Kawasaki Ninja 250R

Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló!
nem cseréltem le. Úgy gondoltam télen "rohadjon" a régi kopott gumi :) Tavasszal pedig az első dolgom lecserélni. Michlen vagy bunlop lesz a nyerő. A tapadási tényező fog számítani mivel tapasztaltam hogy ez sokkal fontosabb mint hogy meddig bírja...
Ugyanezt akartam írni.
A picit jaratassal szerintem tobbet artasz neki, mint hasznalsz, mert a hideginditas a letezo legrosszabb dolog, ami egy motorral tortenhet. Arrol nem is beszelve, hogy egy kis jaratassal valoszinuleg a generator sem tud annyit visszatolteni az aksiba, amennyit kellene.
Helló lacek!
Na lecserélted-e már a hátsó gumit és ha igen akkor milyenre? És főkép mik a tapasztalataid az új gumáról.
Enyém, eladó: http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_ninja_250r-6234466


Átírási illetékek: http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/atirasi-illetek-2012.html

Ezen felülül okmányirodában kell pár ezer Ftot fizetni plusz a biztosítás plusz az eredet vizsga díja
Hú kössz a gyors választ. Asszem ha lesz egy hideg téli estém vagy délutánom majd nekiállok. Addig inkább járatom a gépet picit közbe közbe :)
Szép!

Akksit kikapni sok csavarozással lehet... De egyébként nem nehéz. Emlékezetből: két oldalt a két matt műanyag idomot leszereled (1-1 csavar tartja őket, meg pár csap). Utána hozzáférsz az első ülést rögzítő két csavarhoz (két oldalt középtájon egy-egy imbusz). Vigyázz, ne guruljanak messzire a fém alátétek! Utána már látod az akksi zárófedelét, amit azt hiszem egy csavar tart, meg két bedugós pánt. De ahhoz, hogy fel tudd hajtani/ki tudd szedni a fedelet, le kell előbb pattintanod a tetején lévő relé-/kábelköteget, ezt két múanyag fül tartja. Ha mindez megvan, kiszedted a csavart és lekerült a fedél, akkor már csak a sarukat kell levenni az akksiról, ez újabb két csavarozást jelent. Ezután már szabadon ki tudod emelni az akksit, ami nehéz és simafalú, tehát tökéletes ahhoz, hogy olajos kézzel hanyagul megfogva a lábadra ejtsd. Szóval csak ügyesen! Ja meg keress valami tartót a csavaroknak, hogy visszaszereléskor megtaláld őket, és tudd, melyik hol volt!
Pár őszi kép nektek :) Valaki meg tudja mondnai hogy lehet kikapni az aksit ha beüt a tél, és végleg le kell rakni a paripát?
Valaki esetleg tervezi eladni a kis ninjajat marcius-aprilis környeken? Mert én akkorra tervezek egyet használtan venni. Illetve abban tudtok segíteni, hogy ilyenkor mennyi pénz megy el az átiratásra és társaira?
Köszi, visszaolvastam nincs több kérdésem
Köszönöm szépen! Mindjárt küldök Neked levelet az adatlapodon lévő címre!
2815-ös hsz. környékén keresgélj, ott kiveséztük. :) Egyébként miután a Ninján nincs alapból olyan, ami fogyasztana álló helyzetben (pl. óra, riasztó stb.), akár le se kell kötni a kábeleket. (Esetleg az ECU memóriája? Elvileg tárolja pl. a korábban diagnosztizált hibákat. De ez észrevehetetlen áramfelvétellel jár.) Tölteni viszont nem árt az élettartam miatt, ahhoz meg úgyis le kell bontani a motort, úgyhogy akkor már egyúttal én kiveszem az akksit.
Amilyen szörnyű idő van gondolkodok rajta, hogy elteszem aludni motorkát Ti mit szoktatok vele csinálni? Teljesen kiveszitek az aksit?
Ez a weboldaluk: http://packetlondon.hu/
Itt minden szukseges infot megtalalsz.
Nekem ugyan gyári dobom van, de a Bódis-ról tudom, hogy gyárt kifejezetten a típushoz dobot. Itt is hirdették, sok tinininja megy olyannal, lusta vagyok rákeresni, de találhatsz bőven képeket róla, meg videót a hangjáról.
Egyébként még Handó Péter jut eszembe kipufogó terén, ő csinál jó minőségű (és normális árú) kipufogót egyedi megrendelésre is.
Szia Tutok segiteni Bódis Dobban Több fajta anyag közül választhatsz! Adatlapomon elérsz!
Sziasztok!

Van valakinek a kis Ninján valami gyáritól eltérő kipufogó? Én most gondolkodok valami morcosabb hangot kiadó csövön, de nem igazán van tapasztalatom. A gyári LeoVince is tetszik, de ahhoz nem találok árakat. Szóval esetleg van valakinek ilyen irányú tapasztalata amit megosztana velem? :)

Előre is köszönöm!
Jut eszembe, múlt héten sikerült kicseréltetnem a dőlésérzékelő keretét nekem is Belgiumban, ingyen és bérmentve, fél óra alatt megcsinálták. Szóval aki hozzám hasonlóan külföldön van a tinininjájával, annak mondom: a hír igaz, Európában bárhol ingyen ki lehet cseréltetni.
http://totalbike.hu/tesztek/2012/10/07/a_motor_amit_megengedhetsz_magad
nak/
Fú, irigyellek. Én múlt héten voltam egy szalonban, és először sikerült élőben találkoznom a spec. edition arany-fekete W800-zal... Eszméletlenül gyönyörű. Meg megcsodáltam végre élőben az új ER6f-et, Versys 1000-est... A 300-as még nem volt kiállítva, kerestem pedig.
szombaton volt szerencsém rácsüccsenni a 300-as ninjára, nekem nagyon bejött külsőre szerintem nagyon szép, mondjuk a belsejéről annyira nem tudok nyilatkozni, de gondolom hogy az is csak jobb lett. A hangja kicsit morgósabb, mint az én gyári kipuffom, meg ami nekem nagyon bejött hogy sokkal ívesebb a tank és ahogy ráülsz valahogy jobban azt érezni hogy benne vagy ez így elég hülyén hangzik, de értitek
Nem is hangzik rosszul. Tudsz küldeni egy árajánlatot a futárcégtől, konkrétan mennyiért hoznák el Belgiumba (4100 Boncelles)? E-mail címem az adatlapomon. Köszi szépen!

Egyébként én 2 motort utánfutóval hoztam ki, a harmadikon meg rajta ültem, ha hamarabb tudom, hogy van ilyen lehetőség...
tudok egy futar ceget, aki nagyon jo aron szallit. nekem ok hoztak ki a mocimat anno kemenyen 60.000 Ft-ert. sulyra megy ugy is, az idom meg nem vmi nehez. ha gondolod, lehet ilyenrol is szo es akkor mindenki boldog
Nagyon szívesen. E-bay-en még egy csomó hasonló van fenn, mindenféle színnel és mintával.
Esetleg ha Belgiumba el tudod juttatni (pl. útba ejtitek autóval hazafele menet mondjuk 1 fél éven belül), én is megvenném az idomokat Tőled, ha mindkettőnknek megéri. Bár gondolom erre nem sok esély van...
Koszi a linket, nem is rossz otlet, lajkolom... Nekem ez eszembe sem jutott