Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi Exon,
Hogy sikerült a vizsgátok? Egyébként melyik suliba jártok?
Örülök hogy egyre többen vagyunk . Remélem csatlakozol a CBR-klub-hoz. Ha igen akkor légyszi küldj egy regisztrációs mail-t a cbr-club@freemail.hu-ra (Igazi név, tel.szám, cím stb.).
Sajnos egyenlőre a magyar kereskedők még nem igazán tudnak az elérhető tuning opciókról (ált. tőlem hallanak róla előszőr) és ezért magunknak kell utána járnunk. Én a www.cbr125r.online.fr oldalról szoktam értesülni a legújabb tuning cuccokról.
Nekem az első változtatás a kipufogó lesz, annak már utána jártam és már ki is választottam a számomra legmegfelelőbbet(Vlado).
Sziasztok!!

Én is kezdő motoros tulaj lennék CBR125R-rel. Jack jóvoltából tudtam meg a fórum címét akivel ma volt szerencsém együtt rutinozni ! Egy jó kis együttes gurulásban én is benne lennék . Valamint szívesen fogadnék márkatás tulajoktól címet ahol tuning cuccokat lehet venni a géphez, ill. tapasztalatokat. A tippeket előre is köszi.
Jó mocizást mindenkinek!
Hali all!!
Na látom megy itt a szervezkedés egy közös túra ügyében. Helyes!!!
Én tuti benne lennék! Valami konkrét elképzelés van már? Azt is lehetne hogy mindeki kijön a hringre egy nyilt napra és nyomunk egy viadalt!!! Na? Csak az a baj hogy nem túl olcsó! :( (meg hogy az nem túra lenne).
De azért várom a reakciókat...
Mindenkinek jó tanulást és sikeres érettségit !


u.i. Valamikor télleg kellene egy B.I.G. találkozót tartani.
addig nekem is megvan a mocim mehetek egy 250essel?
nekem meg vizsgaidőszakom lesz
de szívesen mennék, mivel nem ismerek 20év körüli tásaságot
Hi Jack,
Na, hogy ment a vizsga?
A 125-ös túrában mindenki benne van csak az a probléma hogy a legtöbben még iskolás koruak vagyunk ezért a május a legtöbbünknek a tanulás jegyében fog eltelni. FUCK ÉRETTSÉGI Szal szerintem a túra valamikor júniusban valósítható meg.
Nekem tetszik a Visegrád ötlet .
Hi skacok!
Mégegyszer elnézést az NSR kontra CBR hozzászólásom miatt,nem akartam szítani a kedélyeket...
Mind a 2 motor a maga nemében szerintem tökéletes csak tényleg azt kell eldönteni hogy az ember MIRE AKARJA HASZNÁLNI! Egy biztos...ha elmegyünk végre valahára túrázni akkor kapaszkodhatok a 2Tk után
Még annyi hogy az olasz 2Tket nem ismerem személy szerint,azt viszont tudom hogy erősebbek a japánoknál,viszont azt hallottam hogy több a baj velük...
Éjjenek a 125 köbösök és végre csapathatnánk együtt skacok valahol oszt meg-meg állnánk egy sörre valahol!
Jó mocizást mindenkinek!!!
Köszönöm a segitséget. ARANKA
Május 25-én valszeg lenn leszek a Ringen..
Esetleg után való 2-pályanapon megint... aztán így tovább..
Én a Hungaroringre megyek autós gyorsasági ob-ra! Meg a gyorsulást nem nagyon szeretem. De majd lemegyek valamikor oda is.

MÁJUS 12-én ki látogat ki a ringre????
És 13-án este????
És 15-én este????
Május 1.-én jön valaki Kunmadarasra? (Gyorsulási versenyek.. motorok.. hanta...)
Ha igen és nagyjából Eger közelében vagytok írjatok ide és legurulhatnánk együtt.. vagy talizhatnánk lent.. Én 2T párti vagyok 125-ig. Barthaocsi-nek igaza van.. Sportolni 2T
Nekem 31-32 lóerős a motorom gyárilag..160 km/h véggel.. és szerintem ez a minimum egy izgalmas kis kergetőzéshez.. hegyekben.. esetleg pályán.
(Oda 1 picit kevés sztem.)
Ugyanúgy pontoznak itt is mint 250-ben meg a MotoGP-ben
1.hely-25pont; 2.-20; 3-16; 4.-13; 5.-11; 6.-10; 7.-9; 8.-8; 9.-7; 10.-6; 11-5; 12.-4; 13.-3; 14.-2; 15.-1pont
Az érdekelne, hogy a Gp versenyeken pl 125 cm-nél, Mi a pontozási rendszer 1,2...stb. Aranka
Aranka: Ez alatt mit értesz? Biztos ide akartad írni?
Hello. Uj vagyok. Itt hogy pontoznak pl. az 5. hely mennyit ér? ARANKA
Hali all!!
Már elég rég írtam...
Gondoltam én is hozzászólok a beszélgetéshez!!
Coaly: szerintem is az vezéreljen a választásban hogy mire fogod használni!! (én pl az nsr-emet pályázni használom de azért az utcán is riogatom vele a népet )
Sok sikert a "választáshoz"!!
Szerintem az Rs-t, a Mitot és az Nsr-t nnem szabad egy kalap alá venni a Cbr-rel. Azon kívűl, hogy 125-ösök, az a motor teljesen másra való. Az hogy a motorrvvüben egy cikk alatt írtak róla...ez van! Én az 50-es Rs-emet többre tartottam egy Cbr-nél. Ott állt egymás mellett a két motor és elszörnyedtem a Cbr látványától! Keskeny, kicsi,, olyan fura! SZÁMOMRA! Lehet, hogy gazdaságosabban ki lehet vele jönni, ezt nem vitatom, de a nem ugyanarra van tervezve mint az Rs, Mito, Nsr. Inkább a Cbf 250 kisöccsének nevezném. Csak megkapta a Cbr nevet, mert ez marketing szempontból dob rajta.

De nem fikázni akarom, mert még nem mentem vele. De egyszer szeretném kipróbálni!


SRÁCOK!!!!! AKKOR VÁROM A TÚRA JAVASLATOKAT!!!!!!!! LEGYEN PÁR DARAB A TARSOLYUNKBA!!!!!!!
Igen ezt neked kell eldönteni hogy melyiket veszed. És valóban, dolgozni menni, meg lemenni a barátnőhöz 100% hogy a cbr a jobb.
Én is sportmotor őrült vagyok, minden álmom a motorozásban van. És én a hegyekben szoktam menni, oda viszont szerintem a 2T 125-ös motorok jobbak.
A teljesítményről: gyári állapotban a aprilia RS 125 28LE a cbr 13LE. (azért írok RS-t mert nekem is az van, és nsr-ről nincsenek pontos adataim)
A hangja az mindenkinek az ízlés kérdése. De azért nem mondanám az RS 125-re hogy fűnyíróhangja van. Szerintem nagyon brutál (főleg ha nincs rajta dob ). Az RS hangja ha forgatja az ember, szerintem tiszta GP hangulatot ad.
A kinézet is mindenkinek a magánügye, nekem az RS sokkal inkább sportmotorra hasonlít, már csak azért is mert az RS-en 150-es gumi van hátul, a CBR-en meg 100-as.
A kényelemről: Egy sportmotoron szerintem nem éppen a kényelem a legfontosabb. Igaz, hogy nem mindegy hogy egy hosszabb túrán minden 60-80 km után meg kell állni mert a csuklód meg a hátad már leszakad, de ha sportosan megy az ember, megvan a rendes tempója, és a hegyekben megy a jó kanyargós utakon, akkor úgyis mászkálni fog az ülésben az ember, meg kivágja a térdét, meg....sorolhatnám még. Ilyenkor sztem nem a kényelemre figyel az ember.
Fogyasztásban a cbr télleg agyonveri az RS-t, dehát egy kétüteműtől ne várja el senki a kis fogyasztást.
Használtmotor vásárlástól pedig nem kell félni csak figyelmesen kell körülnézni, nem mindjárt az első motort megvenni amit meglát az ember. Szerintem nekem sose lesz új motorom, az eddigiek is mind használtak voltak. Sok olyan ember van aki szereti a motorozást, és ugy vigyáz a motorjára mint a szeme fényére. Ugyhogy lehet nagyon jó motorikus és esztétikai állapotú használt motort venni.
Én ha mégegyszer 125-ös motorvásárlás előtt lennék, biztos hogy vagy RS-t vagy Mito-t vennék.
Majd azért mindenféleképp írd meg hogy milyen motort vettél! És a lényeg hogy élvezze az ember amikor motorozik mert attól jobb nincs... és csak óvatosan!
Köszi szépen a hozzászólásotokat! Jövő hét péntekig még megondolom! (Akkor kapok fizetést)
Körülbelül én is ezekre gondolta...
NSR:-olcsóbb mevenni, drágább fentartani
-régi motorok, "kaptak rendesen"
-jobban megy, nagyobb a végsebesség
-benne van a pakliban, hogy két hét után megadja magát
-több a fogyasztása

CBR:-drágább megvenni, olcsóbb fentartani
-zsír új motor, 0km, 2év gar
-gyengébben megy (de azért 140-el is el lehet szálni )
-3.5l körüli fogyasztás, nem zabálja az olajat
-kezelhetöbb, kényelmesebb

Hát megondolandó, mindegyiknek van előnye és hátránya is!
Tényleg azt kell eldöntenem, hogy igazából mire is akkarom használni...
Hétvégente, gyorsulgatni, meg rugatni a városban jobb lenne az NSR, de pl mindennapos használatra (pl:munkába járni 20-25km, vagy barátnömhöz 8-10km) jobbnak tűnik a CBR!
Köszi a jótanácsokat! Van egy hetem, hogy meggondoljam. És ha minden jól megy vagy így, vagy úgy de nekem is lesz egy 125-ös gépsárkányom
Talán pár év múlva egy 600-as, utánna egy 1000-es, stb...
Természetesen én elfogúlt vagyok ahogy az elöttem megszólalók is. Simson feeling???????????..................hrhrhmmm....nyád . Mikor elkezdtem foglalkozni a motorozni akarok gondolattal nagyon csalódott voltam mikor kiderült hogy legálisan csak 125-ös motort vehetek mivel úgy tudtam hogy azok mind 2T-sek és azok hangjától és szagától kiráz a hideg. Ezt a problémámat elmeséltem egy barátomnak aki megemlítette hogy a Hondának már van egy 4T-s 125-ös sportmotorja. Elrohantam a szalonba megláttam, MEGHALLOTTAM és beleszerettem. Megkérdeztem az árát.... Azonnal rendeltem egyet. A teljesítmény részéhez viszont hozzá kell tennem hogy alig vagyok 60 kiló és ezért alattam vidáman megindul, egykerék stb. de ha a barátnőm mögémül(60+43 kg) akkor már nem ilyen vidám a helyzet. Ilyenkor a 125-ös MZ-hez tudnám hasonlítani a gyorsulását. A barátnőm még így is parázik de azért ég és föld a kettő. Még nem tudtam megnézni a végét mert még jogsim sincs nem hogy gyakorlatom, Egyszer pörgettem föl 140 fölé de beparáztam és visszavettem a gázt. 140-et megy nálam nagyobb darab emberrel is (totalbike teszt). Nekem a lehető legideálisabb motor a világon minden szempontból: fogyasztás, városi használhatóság, méret, teljesítmény, ár stb. stb. Néhány dolgot változtatok rajta tükröt, kipufogót és hátsógumit cserélek rajta a közeljövőben és akkor tökéletes lesz. Nekem nagyon jó választás volt de lehet hogy neked más a fontos. Viszont ha a CBR-t választod akkor szerintem ne feketét vegyél hanem velemi világosabb színűt. Ja és akkor CBR-klub tag lehetsz .
Elnézést a félreértésért a CBR400ast újjabb jellegű motorokra értettem hogy nincs...
Hi Coaly!
Elöször is örülök hogy 125el kezded és nem teszed tolószékbe magad mert rácsücssensz egy 600as gépre...fő az óvatosság. Elég sok szól a CBR mellett szerintem bár van hátránya is... A hátrány:tény hogy nem megy annyira mint az NSR,de szerintem nagyon elenyésző a különbség mert az NSR sem egy aszfaltszaggató... Nem tudom mire akarod használni...Én sokat használom városban és kissebb túrákat teszek vele...Előnyök:4 ÜTEMŰ (nem kell 15 ezrenként kicserélni a fél motort) ,motorhangja van nem pedig olyan mint egy kiherélt fűnyírónak,KÉNYELMESEBB(aki azt mondja hogy az NSR kényelmes az hazudik),max 3 litert fogyasz nem pedig 6-7 litert....Szerintem egy tökéletes TANULÓMOTOR és ráadásul 2 év kilóméter nélküli garancia van rá...Ha veszel egy 92es NSRt az bármennyire is HONDA ezek a motorok már megkapták a magukét...de az NSR tényleg jobban megy egy kicsit(de ne higgyj annak aki azt mondja hogy 30-32 le egy NSR,elárulom max28 le-t lehet kipréselni belőle
Ezeket vedd figyelembe a választásnál...Elnézést ha egy kicsit NSR ellenes voltam( 1 évig volt NSRem),de szerintem tanulómotornak jobb a CBR és komfortosabb is,nembeszélve a fenntartásáról...
Szerintem BerikZ-nek van igaza. Én is a kétütemű motor mellett döntenék a helyedben.
Coaly!
Vegyél szerintem 1 vagy 2 éves Aprilia RS 125-öt vagy NSR-t vagy MITO-t.Szerintem ezek a legjobb 125-ösök. Újabb (2003-as) RS 125-tel mentem már,és nagyon jó mind a fékek,mind a futómű és persze a blokk is. Szerintem az új CBR azért nem nyerő mert hamar rá fogsz unni,hogy nem megy,meg előzésnél sokat számít ha van még pár paci és ha egy 32 lovas RS-sel vagy MITO-val mész akkor nem lesz bajod.Hosszabb túrúra is el tudsz menni és .......más nem jut eszembe .
De ha ajánlhatom akkor kétütemű 125-ös motort vegyél.
a 4 ütemű cbr jóval csirkébb lóerő, igazából simson feeling
én a 2 ütemű nsr-re szavazok, bár attól függ mire használod (igazaból az egy versenymotor és pályán a helye )