Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utcára kellene de érdeklődöm pájás változat utánis
Szia.Utcára vagy pályázni kell?(papiros/vagy nem?)
06705540998
Mitogeri

Rgv250.
Sziasztok RGV-t vagy TZR-t keresnék!!
Ha darabokban van az csak jó.
tybx@freemail.hu ra lehet írni

Köszönöm.
Én is így gondoltam a LE, súly problémát.
Légellenállásból elképzelhető, hogy a 125-ös a nyerő, viszont a "nyomatékot" talán a 250-esére. Mindkettő kis különbség. Egyik "keverékkel", a másik benzinnel megy. Nameg a pilóta tömege is számíthat, bár nem hiszem, hogy nagyon nehéz emberek vezetnek 125-ösöket. Meg gondolom vannak ilyen kisebb különbségek, hogy melyik, mikor, hol adja le a maxot.
Összességében ebben az ügyben szerintem egálban vannak.
Azt nem tudom, hogy a 400as mennyit fogyaszt, de az enyém (250es) 6litert. És mivel nem tagadom, hogy ezzel a motorral alacsony fordulaton nem lehet haladni (mint ahogy minden kis lökettérfogatú motornál így van ez), ezt a fogyasztást vehetjük akár maximumnak is. Legalábbis nekem ennél többet még nem sikerült belehajszolnom!
Egyébként ma volt alkalmam egy kicsit bemelegíteni a gépet , és KUUUURVAJÓÓÓÓ volt! Én csak ajánlani tudom!
a + LE-t kiegyenliti a + suly.
De a 125-nek jobbak a legellenallasi adatai.
No igen, rosszul fogalmaztam. Az óra szerinti 165-öt. Nem egy tulajtól hallottam, de mondjuk ez téged úgy sem zavar. Minden 4T-s egy hülye. :)
Amúgy ilyen szinten szerintem számít az a +3-4Le, ahogyan a +súly is. Úgyhogy talán nincs messze az igazságtól ez az állítás. (Tudom!! Nem mondj semmit!)
Mmint áttét.
Hosszabb váltóutakkal?
ZZR 250-el sosem mesz 165ot.
Ilyenkor mindig azt szoktam mondani a motorosoknak,hogy GONDOLKOZZANAK

Aprilia RS 115 kg 32 LE 160-165 kmh
ZZR 35 LE 150 kg...szerinted,hogy menne 165-ot?
Azt meg tenyleg felejtsed el,hogy 180. :) Attol meg,hogy leattetelezel egy motort,nem lesz erosebb.
Köszi szépen. valószinű hogy a Bandit mellett maradok. csak nekem is Akorl. jogsim van. de sok hírdetésbenláttam hogy 400asokat lehet vezetni A korlátozottal. és egy ilyen 400as vagy 250es mennyit fogyaszt ha lightesen mész vele? sok a külömbség a kettő között?
Zolorb, szerintem ne változtass rajta áttételt, a gyári áttétellel mennek a legtöbbet......hacsak nincsenek megtuningolva.

...szerintem nagyon legyengülne tőle és 6-ban nem sokat csinálna már.
Hali!
250es Banditom van, 250es 4T-k közül szerintem a legjobb (tartósságban/gyorsulásban is, de hangban mindenképpen!).
Ami hátrány lehet, az 2dolog: a csillapítás viszonylag puha (mivel inkább túra-sport gép) illetve elől csak 1tárcsa van, így a fákhatás is lehetne jobb! (persze ezeket a dolgokat ne vedd fel túl tragikusan, ez sztem inkább csak szőrszálhasogatás, egyik sem olyan vészes!)
Ha meg az eredetileg is nagyon-nagyon szép hang sem elég Neked, akkor egy sportkipuffal csodát tehetsz (egy videó sportkipuffos Bandit250 hangjáról: http://www.sportmotor.hu/video2/2006311/szabalyzas4_9792.avi )
Ja, majd" elfelejtettem, hogy ha ilyen motort veszel, akkor szerintem a változó szelepvezérlésűt vedd meg (az 18ezer helyett "csak" 15ezret forog, és valamivel erősebb is - ennek a jele lehet a piros szelepfedél illetve a V (=variable) betű a 250után)
Viszont ha van rá pénzed, akkor én is inkább a 400asat ajánlom, nem sokkal drágább, de annál jobb.:) Nekem sajna nem volt annyi pénzem, meg jogsim se rá..
Ha a nevemre kattintasz, megnézheted az én motoromat is!
Minden jót, bye!
Üdv mindenkinek!
Egy ZZR 250-esben gondolkodom.
Sok tulajdonos véleménye alapján nekem az jött le, hogy ált. 165km/h ezeknek a motoroknak a vége.
A kérdésem az lenne, hogy elég lenne-e a motor ereje(35Le körül?), hogy egy hosszabb 6. fokozatot (amivel 175-180-nál érné el a pirosat) kiforogjon, ill. kb. mit lehetne ekkor tőle 6.ban várni alacsonyabb fordulaton?
Ill. ugyanez a kérdés, annyiban módosítva, hogy egy olyan végáttétellel, amivel 180 körül érné el a pirosat?
Előre is köszönöm a véleményeket...
Zolorb
Haverom motorja volt :) 250-es TZR :) Állatul ment!!!
Szevasz!

Én a kettő közül csak Zeal-lel mentem annak idején, mikor "vezetni tanultam" a motoros suliban, de nekem pozitív véleményem volt a kicsikéről. Élvezetes volt menni vele, bár ezeknek a 250-es 4 hengereseknek a sajátossága, hogy nagyon széles a fordulatszám-tartományuk (ha jól emlékszem mindkettőnek kb 15-16ezer volt a fordulatszámmérő végén), és csak szép lassan másznak végig a piros tartományig (bár ez nekem, kezdőként kifejezetten tetszett, izgalmas volt az a folyamatos pörgés, amit produkált a Yamaha), de mindenképpen élvezetes szerintem. Banditból viszont inkább a 400-ast szokták ajánlani. Nem sokkal drágább, de sokkal jobban megy. És csőváza van, mint a Dukiknak.... annak idején ezért voltam megbolondulva! Szerintem azok a Banditok még jól néztek ki...
egyiknek sem
Helló. azt szeretném megtudni hogy meilyk moci megy jobban, gyorsul jobban, jobb a fogyasztása illetve a hangja. A suzuki 250es Banditnak vagy a Yamaha 250es Zeal. előre is köszi
Sziasztok!

250-es bandithoz tudna valaki hátsó lámpát?
Nem tudom minek kell neketek ez a szelephezag szarakodas,ez nevetseges.2t-be dugot cserelek azt megint megy 100 uzemorat...
Valakinek van tapasztalata a wr 250 essel.vagy esetleg ezzel a yamaha családdal??a szervízt itt km ben vagy üzemórában kell mérni?
És hány km erenként vagy üzem óránként kell szelepeket beállítani?
Jerez Test - 250cc
Day 1: Times as of 1pm

1. Alex de Angelis - Master MVA Aspar 1"44.536
2. Jorge Lorenzo - Fortuna Aprilia 1"44.836
3. Héctor Barberá - Fortuna Aprilia 1"44.935
4. Yuki Takahashi - Humangest Racing 1"46.286 !!!
5. Marco Simoncelli - Metis Gilera 1"46.430 !!!
6. Roberto Locatelli - Team Toth 1"46.688 !!!
7. Hiroshi Aoyama - Red Bull KTM 1"46.754 !!!
8. Alex Debon - Aprilia 1"46.893
9. Sebas Porto - Repsol Honda 1"46.984
10.Taro Sekiguchi - Campetella Racing 1"46.993
Vki tudna segíteni a szelepbeállításoknál??Esetleg vmi olvasnivaló anyaga??Előre is kösz!!
Szerintetek hogy kell felszerelni ezt???