Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kedves TKB!

Gondolok rátok a jövő hétvégén!
Az a helyzet, hogy most nem tudok menni a közös gurulásra.
Feleségemmel egy másik egész hétvégés programra megyünk, konkrétan néptánc táborba. Kérte, hogy menjek vele. A motorozás ellen sincs már kifogás, rám bízta, hogy mit választok.
Hosszú idő óta ez lesz az első közös program gyerekek nélkül, ezt kellett választanom.

De! Július 8-tól 3 hétig szabin leszek. Bepótolandó tervezek egy kétnapos túrát, akár hétköznap is. A cél egy jó kanyargás valami szép helyen. Pl. Tátra, vagy Alpok. Akár Prágába is elmennék sörözni egyet, vagy Krakkót megnézni. De szívesen lemennék az Őrségbe, vagy bárhová, ahol még nem voltam motorral.

Vigyázzatok magatokra és jó túrázást itthon és Ausztriában!
Tegnap este összeraktuk a Hondát.
A gyári tőcsavart megrendelés előtt többször egyeztettük: cikkszám, évjárat, típus, mindent. Nálunk derült ki, hogy 10 mm-el rövidebb.

A menet fölött van egy 2 cm-es vulkanizált gumi, ennek szerepe a tömítés. Megpróbáltuk a rövidebb csavart, úgy gondolom, a mentbe legalább 1 cm-t belehúzott ebből a gumis részből.
Hogy tömít-e rendesen? Nem tudom, majd vasárnap du. kiderül, ugyanis elgurulok Fisihez Kalocsára.

A középsztendert is visszatettem, lefestettem a hegesztést is, remélem bírni fogja.
Laakóautó.Mi más?
És mi lesz helyettük? Vettél egy 6 személyes, 2 hálófülkést, hogy a motornak is legyen helye?
http://www.kepesmotor.hu/motor...

HA valakit érdekel esetleg keressen!
Pozitívan állt a műhely mellett egy szép ezüst Yamaha Fazer.
Sikerült is azt a srácot megszólítani, akié a motor volt.
Innentől kezdve megtaláltuk a közös témát.
Köszönöm neki a segítséget ezúton is.
Szerintem ez így természetes!
Ezért fontos a pozitív hozzáállás.
Igazad van.Sok pénz viszont nincs sok gond.
Elvittem egy lakatos műhelybe a középsztendert.
És ismét szembesültem azzal, hogy a motorosok önzetlenül segítik egymást: nem kellett fizetnem érte.
Nem kocka. Úthenger profil.
Hogy kockára van kopva,ilyet még talán csak egyszer láttam! Ajánlom a szerpentineket,és a jó kanyarokat! :)
jjjajj Zimi, sajnálom...
mi is állati szarul állunk, Guszti is beteg és a Yamaha is....
Vegyél egy 200-5 -ös Er- 5- öt azt inkább motorozz! :) Még a kerék is könnyen kijön belőle!
Kezd elegem lenni az "öreg" motorokból.
A hirdetéseket nézem, valamit veszek, akár hitelre is, ami megbízhatóan elvisz bárhová és nincs benne több 3000 km-nél.
Vagy marad a bicikli.
A qrva életbe.
Szóval kurvára nem vagyok felkészülve semmire.
Ha netalán sikerül összerakni, még ki is kellene próbálni, folyik-e a hengernél az olaj, mert nem stabil állapotú motorral Kecskemétről sem megyek ki, nemhogy Ausztriába.

A jobb első telóból is elkezdett folyni az olaj, pedig tavaly cserélték a szimeringgel együtt.
közben két tőcsavar nincs a helyén, a szelepfedél csak ott van a helyén, hogy ne menjen bele kosz.
Az alkatrész még nem jött meg.
A fiam pénteken ballag, nincs időm a motorral foglalkozni.
Ahhoz, hogy kiszedjem a helyéről, csak ennyire kellett bontanom.
Itt vár a hátsó gumim cserére, de a középsztender eltört, nem tudom kétlábra állítani a motort, hogy kivegyem a kereket.
Egyértelmű!

Még a motort sem mostam le faszom fogja megint elnézni hogy tiszta sár lesz ha esik az eső...
Készül már a banda a nyugati végek meghódítására?A Bakony kört tegnap leteszteltem.Szerintem is jó lesz péntekre.
Én egyenesnek látom. A jövő héten átvizsgálom a dolgokat, remélem rendben lesz, amúgy sem szoktam "fájterkedni" csak gurulgatok fel s alá úgyhogy annyira nem zavaró (inkább lelkileg érint :-)).
Köszönöm mindenkinek a tippeket!

Szép napot!
Na de o most cserélt gumit!
A tiéd az az elhasznalodastol kezd el egy idő után szitalni!
Meg bizonyos idô után, már a kopottabb gumit sem ártana újra centirozni !
Enyém is beszitál egy bizonyos gumikopási szint után.Ez a motor biztos nem volt eldobva.Valami más lehet az oka.