Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

megtartom,felujitom
Sajnálom a történteket. A 2e km tényleg bejáratás volt.

Mi lesz vele?
szerencsére megusztam apro sérülésekkel.inkább a lelki fájdalom a motoromért.3 hónapja vettem.2000 km-et raktam még bele.
Februárba lejárt.Meg nekem is hasonló törésem volt mint az előző hozzászólónak de még tavaly. Amúgy igen borsos az új orridom ára 50e
Szia!

Első lépésként a jeladó vezetéket kellene ellenőrizni. A hiba sokrétű lehet amúgy, vezeték, jeladó a műszer is tönkremehetett. Esetleg a jeladó mechanikusan is elakadhatott. Garancia nem él?
Sziasztok.
B&W 50 es motorom van két éves. Az lenne a kérdésem, hogy tegnap mutatta a benzinszintet ma meg nem.Renszeresen használom ésnincs benne 5000km.Hol keressem a hibát?
Remélem neked nem lett semmi bajod?
kitolatott elém a golfos,anélkül hogy szétnézett volna.
uhhhh! Mi történt?
VIGYÁZZATOK MAGATOKRA !
Ne járjatok igy mint ma én :-(((
Hát nem is tartottam be mivel még soha nem lett tisztítva általam. 1000 szervizkor lett tisztítva /ha lett/ azóta meg mentem vele 800 kilométert! Bár magán a motoron is szinte alig szokott por lenni.Azért jobb ha megnézem! :)
Ha nem koszos minek bolygatni azt a sérülékeny szivacsot? Városi környezetben nem nagyon koszolódik az. Ha megnézed és kimosod úgy is látszik a vízen mennyire szennyezett. De ha nyugodtabban alszol tőle tartsd be a gyári ajánlást.
Az enyémben 500 kilométerenként írja! Mint kiderült amikor megnéztem! :( Én is azt hittem elég 1000 km-ként!
Mindegy, hétvégén kitisztítom hátha azért evett többet mint kellett volna! Veszek én is olaj sprayt akkor!
A környezeti viszonyoktól függően, legalább félévente kimosom mosószeres vízzel, megszárítom majd befújom légszűrő spray-l, régebben olajozni szoktam. A szerviz könyvbe le van írva milyen időközönként kell tisztítani, ha jól emlékszem 1000 km után kell tisztítani.
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ki, mivel, milyen időközönként tisztítja a légszűrőt!
voltak benne dombok amire azért fullon kellet húznom,hogy felmenjem! ha lesz rá mód akkor lemérem pontosan mennyit zabál. kihajtom aztán öntök bele pont 2 litert és kiderűl mennyi az annyi
Szia!

A fogyasztás nekem is soknak tűnik, tuning nélkül meg kellene állnia 3 liter körül. Az enyém 70 körül megy a saját órája szerint ( lejtőnek lefelé még a 80-t is eléri ) és kb. 3 liter körüli a fogyasztása. Mindent lehet tuningolni, pénztárca kérdése az egész. Alapszinten a hengerszettet szokták cserélni, de jó beállításhoz már valószínű a kipufogóhoz és a hajtáslánchoz is hozzá kell nyúlni. A motor élettartama viszont biztosan megrövidül és a fogyasztás is nagyobb lesz, valamit valamiért. A garancia gondolom ugrik.
Sziasztok!
Kymco Like 50 motorom van! A motort februárban vettem és azóta volt 1000 szervízen és folytás kivéve azóta óra szerint 65 km/h-tud! A fogyasztása 3,5 liter! :(
Viszont voltunk cimbimmel Bécsi túrán és mentünk 300 kilométert aznap és a fogyasztás 4-4,5 literre jött ki! Picit soknak találom, bár a dombokon eléggé nyögött a kicsike a 110 kilóm alatt!
A kérdés az szerintettek normális ez a fogyasztás? Illetve lehet e a like-ot 70 köbcentisre tuningolni? Ha igen mi kell hozz és megéri e, illetve ugrik e a garancia?
Nem rossz. Hol lehet ilyet kapni?
kymco xciting kézvédő,ledes.
1 pár 14 eft.
vajon mennyire jó?
Normál utcai használathoz nem érdemes és nem is találom az értelmét annak hogy "sport " szűrőt tegyek fel a motorra azért mert amit mi minőségben elérhetünk és lehet is kapni az általában gagyi szar tisztelet a kivételeknek sem a port sem a vizet nem szereti egyik sem.
Kevesebb szennyeződést fog meg a nagyobb levegő átbocsátása miatt. Amennyiben nem poros a környezet ahol a motor üzemel akkor talán az is megfelel, persze kellő időszakonkénti tisztítás és olajozás mellett. Legjobb ha direkt légszűrők számára kitalált spray-t használsz. Mondjuk nekem most is azzal van lekezelve a szivacs a szűrőben.
Tényleg, köszi a válaszod :)
Semmi folytás, (plusz nagyobb fúvóka, sport kipufogó, kisebb görgők)

Egyébként még annyi, hogyha szeretnék rá egy direkt levegőszűrőt, annak mi az előnye és hátránya? Angliában élek, itt nincs por, de annál több eső.
Szia!

Válaszoltam a gondodra, nem nagyon tudsz ellene tenni. Olyan nagy probléma hogy csepeg az olaj a szűrő alján? A fojtások gondolom már nincsenek a robogóban? Legalább biztos lehetsz hogy a szűrő olajozva van. Nekem kezdettől fogva így viselkedett csak mára kevésbé jelentkezik ennyire látványosan. A membránlapok lebegése is közrejátszik a jelenség kialakulásában. Különben is minek azt tisztítani, az olaj nem szennyeződés.