem.
Manapság egy 5-10 éves autó kb. a 30 vagy kevesebb %-át éri az újkori árának. Azért, mert nem új, használt, kopott, sérült, javított...stb. Ezek összefoglaló neve: Használt
Még annyit: Beszélünk itt mindenről, hogy jogos-nem jogos stb. De tegyük a kezünket a szivünkre, ha VELÜNK történt volna meg és több éve gyüjtögettünk volna a kocsira, nekünk se vigyorra állt volna a szánk, mégha csak kicsi sérülésről is van szó. Mi is megpróbáltunk volna mindent, és enne bennünket a penész, meg a jó kurva annyjukat az ilyeneknek, és azért vesz az ember pl. Fordból, hogy elvárjuk, hogy akár egy köfelverődéstől származó javitás miatt is szóljanak.
minden elrohad ez igaz
de pl a régi a4 fasza horganyzott, ha nem érült kb örök élet, ha sérült nem bír ki ennyit
de azért a gyári festési technológia mindenképp jobb mint a kisipari javítás
azért szerintem ha egy 5-10 év körüli kocsi fél oldala sérült volt azért az jelentősen árcsökkentő tényző
és inkább a futóművet újítom fel mint a karosszériát,
Sokszor savanyú a szőlő, de nézzük reálisan a dolgot.
A magyar emberek új autót akarnak venni mindig használt autó áron! Nem fog sikerülni....
Tehát nem hazudott, hiszen az eladáskor nem volt sérült.
Ha pedig rendesen javított, akkor ugye nem látható így simán elfogadható, hogy ő nem is tudott róla.
Ha pofán vágod ezért, akkor mit értél el? Feljelent.... hiányzik az neked?

Nem, nem védek senkit...... csak objektíven és reálisan közelítem meg a dolgot. Mert így kell.
Elhangzott az is, hogy SÉRÜLÉS MENTES az autó, az értékesitő is elismerte, hogy mondta. Később azzal védekezett, hogy ő nem tudott róla. Ha én vettem volna meg azt autót, na akkor vágtam volna pofán.