Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Zrider!
Melyik raptorosnál voltál, Csaba vagy Feri ?
Én a Csabával írogatok elég korrekt.

Kingmidas te mit tudsz, van különbség köztük.
De a pegasusnál is van fasza dob, csak bitang hangos állítólag .
Csá skacok FIGU
Hát erre fele eléggé sz@ar az idő a motorozáshoz, egész nap -4 , -2
Jövő héten kánaán lesz, állítólag 15 fokokat lehet majd mérni, remélem......
Hát, én hidd el áttudom érezni azt amit akkor éreztél...
Én pénteken este vállalkoztam egy 20km oda 20 vissza távra és basszus... Már a hipotermia volt rajtam , de még igy is jobb volt mint BKV-ézni!

Amióta elhoztam a gépet, azóta motorral járok be a munkhelyemre. Nem kell mást tenni, csak +1 réteg ruhát felvenni a nyári bőr alá és 50-60nal begurulni, csodás ez reggelente mégha lendületesnek sem nevezhető a tempó.

Jövőhéttől, már picit melegebb lesz, aztán még melegebb aztán...

.coRo

ui: Kitartás!
Szia Csutka!
Az én koromban már ez is egy szempont!
Amúgy meg alapvetően hosszabb menetekhez vettem, akkor is elsősorban mikor párom is mögém ül.
Szia Steve!
Csak most kerülök ismét géphez... Annyit tudok itthon 100e körül van az ára. Corsaro a hivatalos képviselet.
figu még nem kacsingatok az utsza felé csak tényleg kiváncsiskodom......majd pár év mulva ha megtehem veszek egy utszai lovat,hogy kiprobáljam milyen is az... én ec-s vagyok,az is maradok
Hello!

Én részben kényszerűségből mentem most 80 km-t. Jó ruháim vannak de konkrétan szarrá fagytam... A kinti hőmérő szerint -5 fok van. 160-ál ez kb -30 érzetre...

Azért jó gurulást, utána rögtön ugrás a forró fürdőbe.

Üdv
knapet
gyertek motorozni én gurulok egyet
Szeva szpáj!
Bocs a legfontosabbat el is felejtettem, az állami kötelező SARCOT a biztosítás 350-es gépek
fölött jól megugrik , ez bónusztól függően kb minimum 10 ropi vagy sokkal több.
+ teljesítmény /RABLÓ/ adó KW-ként 300Ft .
Ami a kis Z esetében 24 ropi kb évente .
Tudom mit akartál kérdezni, át is érzem ilyen idős koromban /16-18/ egész nyáron melóztam h motort tudjak venni, aztán meg arra spóroltam mindíg h tankolni is tudjak stb.
Ha elfogadsz egy tanácsot, a helyedbe egy DR-350 est vennék. Egy öszvér minimális fentartás
/mosható olaj, levegő szürő/ kb 1-1.5 liter olaj, gumik olcsók /MITAS első hátsó 15-20 új max/
biztosítás, teljesítmény adó ocsó nem drága ahogy a kínaji mongya .
ha esés után ideges leszel és 30 perdig ugrálsz a motoron akkor is max 20 ropiból üzemkész ujra.
A legfontosabb szerintem: elöbb és jobban megtanulsz motorozni enduróval TUTI, nem ragad el a sebesség filing asszem kisebb az esély hogy nagy baleseted legyen.
Csá FIGU
Meggyőző és szép mély hangja van így! Nehogy vissza tedd a 2 szűkítőt!
Nagyon Tetszik!

.coRo
még kiváncsiskodni sem szabad nem azt mondtam,mindenki mondja meg mennyibe van egy évbe a motorozása az utolso fillérig,csak sacc-per körüli számokat akartam...és ezt figutol megis kaptam...köszi
Hát igen, én is még alig gurultam valamit, amióta megvan a Z, és máris elvertem vagy 200 ezret. Pedig akciósan öltözködtem fel.
igy van ... de kit érdekel mindez
Sza Janika!
Ezt most nem értem ki hagyott ki mit , én már írtam nem vagyok nagy pálya rajongó
néha néha elmegyek ugyan, de inkább terep vagy utca az 1 kicsit kreatívabb csak olyan mad max-esen.
Az viszont tény ha összeszámolnám mennyit költöttem már életembe motorra szép kerek péz lenne.
De le van szarva 1 szer élünk, amíg megtehetem nem érdekel .
Üdv FIGU
Meg az autópályamatricák, meg a büntetések, meg az elkopó ruha, meg ezmegaz a motorra, stb, stb, stb, kész anyagi csőd...
FIGU egy két pályanapot kihagytad
Nekem az előzőn kibírt 22e km-t a gyári gumi, mondjuk csúszott is... Másnak meg 6e-et bírt ugyanaz. Szóval ez tök vezető függő. De a Z-n tuti nem fog sokat bírni egy gumi se, mert ez nem az a motor...
Meg aztán attól is függ hol szervízeled. Ha garis a gép, akkor a márkaszervíz sokba van. De olajat cserélni tudsz magad is.
Atyaég, ilyen sokba van a motorozás? Csődbe fogok menni! Emlékszem, a jogsicsinálásnál azzal érveltem otthon, hogy egy robesz vagy kismotor olcsóbb mint a békávé. Aztán jogsi után már nem kellett robesz...
Szeva ifju titán!
Hát ahogy nézem a képeid ajánlanám a 6000-kénti olaj cserét
olaj 10ropi /vagy több/ szürő 1500-3000 között.
Gumit én még nem igen láttam ami 20000km kibírt volna nekem ,
de ahogy nézem neked se fog . Ez használtan /amit nem ajánlok 1 ilyen motorra mivel V, W stb
sebesség index fölött nem lehet javítani elvileg/ 10000ft új akár 50000ft.
De amit elvársz a géptől, /és ahogy használod/, azt meg kell neki adni.
Csá FIGU
És mennél jobban húzod, annál kevésbé számolgatsz...
Mennyi kilómétert számolnál egy szezonra? Mondjuk 15.000? km Az benzinben kb 200.000 Ft. Ha a gyári gumit használod, az nem fog sokat bírni a Z-n, mondjuk abból lehet számolni 2 garnitúrát, vagy másfelet (2 hátsó). Mondjuk akkor az 100.000 Ft. Két olajcsere márkaszervízben 50.000 Ft. Nagyon durva számítással 350.000 Ft. De lehet ennél jóval kevesebb is, meg jóval több is, ez tőled függ!
sokba de mi ilyet nem számolgatunk csak húzzuk neki
nem is ugy kérdeztem.......hanem hogy megközelitöleg egy szezon mennyiben van....a kopo cuccokat,olajat gumit....stb... beleszámolva
Hát ez jó kérdés, attól függ mennyit megy az ember és milyen stílusban vezet. Van olyan gumi, ami elmegy 20e km-t is vagy többet, egy másik típust meg egy "lendületesebb" vezető 3000 km alatt leamortizálja. Benzin szintúgy: csutkagazázon vagy felcuccolva a dupláját is megeheti egy motor. Az olajcsere az fix: gyári ajánlat 12.000 km-enként, de azt tanácsolják, hogy sűrűbben (6.000-ként) jobb. De szerintem senki nem számolgatja, mennyibe is van neki a motor, mert jobb az nem tudni...
Okés Figu értem, semmi gáz, csak látod, hogy nagyon figyelmesen olvasok. .Imádok olvasni.