Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem bánod?
Legalább nem kell csőszt szerezni a sátrainkra vigyázni, miközben mi csavargunk valahol.
Győrszentiván.
Az is Győr mellett van csak a felétek közelebb lévő oldalán.Úgy hívják Győr-Szentiván.
és az hol van?
Felhívott Pumukli. Úgy fest,hogy a B helyszínen lesz következő tali.
amúgy fillérb@szásból...
Volt már ilyen szitálós periódusom a gyári Dunlop gumikkal.A gumicsere megoldotta de csak egy időre.Nálam ez most annyira durván visszajött,hogy elengedett kormánnyal a taknyolás két másodperc alatt tuti.Még a navigáció piszkerálását is nagyon óvatosan kell csinálnom mert már akkor elkezdi és ha nem figyelek az fikázás lesz.
Centírozás hibát nem tartom valószínűnek.Bukta meg nem volt még ezzel.Ez biztos mert lány kora óta az enyém.
Marad a gumicsere pedig még pár ezer lenne bennük.Ezt meg nekiadom a Fisinek.Feléje úgy sincs kanyar egy szál se.Na ezzel majd akkor is kanyarog ha nem akar.
Heidenau
Lakkozás javítása után heggeszteni kell mellette A heggesztő ívnek elég jó az UV-fénye.
Nem tudom, ha nagyon fizikázni akarnék, akkor azt mondanám, más a hullámhossz, alacsonyabb az energia, nem biztos hogy jó, de ha lenne UV-lámpám, én biza kipróbálnám...
Mondom, elkezdtem körbetörölgetni azzal a kiszabott ronggyal, és csak mikor felemeltem a rongyot láttam, hogy alatta szép körkörös karcokat csináltam... Nem mély, de viszonylag nagy felületet sikerült összehoznom.
Pótos IFA -mti sóder ...
Tank egyharmadát? ?!? Mi történt, rá borult egy pót os IFA- nyi erre? !?
Akkora flekket már újra fényezni kell. ..
Azon gondolkodtam, hogy sima bankjegy vizsgáló uv lámpa nem jó megszárítani ?Francnak van kedve mindíg napra azt állni ,várni ..
Másik meg nem tudom mennyi van benne, de nem sajnálták az anyagot, én bekentem legalább a tank 1/3-át, a kocsin is legalább két tenyérnyi felületet, és még mindig tart. Szóval jó sok karcot el lehet tüntetni egyetlen "tollal" is.
Örülök hogy bejött, én ugyanígy voltam vele. Az egész úgy kezdődött, hogy véletlen összekarcoltam az ER tankján a lakkot, amikor áttörölgettem egy ronggyal, és csak utólag vettem észre, hogy a rongyba beleragadt valami piszokszemcse...

Kerestem rá valami megoldást, lehetőleg olcsót és egyszerűt, feljött a fix it pro, na mondom biztos méregdrága TVshoppos hülyeség, aztán csak rákerestem e-bay-en, és mikor láttam, hogy kétszáz-pár forint, na mondom ilyen nincs, ezt megveszem, nem lehet bebukni. Ha nem működik, legfeljebb faragok belőle pipaszárat ennyi pénzért...

Az meg hogy ilyen királyul működik 200 Ft-ért, az én várakozásaimat is felülmúlta. Autón egyébként nem nagyon törölgettem, csak ha nagyon mellékentem, de miután az világos (ezüst) színű, ott szinte láthatatlan a javítás. Egy mélyebb karcot, ami szerintem már a festékrétegig leért (de nem a fémig) amire azt hittem, ezt sose fogja eltüntetni, már elsőre elhalványított, de itt nekem is többször kellett rámennem.
Az ER-nél is teljesen tükörfényes sima lett a tank, bár itt egy picit jobban látszik az átmenet a javítás szélén, gondolom a sötét alapszín miatt, itt lehet jobban el kéne simítani, vagy vékonyabb rétegben felvinni, vagy tényleg jól körbetörölni a karc körül, de szerintem egyelőre jó így.

Szóval jó a cucc ennyi pénzért. Amúgy amcsi videókat láttad, hogyan kell használni? Ugye árnyékban kell felkenni, főleg hogy a hegybe ne kössön bele a cucc, aztán napon hagyni. A poén az, hogy az amcsik nem jöttek rá, hogy amíg felkened a napon, addig pl. az egyik kezeddel tudsz árnyékot csinálni, és ha elveszed a kezed, voilá, ott a napfény. :) Nem, az amcsi beviszi a fák alá a kocsit, bekeni, beül, beindít, és elrobog az utca másik végére a parkolóba, mert oda süt a nap...
Amikor vettem a HJC-t én is csalódtam egy kicsit, na de naked motoron minden zajos
Azért kissé tartok is tőle, mennyire lesz nehéz zajos, párásodik e, mennyire bírja stb..
Az lesz az új sisak az Er- re!
Nekem nincs robeszom de ami az első képen van az kifejezetten tetszik
Egy korábbi hozzászólásomat másolom be a hozzátartozó képpel együtt, ezt egy hasonló kérdésre válaszoltam mint a tied még jó pár évvel ezelőtt egy másik fórumon. Végül nekem a gumicsere oldotta meg a problémát.

"A nagymintájú gumiknál előfordulhat, hogy kopottabb állapotában (főleg ha szereted intenzíven használni az első féket) a két oldal egyformán ugyan, de nem szimetrikusan kopik, főleg ha nem egymás mellé esnek a minták. Hogy érthető legyen csinálok fotót mert nekem is következik (5ezer km megtétele után!) a gumicsere, mivel én is szeretek az első fékkel nagyokat bólintani, persze ehhez a tanulási időszak is hozzájárult míg szoktam a motort és próbálgattam minél rövidebb úton megállni vele, ráadásul mindezt a brutál dupla tárcsákkal. Meg is lett az eredménye, bejelöltem krétával azokat a pontokat amelyeknél a nyomóerő deformálta a gumit fékezéskor.
Még én éppen nem érzem a kormányszitálást csak elengedett kormánynál (talán a közel 230kg-os motorsúly miatt) de ettől függetlenül jövőre új gumival kezdem a szezont."

Eddig tart a régebbi hozzászólás, még esetleg kormánycsapágy, járkerékcsapágy ami okozhat ilyet vagy centírozási problémák
Másik tapasztalat pedig a nemrégiben feldobott Fix It Pro karcjavító!

Megvallom nem sok reményt tápláltam a cucc iránt- elég gagyinak tartottam, de 290 ft- ot megér a próba gondoltam..
Ma meg is jött a cucc- kipróbáltam, le is seggeltem!

Kisebb nem túl mély karcokhoz kiváló, sőt olyat is eltüntetett amire nem is gondoltam volna!

Hátrányok:

Mély karcoknál több soron kell kitölteni a rést- ám de a kikeményedéshez UV fény kell- tehát kint kell hagyni a cuccost a napon, vagy venni kell egy kis UV lámpát...

No most azt írja hogy ha kihúztad a karcot akkor töröld el egy kis papírral, de én azt vettem észre , hogy ezáltal ki is húzza az meber a nagyját annak amit bele termelt.. Tehát ezen kísérletezni kell, meddig kell szikkadni hagnyi hogy a rést ki lehessen töltetni vele. Tehát még tesztelési fázisban vagyok- de le a kalappal! Igaz pár évvel ezelőtt 4 ezer ft- ot nem adtam volna érte, és most is azt mondom, nem ér ennyit, de 290 ft- ot mindenképp. Főleg ha a karc kitöltés módjára rájövök!
Most nézem milyen stílusos voltam- úgyis menő a kalocsai minta!
No miután túljutottunk Don Quijote rázós telek motorján ( ) kicsit megosztanám a tapasztalataimat.

Sisak váltás előtt állok én az MT Blade Sv Solidot néztem ki spanyol márka- jókat olvastam róla.. A napszemüveges integrál Polikarbonát sisak 24 750 ft az IMET-nél. De csak július elején lesz.
MA rendeltem a Schwalbehoz egy MT City Seven rotyogó sisakot. KÍvváncsian vártam mert elég olcsó 13 ezer ft volt. Menni holnap fogok vele de a tapasztalatom az hogy még ebben az occó kategóriában is hozzák a Spanyolok a minőséget- korrekt kis sisak!

Kép SV Blade Solid:


És a ma vásárolt City Seven:
Ha rázza a kormányt én elsődleges valami kiegyensuolyozatlanságra gondolnék.
Nem hagytad el véletlenül az excenter sulyt a felniről? A gumi kopásnak elég extrémnek kellene lenni ilyen hibához. Esetleg még kerékcsapágy?
Persze csak ötletelek....
Nem lehet, hogy hangyák bújtak a gumi köpeny alá?