Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem is jobban jársz, ha leveszed és kiégeted... csak így jön ki rendesen. Utána persze lehet, hogy újra kell festeni. De az egész lazán megvan egy délután alatt.
szerintem 1 10x éves(de nem kell annyi..)biztos lerakodott az olaj....ahoz hogy magátol kiégjen nagyon sokat kell nyélen menni....
Kösz! akkor tavaszra beütemezek egy két végsebességtesztet az elkerülőn...
Amúgy a kawákról azt hallottam hogy nagyon a pályára lettek építve, szóval a felfüggesztés elég erősre van állitva, városban elég szívás. De akiket hallottam mindenki 250-es vagy 400-as zxr-t akar venni kezdőmotornak.
(Hiába mondom hogy ne dobják el az esélyt maguktól hoyg 2T-s bervájuk lehessen...) de sztem a legjobb 4T-s gép összeszerelésben is meg kinézetben is abban a kategóriában, föleg hogy 21000-ig van beszámozva a kis 4 hengeres 4 ütemű. nem rossz. De többet nem tudok róla mondani bocsi.)
Meg még annyi,hogyha nem tapasztalsz semmi rendellenességet(teljesítményvesztés,vagy nehezen indul)akkor ne piszkálj semmit feleslegesen,jó az úgy ahogy van.A kétütem egy koszosabb üzemű dolog,mint a négy,mert az olaj sose fog tökéletesen elégni.Ha nagyon lelkis akarsz lenni,ellenőriztesd az olajpumpa beállítását,azt amúgy is szokták időnként.A motorszerelőm mondta,mikor még RD-250-esem volt.
Szerintem ne foglalkozz fél miliméterrel...kimész egy hosszú,egyenes szakaszra és jól meghajtod a gépet ami a csövön kifér,azt annyi.Ami kiég az kiég,ami marad az meg nem oszt,nem szoroz.
Szevasztok!
Jövő tavasszal motorvásárlás elé nézek és szeretném előre tudni hogy mennyire kell spórolnom ez attól függ hogy milyen vasat szeretnék. Kategóriában mindenképpen korlátos gép kéne.
Első látásra nagyon megtetszett a zxr és az olvasottak is tetszettek róla bár evvel a motorral kapcsolatban az lenne a kérdésem hogy miben különbözik a 90es és az újabb 91es széria csak küllemre vagy motorikusan is mivel nem mindegy (legalább is számomra) az a 100 ezer Ft ami a két széria között van. Nagyon leheréltek lehetnek a 90es évjáratú gépek mert nekem bejön a macskalámpás is. Azt olvastam hogy pont a pörgősségük miatt könnyen tönkremennek és nem 5ft az alkatrész. Ezen kívül még néztem a yamaha fzr-t (nem a macskalámpás hanem az újabb) és a suzuki banditot. Szerintetek milyen gépet érdemes venni vagy milyet lehet olyan 400 ezer környékén akár a felsoroltakon kívül?
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Inkább nem állok neki most már, majd inkább tavasszal. De olyan fél miliméter magas ez a koksz a csőben amég belelátok. De elég jól látható. Ez szerintetek sok? Ti mennyire és mikor szoktátok tisztogatni ezt? Van értelme ezzel foglalkozni vagy csak én vagyok paranoiás?
Rengeteg füst!!!
A szomszédok "imádni fognak"...
Kösz az infókat! de nemtudom ebböl mi fog kisülni...
nincs 1xüb.....leveszed a kipufogot felmelegited elkezd égni/izzani a lerakodott olaj...ha van kompresszorod adsz neki levegöt jobban/gyorsabban kiég....
Ennél egyszerübbet?
Az a lamellákkal mennyire köt szoros barátságot?
Úgy értem nem lesz valami baja ha én begyújtom a fél motort a gázlámpával? Nincs valami egyszerübb megoldás, pl elszedem a kéményseprőtől a seprüjét és azzal állok neki vagy valami amivel nem olyan komplikált, de kitisztitja a rendszert?
pl:gázlámpával
Tudnátok néhány tippet adni, hogy hogyan érdemes kikormoltatni a kipuffogót? Amennyire beleláttam elég kokszos az enyém, van valami jó módszeretek amivel ki lehet szedni a sok dzsuvát a rendszerből? Eléggé visszafogja a technikát egy koszos cső nem?
Kösz a linket vdani! Ja meg kösz az infókat mindenkinek. Szóval nem is olyan könnyű ezt megállapítani. Különben hallottam most egy újfajta teljesítménymérésről. Olcsóbb mint a fékpad, annyi hogy rábiggyesztenek egy chipet a mocára, aztán gyia-gyia fullgázon egy egyenesben, ök meg műholdon bemérik ez alapján a teljesítményedet, úgy hallottam pontosabb mont a dyno vagy a fékpdok vagy klasszikus mérők... De igazából tróger vagyok erre áldozni, inkább zavarlak titeket!
Azért szerintem a súly sokat számít.
Egy jó ideje kétüteműim vannak,azzal is versenyzem,szóval belebonyoldódtam ezekbe.60LE körül van a nyitott 3XV.Az SP-R lehet 69LE.A legerősebb szériában az RS 250 amit ugye 70-LE-re ír az olasz,de azt meg simán nyakoncsapod egy széria,de nyitott NSR-el,ami meg ugye csak 61LE.Szóval ez egy nagy erdő,csak a fékpadnak hihetünk.Meg ugye kinek hogy van beállítva,mert ezek ugye nem újak,mindenki basztatja őket.
ez is jó mindenki a V2-re esküszik hogy 69le....ezekután mindenki csapjon a hasára az a tutti
Esetleg az SP-R
Soha nem volt 69LE a 3xv.
www.fxp.hu/2t/16tortenet/tzr/t...

Remélem segít, a menűre kell rávinni az egeret
azt nem tom az olasz butitott -e nekem 50le forgalmiban(kishazánkban nagy a papir varia..de nem annyi-van/volt 50le-s ez erösebb) ....probálj rákeresni alváz/motor szám..stb hátha van valami rola
Nekem az olasz importra szánt V2-es van. akkor ez ezek szerint 69Le? hmm nem tünik annyinak, ja persze a forgalmin 22kw van, mi más... szal abból nem derül ki semmi.
a belpicos 45le...amugy van 50le(sor2)63le(RC-forditott hengeres)69le V2(xv kodos)..nekem az RC orrnehéznek tünik....
a 89-es gamma erősebb mint egy 91-es tzr?