Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez egy igásló. Csak munkába jár és haza azt viszont tökéletesen teljesíti így negyed századosan :)
Aztarohadt... Azért remélem, néha megveregeted a vállad egy ilyen vétel után. :D
200.000 volt kereken.
És szabad kérdezni, milyen ár-intervallumban? :)
Azért nem reménytelen. Én tavaly vettem a ZX-4-esemet 102.000 kilométerrel. Gyakorlatilag láncon lánckerekeken és vezérműláncon kívül mást nem kellett cserélni még rajta és kivisz a világból.
És nekem tök korrektnek is tűnt már a leírás alapján is, mondhatni ezt a motort álmodtam meg, nem hiába ezt linkeltem be :) Már csak azt sajnálom baromira, hogy legkorábban kora tavasszal ülnék motorra legközelebb, addigra is tudnám megvenni... Addigra meg úgyis jön 23 másik vevő és nem biztos, hogy lesz még egy ilyen ajánlat a közeljövőben. :(
Üdv eyho és tisztelt fórumozók!
A hsz.-ekre szeretnék reagálni. Én úgy gondolom a puding próbája az evés, tehát el kell jönni és egy hozzáértő emberrel megnézetni a motort (én is így tettem) és a hallottak és az egyéni benyomások alapján eldöntheti, hogy kell a motor vagy sem. Nem csak a saját véleményemre alapozva írom azt, hogy a motor rendben van műszakilag és esztétikailag. Amit a hirdetésben leírtam az mind igaz, szerintem aki majd megveszi az örülni fog neki (ennyiért).
Szerintem azért mert a 250 es még inkább pörgős motor az kb forog 20 ezret és könnyeben szét megy....utazó tempónál is pörög 12 ezret szóval ha vigyázol is rá akkor is egy nagyon hegyezett motor. Meg kb olyan szinten van erőbe mint egy jó 125...

Én egy éve vettem zxr 400at amit pályán használom mert nincs rá jogsim és szépen bemelegítem és utána minden sebességi fokozatba kiforgatom egész nap és azóta sincs semmi baja!Ezt én 330ért vettem.Ezek szerint én jól kifogtam mert nem csörög rajta semmi nem csöpög az olaj.

Amit mi megnéztünk hogy hogy megy mert ha jól megy a motor akkor nemnagyon lehet komoly baja! Bemelegítve füstöl e kéken tiltáson ez is el tud árulni dolgokat a motor kopásáról. (kis fekete füs belefér) egyenesen fut e a motor mert ha estek vele egy szépet akkor elhúz.. Kérdezd meg esetleg hogy ha tudja mikor volt vezműlánc csere kb ennyi
Köszi a hozzászólásod. Tetszett, ilyesmit vártam / reméltem. Jó, hát akkor ezer százalék, hogy amint megvettem a motort, lesz még vele dolgom bőven...

Amúgy egy kérdés csak kíváncsiságból, de miért oltja mindenki a 250-es zxr-t?
A legjobb megoldas,,ha nem a mende-mondakra,,meg a vetelarra alapozol,hanem arra hogy az adott motor milyen allapotban van. en csak palyan hasznaltam a zxr-em,es az nem kimelo uzem.Es akkor ez a motor egyertelmuen szet van hajtva? hat k***ara nem.Miert? mert karban van tartva.
Ha nekem most kene vennem egy zxr-t,,en ugy kalkulalnek a vasarlassal,hogy utana beleferjen egy szerviz,es akkor tudom min ulok.
Mert a tobbi,amit az elado allit,az vagy igaz,vagy nem.
A zxr400 mint tipus egy kivalo,korat meghalado technika.

ja,es a 250-eseket felejtsd el.
250-esbe nem nagyon gondolkodnék. 125-2t, lehet jobb alternatíva lenne.

Bevizsgáltatod.
Legegyszerűbb, ha többet kipróbálsz. Legyen mihez viszonyítani.
Egyébként meg csak alap dolgokat tudod vizsgálni, amit minden motoron kéne. Hidegen-melegen induljon, pörögjön ki minden sebességben, ne hezitáljon hirtelen gázra, ne dőljön a füst belőle. Fékek futómű váltó működjön rendesen, gumikat lesd meg. Elektronika legyen rendben. Töltést mérd meg. Olaj ne tocsogjon alatta. 1000-1500 fordulat között csattogás kuplungkosár hang, ami megszűnik 1500 felett, vagy kuplung behúzással. máshol nem lehet sem zakatoló sem kerregő hangja, csak üvöltő :)
Hát, akkor az is egy hülye általánosítás, hogy minden kawa fossá van hajtva. Mert ennyi erővel a többi 4tről is elmondható ugyanez, amit feltekerhetsz 18k fordulatig. Pontosabban, ez is zsákbamacska.
Mit gondoltok arról, hogy mondjuk 400k-ért találok egy használt zxr400-at, és mondjuk ugyanennyiért egy zxr250-est? Mennyi az esélye, hogy az ugyanebben az árkategóriában mozgó 250-es kitűnőbb állapotban van, mint a nagytesó?

A másik: nyilván, ha személyesen lecsekkolom a motort, nem a festést nézem elsősorban, meg nem arról fogok kérdezni, hogy ugyan mikor volt utoljára olajcsere, esetleg karbiszinkron. Ezek tényleg apróságok ahhoz képest, ami mondjuk kellemetlen csalódást okozhat a hazaúton a motorral. Pl az, hogy motorikusan tényleg minden rendben van, hogy bizonyosodhatok meg a legjobban egy ilyen motorcsekknél? "Bocsi, szarrá hajtottad a motort az elmúlt időszakban?"
Nem mindegyik széthajtott, enyém sem az. Viszont én nem adom el, illetve nem adna érte annyit szerintem senki amennyit én reálisnak tartok.
Újan is annyiba került a 400-as kategória, mint a 750-es és az 1000-es.
Összes használt motor zsákbamacska, hacsak nem valami közeli ismerősé, aki nem ver át.
Amennyiben állapota jó, ára rendben, tetszik, vedd meg. Legrosszabb esetben kiárulod alkatrésznek 150-ért. buktál 200-300-at. Ennél kisebbet csak akkor bukhatsz, ha MZ-t veszel...
Nem egy lóerőbajnok, nem kispöcskompenzálásra való, viszont a futómű-fék kombó példás a korához képest szerintem. Eladáskor sem veszít fél millát az árából...
Áh igen megtaláltam... Olvastam is, csak már több hete, és valahogy elfelejtettem. De így újraolvasva hát... még jobban elbizonytalanodtam. Azért 400.000-ből azt gondoltam, már tényleg kapok egy kevésbé problémásat, de ezek szerint ez az árkategória épp, hogy csak a beugró...
hello
még ezen az utolsó oldalon is van erről szó (8540 hsz és előzményei)
Sziasztok
Tanácsot szeretnék kérni tőletek. Kezdő vagyok a témában, mondhatni most fogok csak belépni a motorosok világába. Szóval sok tanakodás után kinéztem magamnak a zxr400-at, figyelembe véve az árat, teljesítményt, fogyasztást, és nem utolsó sorban megjelenést. Most, hogy jól döntöttem-e, vagy ti a helyemben kisebb motorral kezdenétek, ezt most nem akarom megvitatni, tényleg maradjunk a témánál, ami az, hogy szeretném megtudni, mennyire gázos a zxr400-asok felhozatala? Mindenhol olyanokat olvasok, hogy agyon van hajtva az összes, jó hogy szét nem esik az ember alatt egy használt zxr400, ki tudja, hányadik gazdája lennél, és hogy amúgy is fúj 20 éves motorról beszélünk kb, már csak a szemétdombra való. Félre ne értsétek, ha osztanám ezeket a véleményeket most nem is írnék ide. Csak kíváncsi vagyok, mennyire igaz, hogy ha valaki jól karbantart egy zxr400-at, jól járnék-e az üzlettel. Van azért jó pár apróhirdetés a neten, és a legtöbb olyan 3-400.000 körül mozog. Mennyire korrektek ezek az árak? Mit gondoltok mondjuk erről az apróhirdetésről? http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400-7246446
(ne
m tartom kizártnak, hogy az illető is olvassa most ezt az üzenetet :D)

A másik és ami összefügg kicsit a fenti dolgokkal, ha személyes találkára kerül sor, motorcsekkolásra, mit tartsak szem előtt feltétlenül? Nyilván lenne velem hozzáértő span, de azért mégiscsak jobb lenne úgy odamenni, hogy tudjam azért én is, mit kell nézni, lecsekkolni mielőttt kiadok a kezemből ennyi pénzt...

Imádom ezt a motort, ahogy van, órákat böngészgetek zxr400 után a neten minden nap, ma valahogy mégis elbizonytalanodtam ennek a fórumnak a korábbi hozzászólásait olvasva, mert hogy régi, és az eladó soron lévő zxr400-asok 99,9%-a szarrá van hajtva... Ami szerintem ugyanúgy megtörténhet egy 10 évnél fiatalabb ninjával is, blokktól függetletnül, de mégis bogarat ültettek a fülembe...

Köszi előre a válaszokat és bocsi a hosszú postért. Amúgy szivesen veszek minden jótanácsot egy kezdő számára (csak légyszi olyat ne, hogy inkább nézzek valami kis 125öst zxr400 helyett.......)
Szóval akkor érdemes inkább 35 wattosat venni. mert én nem akarnék farigcsálni... Gondolom lehet kapni 35 wattos izzót.... vagy az olyan nagy ritkaság?
Újban tudok segiteni!
nekem 2X35w-os helyett 2X55w-os volt bent, mikor megvettem a gépet. az történt, hogy nem oldott ki a biztosíték, és elkezdett szépen szétolvadni a biztosítékbox (persze addig azért mentem pár ezer km-t). 55w-osból egyet dugj csak be, ne mindkettőt és akkor jó lesz. de amúgy azt bele kell faragni a foglalatba, mert rohadtul nem kompatibilis az 55w-os a foglalattal.
Nem tudja valaki hogy milyen izzó kell az első lámpába egy 95 ös zxr 400 ba? Mert mintha olvastam volna itt h 35 wattos kell.... mivan ha 55wattosat teszek bele?
Eladó tükrök L-sről
Szeva! Az enyém pont eladó ma tettem fel a használtautóra 30 KW a forgalmiba.
Majd alkatrészekben elrendezzük azt a jogdíjat...
kuldom a jogdijat :)

egyebkent veletlen volt, miutan kesobb eszrevettem az Egrus matricat az oldalan, onnantol kezdve gyanitottam, hogy magyar gep lehet...