Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia Norbi,kicsit Off topic,,nincs neked veletlen 300zx-hez valami jofele diagnosztikai programod? az ingyenes conZult nemrossz,csak sajnos toredeket tudja pl a teljes verzionak.itthon vagyok aztan epp szereljuk fater kocsijat,jol jonne vmi jo diag is.kosz ;)
Maradék alkatrészek kevés pénzért eladóak.

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Nekem is hiányzott a rendszám világítása, mikor megvettem a mocim.
Viszont a legközelebbi autós boltba vettem azthiszem összesen 500Ft-ért univerzális világítást, meg bele egy ledes szofitát és csók.
Igaz átfúrt rendszámom van, de még elfogadják műszakin addig megteszi, és tuti nem esik le/ki, mint az olcsó gagyi műanyag keretekből.
okés köszi
jaj ne toketlenkedj mar...

1:18 kornyeke
köszi, de az oldas képekből sehogy nem tudtam rájönni, hogy a faridom alatt mi van... amugy köszi a többit sajna a régi tulaj kifurkáltaa fejidomot mikor egy plexit helyettesítő valami műanyag darabot rakott fel (Y), és levágta a fejidom végeit hogy elférjen az egyenes kormány, ugy hogy tisztában akartam lenni hogy hány csavaros plexit kell vennem, mert azt sem tudom melyik a gyári lyuk a fejidomon
- nem 120/60-as gumi van fent, hanem 120/70-es, igaz?
- hianyzik a rendszamtabla-vilagitasod... (bar mondjuk szerintem erre egy kis google-zassal magad is rajottel volna...)
- 8db
- acel, igen meg tud rozsdasodni...

... a baratod
még egy kérdés, nektek a rendszám hogy van felrakva? hogy ' szabályos' és rendszerszerű? mi a módja annak ,hogy normálisan felrakjam? mert a régi tulaj igényesen átfurt mindent és átmenőcsavarral rakta fel... én inkább hajlok az eredeti megoldás felé :)
Erről a lyukról beszélek... ide kell akkor lámpa? vagy gyárilag ilyen, és nem kell oda semi?
Sziasztok!
Szeretnék pár dolgot megkérdezni, nektek az elsoidom es az eke(idom) kozott mennyi hely van? A gumim tul magas peremu, vagy alaptol ilyen 2 mili van az idom es az elsokerek kozott? A másik, ha geprol leszek fent feltoltom a képet a rendszamom folott van egy lyuk a műanyagban, és nemtudom eldonteni, hogy , a hatsolampam vilagitja meg azon a lyukon keresztul a rendszamomat, vagy onnan hianyzik egy lampa aminek az a celja? Nektek sincs ott semmi? Kb 15 centi hosszu 5 centi szeles ovális lyuk ... A plexitek hány csavarral van gyárilag felfogva? És hogy a tank milyen anyagbol van? Tud rozsdasodni? Elore is koszonom :)
Üdv!
Én ezt használtam:http://www.olajsziget.hu/motor...
hello
http://kawaszati.hu/
a tulaj ilyen motorokkal versenyzett aztán meg szervizelte őket. ért hozzá.
Sziasztok, Bp-en az egyik ismerősömnek van egy zrx 400-as motorja, es az egyik hengerben eléggé kicsi a kompresszió. Szüksége lenne egy szerelőre aki átnézné a mocit, és a szükséges javításokat elvégezné. Tudtok ajánlani valakit akinek van tapasztalata és ideje ezzel foglalkozni?

Köszi
Eladó HJC Kawasaki Dragon bukó
http://www.kepesmotor.hu/zart_...
Hátha valakit érdekel:

http://www.kepesmotor.hu/teles...
Bukócső és pályagumi, angyalkákon tanga bugyi. Fék, bal három, szemben árok! Boldog Karácsonyt Kívánok!
Mindenkinek kellemes karácsonyi ünnepeket és motorozásban gazdag újévet kívánok!
Szerintem bitang jó a gép, én a nyáron vettem zxr400-as pályagépet 190e-ért (bár sokkal leharcoltabb volt, mint amit te kinéztél) és eddig nagyon meg vagyok elégedve, szerintem sornéyges kawával nem lehet mellényúlni. Találkozunk a pályanapokon!
Sziasztok!
Jövőre motor vásárláson töröm a buksim és találtam egy pályamasinát!
Kis segítség kéne hogy szerintetek Ő mennyire jó választás! Nem akarom még közúton használni mivel óne jogsi...

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zxr_400-
7451226

köszi előre is
Köszönöm értékes tanácsotokat, akkor maradok a 10W40nél.
10W-40, 10W-50,20W-40, 20W-50 SE,SF,SG osztály
A 10W-40 tökéletesen megfelel ebbe a motorba nincs szükség trükközésre az olajakkal, egy Motul vagy Repsol is bőven túlteljesíti azt az igénybevételt aminek te ki teszed.
hello
az 50es olaj sűrűbb mint a 40es. tehát azonos terhelés mellett, üzemmeleg állapotban sűrűbb, mint amit eddig használtál. tehát ha normál, utcai körülmények között használod akkor az az eset állna fent h az olaj gyakorlatilag sose éri el azt a viszkozitást ahol az ideális kenést tudná nyújtani. és mivel ez a blokk tele van apró olajfuratokkal és nem csak a siklócsapágyaknál hanem a vezérműtengelynél is meg sok más helyen ezért azok élettartamát drasztikusan tudod csökkenteni egy sűrűbb olajjal. a zxr-ek olajpumpája sajnos nem egy túltervezett darab és a sűrűbb olajjal plusz terhelésnek teszed ki. akkor lenne értelme egy sűrűbb olajnak ha csak pályán lenne nyúzva bár akkor sem biztos, hogy minden esetben a sűrűbb olaj a megoldás. sok versenygépben használnak nagyon híg olajat (pl 0w-10 v 0w20) bár ott az illesztések is mások. arról nem beszélve, hogy mikor a gyári mérnökök kitalálták az olajra vonatkozó specifikációkat valószínűleg számoltak azzal, hogy néha néha átlépi a fordulatszámmérő a 10ezres határt is
szóva lutcai használatra meg néha 1-1 pályanapra én inkább a 10w40et használnám tovább.
Üdv Cimborák!
Olajcserére készülök tavaszra és nagy erkölcsi dilemmában vagyok.
Próbáltam már Repsol 10W40-est, Castrol ActEvo Extr10W40, Motul 5100 10W40-et, ezek közül, nem vicc de nekem a Rep. jött be igazán...
Nem úgy csattogott a kuplung mint a többinél, valahogy lágyabb volt a váltó...igaz lassan melegedett a Rep., de összeségében jobb a tapasztalatom vele.
Gondoltam én, hogy próbára teszem ezt:
http://www.olaj24.hu/T/repsol-...
Full ásványi, van véleménye róla vkinek, vagy a fenti olajoktól eltérő márka ami kimagaslóan jobb? ( tudom ez is olyan, kinek mi jön be, de szivesen meghallgatnék más véleményét is ).
Danke!