Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ba***, beszéltem a "szerelővel"!



A "nézegettem" kifejezéssel élt, de még nem tudja, mitől nem indul. Kedd óta van nála a gép! Nem őrjöngtem a telefonban, de most rohadt mérges vagyok, ennyire balfasz "szakit"!Nem is kérdeztem eztán semmit, elköszöntem és leraktam.



Srácok, tényleg senki nem ismer tisztességes és Xciting 500-tól nem összeszarom magam szakembert?
Persze, de tudod, ezt leszarom.
Legyen jó szerelő, és akkor lenyelem a nagypofájúságát, mert nem barátot, hanem szerelőt kerestem, keresek.

Ne legyen igazam, de szerintem felsül, de ne rohanjunk előre ennyire.

A burgmanosok meg malagutisok már várnak, túra hegyek készülődnek Mondjuk amennyit kihagytam, lassan megspórolom a szervizszámlát
Mond meg neki! H azért kell az 500-as maxi robi,mert nem fogyaszt 8 litert/100Km-lehet bele pakolni is- nem kell váltogatni ,h elkopjon a cipőm orra-Kényelmes is,(nem gubbadok rajta mint egy göcsört a fán)mert jól néz ki... neki meg mi a fa.nak a 800 sa meg 1000 es vas? lezabálja az arcodat,alapjáraton kullogsz vele(mert a ha téped,előbb utóbb ku sokba fog kerülni)már ha megéled! Kényelmetlen-gazdaságtalan...!
Jelentés.

A motoromat tegnap elvitte egy helyi szaki, kíváncsi leszek, hogy mit mond. Nem sok kellett, hogy beszóljak neki, mert a "minek 500-as robogó", meg a "650-es gépem kisebb" megjegyzései eléggé találtak. Utálom a nagypofájú motorosokat, akik számára a robogó, a 600-1000ccm alatti gépek nem kétkerekekű motorok, hanem valami kerékpárok. De sebaj, ha felhív, hogy nem tudja, mi a baja (amire látok némi esélyt), akkor majd megmondom neki a magamét, hogy nem pofázni kellene, hanem tanulni és szerelni megtanulni. De ne szaladjunk ennyire előre :-)

Cserébe szétbontva adtam át a vasat, most minden burkolat nálam van, lehet ügyködök valami szépet :DD
üdv mindenkit.új vagyok itt.kérdésem volna:kymco dj 50-röl mi a véleményetek,tapasztalat.mert vettem most egyet soha nem volt ilyen mocim.hengert kell furatnom,fötengyely csapágy csere mire számitsak.kérdöjel stb nem tudok rakni.nem magyar billentyüs a gép.elöre is köszi a válaszokat.,
Jogos. Xciting 500.
Csak kitöltött adatlappal tudok segíteni!
Hát eddig semmi.
Kicseréltem az önindítót, azzal jobban teker, de a motor nem röffen be. Fasza, én lassan kifogyok az ötletekből .
Aki tud tisztességes és hozzáértő kymco szakit, az ne habozzon, azonnal szóljon.
Most néztem sima gy6-os blokk van benne jó kis holmi keress egy jó szerelőt ne kísérletezz a javításával mert nem olyan egyszerű precíz kis blokk és olcsó hozzá minden.
Meg kell mérni hogy mekkora a szelephézag kompressziót is mérni kellene szikra képet is meg kell nézni stb...nekem is megállt a múltkor a masina de csak víz volt az üzem anyag rendszerben köszönöm mol!
szelephézagot,honnan tudom,hogy mekkora méret jó?boccs,de lehet hülyéket kérdezek,de most van elsönek,4 t-s robogóm
am a titro,az egy széria.kymco titro,de ritka lehet,mert nemsok minden van róla a neten.nem lehet gyujtás vezérlö baja?
kompresszió van,keverést a motor végzi autómata.szikra van,nagy
Amúgy ötlet van.

Nem jó a keverék (karbi)
Nem jó a szelephézag
Nem jó a gyújtás
Nem jó a kompresszió
Mi az a titro?
üdv.ma lettem kymco tulaj.
lenne egy nagy problémám.titrom van,2005ös évjárat.
szikra van,benzint kap,de nem indul a motor.mi lehet a baja?
ötletek?
Persze, nem is konkrétan neked szólt, csak reflektáltam a kolléga felvetésére.

Mi a baja a gépemnek? Jó kérdés, most még nem tudom. Forgat, de nem röffen be. Kivett gyertya szép, szikrát ad, odabent vagy nem működik vagy a benti körülmények nem az igaziak. Tegnap szétbontottam az egészet, holnap nekiesem és szelepet állítok, kompressziót nézek valahogyan, trafót cserélek és gyertyát. A karbit kitisztítom, befecskendezek egy kis benzin hogy arra mit csinál, haladok.
Legalább most megcsinálok rajta pár dolgot, elég koszos és elhanyagolt volt a burkolat alatt. Most rendbeteszem, remélem
Kb 07.10.ig lesz fizum! Akkor kezdem a papírozást!

nem szar a Kymco,én sem mondtam. De van azért jobb.(persze drágább,és úgy már nem is annyival jobb) De a Kymco nagyon fejlődik,és oly ütem ben,h szerintem hamarosan vezető gyártó lesz!
Mind minőségben-árban-technikában...! De ez manapság a Távolkeletről bármiben elmondható! Már mindent ők csinálnak!

na mi,megy már a motorod,vagy mi a baja!?
Régen része volt, de ma nem az Csak a kínaiak szeretnék annak tudni.
Amúgy meg érdmes megnézni a BMW legújabb robogójának hengerét-hengerfejét Tehát annyira nem szar a KYMCO, ha a BMW is vele gyártat!

HOgy haladsz a papírozással?
Szerintem kicsit kevered a dolgokat! jaja a Kymco Taiwani cég nem Koreai. Taiwan régen kína része volt Motorokat gyárt,és alkatrészeket.(Kínában is van gyáregységük) A Honda nekik semmit nem szállít!Ők alkalmazzák a termékeikben a Honda lefutó technikai megoldásait.(Kb ugyan az mint anno a Seat-Wolswagen csoport tagként az ő lefutó technikáit új csomagolásban) Annó ugy indultak ,h Ők gyártottak alkatrészeket a Hondának,Honda beszállítók voltak,avagy jelenleg is. A termékeik elég jó minőségűek,de nem csúcs technika. De az ára sem csúcs!

http://www.youtube.com/watch?v...

Körül nézel a gyárban látni,h ott van,de nem egy Mercedes na!
A Kymco nem kínai motor, hanem dél-koreai és a motort, váltót a Honda szállítja be nekik. A Kymco csak vázat meg futóművet, burkolatot gyárt, az olaszokkal formaterveztet. Tehát semmi köze kínához!
Az enyém bedöglött jelenleg. Tegnap túrázni indultunk volna, de Biatorbágynál nem akart beindulni.
Szétszedtem (szüleim ott laknak, kb 1km-kellett tolnom), szikrám van, pörget, de nyista. Holnap mélyebbre ások. Legalább darabokra szedem és átnézek mindent
Szar kínai motor csak megy és megy és semmi gond vigyor az arcon megállás csak tankoláskor! imádom a kymco spacer-t
Én lélekben ott!
Holnap délután elmegyünk egyet a Pilisbe páran. Valaki innen?