Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég az 500
Mindkettőből van 25 Kw-os.Errevarj gombot.
Köszönöm,de sajnos 35kw-ig vagyok jó a jogsival, 37-et még kimagyarázom Ha sv és ER6 között kellene dönteni ugyan úgy bizonytalan lennék
Akkor T-90.Viszont úgy meg a világbéke van xarban.
Mi ott a túloldalon rosszak vagyunk..és gonoszkodunk.
Vigyázz a Gs tulajok egy idő után "Grincs"-esednek
Fogadjunk egy Rába Steiger 500 bármelyiket elhúzza ha utána kötik!
Mé én nem derülök hogy az egyik 19 a másik 1 híján 20?
Mondjuk én hondás vagyok, még ha a látszat nem is az úgyhogy független hozzászólóként, esetenként csendes olvasóként csak röhögök az 500-as kategórián belüli csatákon
A társaság viszont itt tényleg jó!
GTR 1400.És világbéke.
Ugye.............
Én is nyálcsorgatva nézem a '12-es évjáratú 1050-eseket.
Azt meg pl. egy ZX10... igazságtalan az élet
Segítek bármiben ha kő de szerintem egy jó SV 650 mindkettőt veri.
Ott is ott vagyok
Érdekel mind a két tábor... de itt (Kawasaki) segítőbb mindenki... Bocs a másik oldaltól.
Az F-es GS500-on van olajhűtés is, plussz ugyanúgy föl lehet tenni a naked-re is... Nekem F-es van, 100km-eket városozom 2 személlyel és nagyon jól viseli, ez ne legyen kizáró ok! Ha érdekel kérdezz GS500 fórumon...
ne izgulj Zimi, egyszer az az idő is eljön
...g...
Hát én se robogóval járok munkába.De Ernővel se tudnék.
Viszont semmire se mentél a tanácsommal.Azért megpróbáltam.
Vak vezet vilátalant.
150-es robogóval nyomtam eddig. Oda vissza 32km a munkahely, fél útig 2személlyel megyek. Tehát 150-esnek eléggé gyilkos volt. Mivel nagykerekű robi volt ülés alá a tankot rakták így az ER ülés alatti része már nagyobb . Hátsó doboz volt a robogón erre is ezt tervezek. Alkatrész egy rotax blokhoz (ami nekem is volt) drágább mint az ER vagy GS -hez. És való igaz kell meló után a kikapcsolódás... autóval 50perc robival 17perc volt a rekordom :-) ....de streszt nem vittem haza az tuti.... És való igaz, olyan mintha sámlin ülnél...
Én azt gondolom, hogy ki kell próbálni a szóba jöhető típusokat.
Aztán az mellett kell dönteni, amit tetszik, meg amire pénz van.

Kawasaki, Honda, Yamaha, Suzuki esetleg KTM, Aprilia, Ducati, BMW?

Bár végig próbálhatnám a nekem tetsző modelljeiket!
Igazad lehet.Nekem egyébként nincs kerekes sámlim csak a nejemé áll a garázsban.Arra meg nem ülök mert nincs váltója meg a fék se ott van ahol megszoktam.Igazából csomagtartója a pozitívum mert az ER ülése alá nem sok dolog fér.
Ne válaszd szét! A Gs a legjobb robogó!
Eh...
Ezzel azért tudnék vitatkozni, ez inkább akkor igaz, ha egy 600-as sportmotort meg egy 50-es robogót állítasz szembe szerintem. De ha hasonló kategóriákat nézünk:
Fogyasztásra egy váltós 250-es motor szerintem jobb, mint egy 250-es robogó. A kényelem a robinál kimerül abban, hogy nem kell átlendíteni a lábat, cserébe ott van a hülye WC-n ülő pozíció, amivel én nem tudok megbarátkozni és a kontrollt is rontja; ezzel szemben a Ninjámon teljes kényelemben akár egyenes háttal is tudok ülni, és a szélvédelemre sem lehet panasz. A pakolhatóság az egyetlen, amiben egy 250-es robi verné a 250-es Ninjámat, de az meg szerintem pont túrázáshoz kell, munkába tipikusan nem bőröndnyi csomagokkal járok, legtöbbször elég (még sok is) az ami a zsebemben elfér.
És akkor még az élményfaktorról nem beszéltünk, ami igenis kell munka előtt és után. Meg ott van a menetdinamika és egyebek.
Én csak tudom, a legtöbbet sajnos munkába járásra használom a motoromat.