,
na erre Janika válaszol ha akar
.
Amúgy meg a zsír új gumimon van még fél centi paracsík(lehet annyi azé nincs
), szal még szokni kell a vasat!
Na jó, béna vagyok....
, mer ugye az R-1 az azé csak 1 R-1
.
.
.
, sajna nem tudok a dátumokhoz szólni
, a suli miatt elég képlékeny a tavaszom
, plusz meló, család.
.
de 1 fasza csoport építő meeting is OK
!
.
Egy jó ebéd meg vacsora jó társaságban pedig mennyei dolog.
Mondjuk akkor megyek supermotyoval...
elvegre 100kg folott kezdodik az ember
es 190cm folott, termeszetesen...
) hanem mentőautóval..., ne akarjon motorozni, ha így óvja itt az egészségünket, óvja menet (pályázás
) közben is, OK Figu?
, sztem ezt mindenki megszavazná
esetleg lehetne kis zenei koncert is: sor4 ráhúz és V2 basszus aláfestés
Ha mar... Mondjuk en aztan osztogathatok tanacsokat igy 1200 km-nyire...
Majd majusban megyek en is...
Muszaj lesz az osszes Egom kornyeki hataratkelon atmennem megallas nelkul...
Miri!
Örülök,h fasza lett a motor!
Én is elég sokat variáltam a hátsó gátlóval,próbálgattam mindenféle beállítást!
Nos még1szer: a felső csavar a berugózásra van hatással,(nyomófokozati a hivatalos neve),míg az alul lévő a csillapításra!(húzófokozati)
A rugót is lehet előfeszíteni,de az nem olyan egyszerű,szerszám kell hozzá,meg én azt belőttem kb középre! Azt nem kell variálni,az jó így!
Ha két személlyel mész,akkor érdemes mindkét csavaron a H-betű felé tekerni,tehát keményíteni,kb3/4-ed fokozatra, nekem így vált be!
Ha egy személlyel mész és csak utca,akkor inkább a Soft felé érdemes tekerni mind2őt,esetleg az alsót(csillapítást) nem kell annyira,lehet pár kattanással több,de próbálgasd,mert a te súlyodhoz más kell.
Ha meg majd egyedül szerpentinezel,pályázol,akkor meg a csillapítást érdemes fullra feltekerni,és a fenti csavaron is inkább H-betű felé hajazni
Ki kell tapasztalnod,h a legideálisabb !
De kb ez az alapképlet!
A gombeszeket meg gyártom gyártom,úgyis csinálok többet is,h legyen készleten,tudjam majd szórni,mint cigány a szitkokat!