Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen az aprodon hirdette.mert van vele valami?
Akkor bemegyek az okmányirodaba kifizetek egy zsak penzt es atirjak a nevemre jogsi nélkül?
fekete ar350? yamaha indexekkel?
amúgy nem függ össze a jogsival az átíratás
a biztosításnál van olyan kérdés hogy jogsi kategória, de én mindig a b kategóriát írom oda is mint a kocsihoz
Hello!
Egy kis segítséget kérnék!
Elcseréltem a 125dt- egy 350ccm cagiva ar-ra minden papirja megvan a cagivanak muszaki majus végéig van.
Adásvetelit csináltunk a tegnapi napra de a csávó azt mondta majd jövőhét penteken megy bejelenteni hogy eladta.
Nekem 15napom van onnantól higy átirjam a nevemre a motort viszont nincs meg ra jogsim csak aprilis közepén kezdem el. 1-2 ismerősöm azt mondta jogsi nélkül is a nevemre iradhatom a motort igaz ez?
Azt tudom ha át is lehet akkor új törzsköny eredet vizsga stb... Ez mind penz
Sziasztok!
Történt egy kis baleset a klubbunkban. Összementunk ketten, és az egyik motorban 30.000 feletti kar keletkezett. Ha kitoltünk egy betétlapot, és beadjuk a biztositonak, mi fog torténni? Mi az eljárás pontosan? Válaszokat köszönöm! (arra gondoltam, hogy kijon a biztosito? miket fog kerdezgetni? az okozó motorját is megnézi? dátumot kérdez? stbstbstb)
Ki fogom próbálni, köszi szépen.
én inkább a fesszabályzót nézném meg elsőnek
Azt kérdezed, mi a legjobb lopásgátló eszköz? Lakhelyemből fakadóan, adhatnám Neked a jobbnál jobb tippeket ilyen-olyan műszaki "kütyükombókat" illetően, de mindettől függetlenül, én mégis azt javasolnám: élj inkább társasági életet ott, ahol a motorodat tárolod. Nincs jobb egy mindig ráérő, ablakban/ajtóban ácsingózó mindent látó és halló bácsinál, néninél... Az ilyen "humán alarm detector"-oknak csupán egy hátránya van: de kifizetődő lehet...
vagy kománylengésgátló vásárlása de az drága
" Hogyan lehetne csillapítani a jelenségen? "

Szedd le a dobozt viccet félre téve, nehezebb kormányvégsúly segít valamennyit.
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni. Tegnap lett kész a vadiúj doboztartó konzolom. Suzuki Gsxf 750es motorom van 2001es évjáratú. Egyébként anyagi megfontolásból magam gyártottam le hosszas tervezgetés után. A szerkezet elég masszív, nem remeg, nem hajlik. Próbáltam nagyobb tempónál is, nem vettem észre változást. Ami viszont elsőre megijesztett, kb. 60-70es tempónál ha elengedem a kormányt elkezd szitálni a kormány és ez egyre fokozódik míg rá nem tartok. Hazaérve megrángattam mindent a motoron, nem lóg, kotyog semmi. Kipróbáltam a motort dobozok nélkül, úgy semmi gond nem volt, a szokásos egyenes futás. Fel az oldaldobozokat úgyse semmi, fel csak a hátsót úgy meg újra szitál.
Végül is a kérdésem, veletek fordult-e már ilyen elő? Másnak akinek van hátsó doboza tapasztalt-e ilyet, vagy ha jól megmálháztátok a gépet ? Hogyan lehetne csillapítani a jelenségen? Hozzáteszem ha fogom a kormányt semmit nem lehet észlelni az egészből!
Üdv: Zoly
pár éve volt egy 82es cagivám
kint maradt az utcán még a kulcs is benne volt
senkinek se kellett....... szóval szart kell venni
Pitbull a motor mellé kötve, esetleg 220 a kerítésbe...
Sziasztok! Egy kis segitségért fordulok hozzátok. Van egy k5ös 600as mocim és egy olyan probléma jelentkezik nála, hogy amikor beinditom a mocit és menet közben felpörgetem 13-14 ezerig szó nélkül veszi a fordulatot. Egy kis idő után pedig 9ezren már szinte nem is megy, és kis fordulaton sem húz úgy ahogy kellene. Aztán leállitom újra elinditom és megint jó, majd ismét kis idő után jelentkezik ez a probléma. Én a computerre tippelek, mert amikor leállitom és megint gyújtást adok gondolom azzal a számitógépet is resetelem.Vagy a másik amire még gondolok, van benne riasztó, esetleg az zavrhat be!? Ha esetleg valaki tapasztalt ilyet vagy hallott kérem segitsen. Köszi előre is!
A neten láttam ilyen videót ahol a hiper ultradrága zárakat tesztelték.A százezer körüli technikákat ha jól emlékszem kézi erővel 10perc alatt vágták szét.Abban a videóban azt mondta aki tesztelte,hogy inkább aggass a vasadra 3-4 kicsivel olcsóbbat.Akkor talán nem lesz kedve a tolvajnak a sok zár szétbarmolásához,hanem keres egy másikat amin csak egy van.
Van benne logika szerintem.
vannak videók hogy az elvághatatlan láncokat is simán elvágnák pillanatok alatt, persze nem a kínai piacos 6-800milis vágókkal
de a 70+ ezres láncok is könnyen megadják magukat a másfél méteres csapszegvágóknak
Citadel vagy abus, az erosebb vagy hosszabb dragabb.
Van jobb meg kevesbe jobb zarral,z is ar fuggo.

Abust asszem a motoroazis forgalmaz.
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek mi a legjobb lopásgátló eszköz? Azt szeretném, hogy ne tudják ellopni a motort. Valamilyen lánc zár hasonló kéne, lehető legjobb minőségben. Tehát nem amikor elmentem láncot venni és mondtam az eladónak, hogy olyan láncot adjon amit nem lehet elvágni. Mondta, hogy van, x ezre/méter, csak mennyit vágjon.
Köszi
Felelőtlen vagy ész gonosz. Ész tudd meg, hogy dágaszág lesz mire az a motor forgalomba lesz helyezve. Ész tudd meg aszt isz, hogy nálunk cak magyar motorral lehet közlekedni!
Ez a tényen nem változtat.
Felelőtlenül vettél egy motort. Most meg fogod a fejed mi legyen.
Semmi baj nem az én dolgom, csak mondtam, hogy kellett volna ha van sütnivalód.

Ha sikerül valahogy elintézned, szívesen olvassuk a topicban hogyan csináltad
A motort NEM én hozattam be, én már a sokadik tulaj vagyok!
Érdeklődj az olasz követségen.
Ők legalább a nyelvet tudják................meg talán email címmel segíthetnek hova panaszold a bajod.
szerintem neked nem adják ki az okmányokat, mert nem szerepelsz rajta semmilyen módon

a PRA papírból meg eredeti kell


ezzel max pályára mehetsz... de milyen motor ez? lehet, hogy vevő lennék rá, ha olcsóbb, mint rosszabb állapotú

Már ne haragudj meg de jó nagy hülye vagy
Most már ne indulj neki sehogy. Akkor kellet volna mikor megvetted és hazahoztad/hozattad.
Na akkor kellet volna NKH telefon és megmondták volna ( ha már nincs senki az ismeretségi körödben és te sem vagy jártas hasonlóban sem)
mit tegyél és hogyan kell.
Forgalmi, 2 nyelvű adásvételi és kivonó papír ( ami igazolja, hogy leadták a rendszámát és kivonták a forgalomból)
Azután slattyogsz a NAV-hoz, reg.adó, műszaki,biztosítás,okmányiroda forgalmi, rendszám.
Kb ennyi lett volna a történet

Gratula és sok sikert az ügyintézéshez és utánajáráshoz ..
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem!
Vásároltam egy 125ccm-es motort, amit annó valamikor Olaszországból hoztak be, viszont össz-vissz egy forgalomból kivonást igazoló papír fénymásolata van meg. A KPM-nél azt mondták, hogy ki kell kérnem az Olasz okmányirodától az eredeti okmányokat, csak úgy tudom forgalomba helyezni itthon.
Viszont még sosem csináltam ilyet, sajna az ismerettségi köröm se, így teljesen tanácstalan vagyok, hogyan is induljak neki!
Ha valaki jártas ilyen ügyekben kérem írjon a riga16@citromail.hu címre!
Előre is köszönöm!
Köszi szépen a jó tanácsokat a lánckerékkel kapcsolatban.