Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

25Nm
Meg tudná valaki mondani,hogy 90-91es KX125 hengerfej csavarokat hány Nm-el kell lehúzni? köszi
Szia! Érdeklődnék hogy esetleg van e még alkatrészed kx-hez ? nekem 1991 125be kéne power alkatrész !?
Helló!
Segítséget szeretnék kérni!
1991es KX 125öm van !
Szeretnék hozzá venni Power alaktrészt és dugó-t! tudnátok segíteni hogy honnan tudnám be szerezni ?
Szia, a gumi szívócsonkot is ellenőrizd a karbi-henger közt mivel sajnos hajlamos a kirepedésre és ott falsot tud szívni.
oké,először a tűt nézem meg,de veszek azért egy130,125,120 méretű,meg 42,45 ös alapjárati fúvókát,a prox fúvókák nem drágák
-keihin főfuvi 800
-keihin alapjárati 1200
Hozták javításra,indult,ment csak az alapjárat vagy éppen csak ketyegett,vagy keveselt és nem ejtette el a fordulatot:
Alsó fordulaton harmatgyenge volt,gázt jól vette üresben,és elég jól ment,csak a gyertya is tiszta "fehér" annak ellenére hogy magas a hőértéke.
Ja a karbi az Keihin PE28(méretei alapján azonosítottam)
Így van elég megtévesztő lehet a fúvókaméret.
Kx-nál pl sok évjáratnál gyárilag megegyezik a 125-ös és a 250-es fúvókamérete,a többinél is minimális a különbség.
A 115-ös fuvi valóban kicsi lehet, látszik a gyertyán is, de ne téveszen meg, nekem a tm-ben ami 250-es 160-as a fuvi a kx-embe meg 168-as volt. Legelőször a tűn adj neki legalább 2 vagy 3 rovátkát és próbálj!
Megnéztem a videód,működött ez így nálad rendesen vagy már így vetted?
Oké köszi,a szimeringet is meg akartam nézni csak tegnap ennyire jutottam ,a gyertya az tényleg sok,még a KX-be is általában elég a 9-es.A fúvókákhoz mit szólsz(115,40)pl. egy suzi TSR125(mikuni gyári karbi 150-es főfúvóka van),ahhoz képest,hogy ilyen magas hőértékű gyertya volt benne nagyon fehérre volt égve,gondolom a "sok anyag miatt"
Láttam a videód és amit az eljén elmondtál tünetként én amiatt cserélnék egy gyujtás oldali szimeringet is! És ahogy láttam egy irridiumos 10-es gyertya van a kezedben, nah az egy kicsit sok szerintem. 8-9-es hőérték megfelelőbb lenne, persze ha csak kész a gép és minden fasza!
Heló KDX 125 -el kapcsolatban tud valaki segíteni(fúvóka méretek,szervíz könyv)ilyenekkel kapcsolatosan?
Szívesen.
Köszönöm a segítségedet Norki
thom13@citromail.hu

Tudnál egy két webáruház címet küldeni ahol vannak fent egy két apróság alkatrészek stb
Ezek az olajok amiket felsoroltál,tökéletesek lesznek a motorba.
Adj egy email címet és küldök 1997-es service manualt.(ENG)
Abban benne van a fúvókaméret,és minden más.
Tömítést szerintem külön nem fog adni senki,vedd meg a szettet,jól fog az még jönni.
Üdv!

Már írtam fórumra, de nem írt senki sem nem régen vettem egy 97-es kx 125ccm cross motort!
Azt szeretném kérdezni a blokkba milyen olajat öntsek motult néztem 10w40-est de milyen olajat ajánlanál keverőolajra pedig szintén motul 710-est néztem ki!
Meg hol tudnék nézni tömítést találtam athéna tömítés szettet de nekem csak a kuplung részre kellene csak! Mármint a blokk jobb oldalát a berúgókar részt venném le mert az előző tulaj csak a szilót ismerte és folyik az olaj szóval oda kellene a vízhez meg a kuplungnál!
Meg a karbiról valami beállítást ha tudsz, mert szerintem sokat kap fúvóka milyen kelle bele a tű állása stb!
Remélem tudsz segíteni :)
Így érthetőbb
A 2005-ös
JKAKX250RRA000001-től
A 2005-öst elírtam....bocs
Az előbb leírtak az európai modellekre érvényesek.A nem európai modelleknél a számok előtti két karakter alapján lehet beazonosítani.
2003-as 3A
2004-es 4A
2005-ös 5A
stb...
A vázszám alapján is beazonosíthatod.
2003-as.
JKAKX250MMA000001-től 010000-ig
2004-es.
JKAKX250MMA010001-től 016000-ig
2005-ös.
JKAKX250MMA016001-től

ja és ez egy gyári dob ami rajta van
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne hogy a gyári membránt kicserélem egy mondjuk Boyesen-re akkor milyen változásra számíthatok?