Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia !nincs ebben semmi csoda valószinüleg test hiba lépett fel na azt nagyon nem szereti a cdi keress egy profi szerelőt aki ismeri szépen rendbe tesz a motort mert a suszterolás nem vezet sehova.
Üdv Evribádi!

Egy leheletnyi segítségre lenne szükségem.
Keresek dink 50 2T classic-hoz bontott komplett motorblokkot, és gyújtáselektronikát.

Tavaly novemberben elkezdtem felújítani a vasamat, mert elég nehezen indult hidegen. Szétszedtem, kompresszió nemigazán volt, ezért újrafúrattam, új dugattyú stb... de még csak nem is pöffent. Tavasszal elő vettem a témát, szétszedtem és kiderült, hogy az egyik főtengely szimering már nem az igazi, ezért kicseréltem. Kompresszió van rendesen, benzin van, de még így is semmi. Akkor gyújtás. Sok szöszmötölés után sikerült beindítani, csak nagy gyertyahézaggal. Járattam fél órát, tettem vele egy kis kört, leállítottam, de már nem bírtam újraindítani, és ekkor már a szikra is elég halovány volt, és szikrázott mindenhol, csak nem a csúcsán. Akkor új gyertya, új trafó, és meg van oldva. Gondoltam én. Új trafó berak, új gyertya berak, szikra pöpec, akkor beszerel... ÉÉÉs.... főtengely megszorurt, CDI kifüstölt.
A főtengelyt még csak-csak tudom hova tenni, de a CDI mitől füstölt ki?
Na, ma voltam az akkusoknál. Akku rendben, mértek így, mértek úgy, terhelve-terheletlenül. Az rendben lévőnek tűnik.
A következő lépésem, amit a szakim is mondott, hogy vagy valahol elvész az energia, csatlakozónál, kábelnél, satöbbi, vagy maga az önindító vesz fel túl sokat. X.
Töltésem atomstabil és jó. Mondtam már, hogy az ilyen egyszer indul egyszer nehezen, egyszer nem szitukat rühellem ?

Most jön egy mechanikus ellenőrzés és tromos méregetés, aztán meglátjuk. Szerencsére a szerelgetés nem nehéz, elég könnyű hozzányúlni a dolgokhoz, de most megint lesz egy kötelező kör.
Nem hisze, hogy ez állna fenn. Inkább valahol beázhatott, vagy falsot kap, esetleg a légszűrő vizesedett át.
Mondjuk az ilyen eső után nem jó a gép sztorik valaminek az előjelei. Egy biztos, az állapot nem jó.
Halihó! Jó rég nem voltam itt.
Szerintetek ha a mostani trágya idő miatt latyakos úton bekoszolódik a motor, az okozhatja azt, hogy magas fordulatszámon befullad a gép. Olyan a jelenség, mintha valami visszaszabályozna. Pl. simán megy az első harminc kilométeren, aztán mikor felmegy a sebesség 100-105-ig, akkor hirtelen elmegy az erő, és a sebesség visszaesik kb. 88-ig. Arra gondoltam, hogy mivel a motor léghűtéses, ezért a szennyeződés szigetelőként működhet és az elektronika visszaszabályoz, nehogy túlmelegedés lépjen fel. Ez persze csak egy teória.
Én is álláskeresésben vagyok, és el kell mondjam, hogy a kezdeti lendület már régen alábbhagyott, sajnos. Erről majd.

Csináljuk azt, mivel szabad vagyok holnap, hogy hívj, ha tudod, hogy otthon leszel és odagurulok. Inkább délelőtt, mint délután, OK?
Pár ilyet máá megcsináltam!

Ok! rezegj meg ha itthon vagyok,szívesen látlak,kis viskurzusra!

De jelenleg álláskeresőben vagyok,azt a fene tudja,h holnap mi van-lesz...!
Hát a fene tudja, nekem az ilyen futóműsérült motor nagyon nem tetszik. Ebből a szempontból a downtown jobb, mert csak az oldalán tört, így első blikkre. A kihúzatás után sosem lesz olyan merev a váz, mint eredetileg, főleg, ha a gyenge ponton ment el.
De képen minden szebb, jobb. HIdd el, elmész, megnézed és nézel egyet, hogy még ez is, az is törött, hajlott, karcos ...

Amúgy meg mindegy a diskurzus, mert minkettőnknek megvan a gépe :-) Holnap elviszem az akkumat visszagariztatni, még most is, üzemmelegen néha alig akar beindulni, forgat, de semmi, aztán egyszer csak doxán jár. Ahhh, utálom az ilyet. Aztán mi legyen helyette? Néztem a topin akkut, de annak csak ytx-12bs-ig van csereszabatos akkuja, 14-es már nincsen.

Holnap ütközhetünk amúgy, megyek az M0 mellé, csepel ha nem is útbaesik, de megejthető :-)
Jaja azt is néztem! Azt is simán meg tudnám csinálni! Kicsit több meló!
Kymco-nál általában a villaszár nem nagyon hajlik-inkább a váz nyeli el a gyűrődést,villanyaknál. megcsinálható,és jóra! Megcsinálnám meg nem mondod,h puffos volt! De ha a villaszár hajlik,az is a tellók tövénél szokott,ott a gyenge pontja! Gépmunkával kihúzható! Ahogy nézem a kaszni is saját anyagából megcsinálható! Szerintem max 100E ft a rákölteni való,s kész!

A másiknál Downtown. Ott meg a fenék rész nagyon merev,kizárt,h hajlana. A műanyagja viszont ridegebb anyag azért robban igy szét. Elég ha csak pl eldobta a járdár a a masinát,s ettől csúnyábban tud kinézni! De a váz-futómű-...nem hiszem,h sérült lenne! Persze meg kell nézni! A Downtow-nak 1 baja van! Alig van belőle itthon. Alkatrész van hozzá az ebay.it-on-de nem garmadával azért,de megoldható. kissé nehézkesebb mint más társainál-apprilia-gilera-suzuki-yamaha...

Downtown uj fejlesztés. Jó kis gép,s jól néz ki!
Ez durvább: http://www.kepesmotor.hu/kymco...

Lehet látni, hogy ráfutott valamire és elment az egész eleje, betolódott a villaszár, satöbbi. Ez a motor nem ér többet szerintem 300e ft-nál, magyar papírokkal, szerelés előtt, habár az ilyen motort jóra megcsinálni sosem lehet...
Ezt néztem én is, de akkora lyuk van az oldalán, ami habár javítható, de elég nagy zakót sejtet. A másik oldala is húzva van, szóval jól meg kell nézni. És magyar papírokkal 650k körül van, javítást és szerelést, felkészítést nem számolva
Na ez 1 jó vétel lenne!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/kymco/kymco_downtown_300_rs_
black_knight_abs-5835300

Ki is keresett Dowtown-t!?
Elképzelhető!

Cseregjünk össze szombaton!

De 100 ra még nem tom ,itthon lezsek é!
Burgonya 400i K7 Ez már marad az tutti! Nagyon gép!

Persze ezt is szana szedtem már,minden nagyon jó állapotú rajta benne!

Most ippen vagyok!

Arra gondoltam, hogy én mennék hozzád.

Klausmann doktor: köszönöm, utánanézek!
akkuból én még a kymco-ba spirálcellásat vettem. Topin volt a márka, kínai, de 1994-ben alakult multi, ha jól tudom, szóval nem gagyi.
nagyon nagy az indítóárama a hagyományos akkukhoz képes, az ára is baráti, én ajánlom. (télre behoztam a lakásba, tavasszal rátettem a töltőre, de nem is kellett tölteni, mert maxon volt!)

link: http://www.delakku.hu/index.ph...

Ramy, mit vettél? nem sokáig maradnak nálad a motorok
Üdv!

Na igen ,manapság oly minőségi minden! (aksi) vagy lehet,h pár évet ált a raktárban mire hozzádjutott! De vidd vissza a pibe,ha garis!

Köszi az invitálást.

sajna most nem tok menni,eladtam a paripát! Már van másik,de azt még forgalomba kell helyeznem! (lóvé egyenlőre ablakban)
Nekem a múltkor nem indult a gép, majdnem lemerítettem az akkut. Fel a töltőre, 2-3 nap után volt időm újra nyüszögni vele, beraktam, furcsán be akart röffenni, de mégsem és második indításra egyből. Na mondom, már megint valami elektromos gebasz, ki a szakihoz, rámér indításnál az akkufeszre, volt, hogy 10 alá esett! (ott topogtam a nyakán, saját szememmel láttam). Új, pár hónapos gondozásmentes akksi, és ennyi idő alatt képes volt így kiakadni. Ritkán csinálja azóta ezt, de ez nem jó. Maga a 12V megvan, de indításra leesik és emiatt a gyújtás nem kap elég feszkót és nem indul a kecske. Ahhh, remek, az ilyen probléma ráadásul nem is garanciális, szerintem. Motobatt a lelkem, egyébként (utálom a zselés, felitatott, gondozásmentes akkukat, nem egyszer befürödtem velük, most úgy tűnik, megint ).

Ramy, szombaton délután ha a gép is úgy akarja, ütközhetünk
Ahogy a többiek írják! A Kymco megy, ez nem téma és nem ér rá senki írni, mert motorozik!
Hétvégén mopedrallye! Nem lesz poros futam úgy látom, Szorítsatok!
Hali !

Na ja, mindenki motorozik, szép az idő, Kymcot nem köll szerelni.
Veregetem a vállam, simogatom a robit, alázom a CBF 125 és PCX-t. Én is meglepődtem, a mai világban kell a + élmény.
Tudtok normális áron nem széteső, zörgő dobozt? Tipp?

Széles út már nem kell, elférek mindenhol, gumifa, gumiautó jöhet.
Szia!

Nem költözött el szerintem senki, csak hát miről írjunk ha nincs semmi probléma a motorokkal. Ez nem Aprilia.
Na mi van ,elköltöztetek,h így behalt a fórum?!
Szia!

Persze, ezek kb 1100 fokig bírják a hőterhelést. Találtam közelebb is:

http://www.zsombishop.hu/produ...

Ez megfelel rézpasztának?
Exhaust Repair Heat Resistant Paste 250gm
http://www.ebay.co.uk/itm/2609...
Üdv!

Jo kis gép az! Modern forma,elég nagy is,14" kerekek,elég jó minőségű anyagokból. CDI folytás nincs benne gyárilag! teszel rá 1 sport kiput,picit könyebb görgőt,és más 85 Km/h viszi,totál gyári beállításokkal is. nem melegszik,jó a léghűtés,igénytelen jószág! ha 4 T vennél mondanám ne tedd,lusta mint a dög!

Amire figyelni kell(mint általában a 2 üteműeknél,h mindíg legyen kenés! van neki egy külön tartálya az olajnak(automatán) adagolja a benzinhez az olajat! Ami talán a gyenge pontja,h a tartályban az úszó ami jelzi a szintet elég gagyi,nem mindíg lehet rá alapozni! Én mindíg raktam a tankba is pici olajat,biztonságból! Burkolati elemek nem nagyon vannak hozzá bontottban,a gyári uj meg drága! de azért lehet találgatni néha pl az ebay.it-án! Motoralkatrész van dögivel! Ez a blokk ami benne van egy régi jól bevált fekvő Mina! Más régebbi kymcok-ba is van ebből . Na ennyi jut észbe!