Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sose akartam banditot,nem azért mert rossz lenne csak nem mozgatott meg bennem semmit.
Viszont ott van a gázkarnak nevezett találmány.
Ha fáradt vagyok és nyálkás az út máshogy kezelem.
Annyit már dobtam el motort hogy tudjam sosem a motor a hibás.
Hát akkor egészségedre. Menjél vele esőben, nyálkás úton, fáradtan minden nap. De ha eldobod ősszel este a faleveleken, akkor nem kell sírni.
Hát persze, sokkal jobb két hetente menni egy órát a szerpentinen 2-3 hónapig, mint minden nap motorozással kezdeni és zárni a napot... De hitegessed csak magad ezzel.

Ismerem amúgy ezt a motoros fajtát, akit képviselsz. Megrendeli a Pirelli Superbike gumikat a netről, majd 1.8-as nyomással megy a Pilisben 40 percet, mire bemelegszik a gumi, majd utána lesz egy jó 20 perce, amit ha mákja van túlél baleset nélkül. Akkora rider ő, hogy nem lehet sportgumival menni, csak versenygumival. Majd megáll a büfében és 2 órán át veri a cerkát arra a 20 perces ámokfutásra, amit túlélt a véletlennek köszönhetően. Ő az a motoros, aki szerint mindenki csíra, aki nem versenygumival megy 1.8-as nyomáson és nem szupersport motorja van. Jellemző rá az ámokfutás a városban is, aki miatt mindenki utálja a motorosokat. Fontos a ruha, az arcoskodás, aminek része az 1000-res motor, mert az alatt minden szar; kár, hogy a 600-asokkal is leverik simán bárhol, ahol van kanyar. Majd az első eső, hideg után elteszi a motort és a neten posztol napi kétszer, hogy ő mekkora májer.
Mondjuk speciel a motorkerékpárok turbodizelét nem tartani kezelhetetlen szörnyetegnek nem kell GP tudás.
Jó fagyoskodást
azért jó városban sokat motorozni, mert az embert előbb vagy utóbb elbasszák, és megdöglik. Persze a szerpentinezés a veszélyes
Tudom, hogy ide csak Marquez és Rossi szintű motorosok járnak. Bocsánat, hogy nekem a városba nem kell az 1200-as blokk az igénytelen körítéssel.

Szar nektek GP ridereknek, hogy vége a versenyszezonnak és most pihenni kell tavaszig. Én a kis 600-as motorommal megyek most is...


Ez sem a Te hobbid.
Na ha a bandit buntet akkor inkabb rakass fojtast a hornetbe :D
De, pont igy csinaltam. Egyik lancom sem birt 20nal tobbet. Csak ra kell nezni a ragacsos szarba ragadt porra, nem jo, ennyi. Attol hogyvena volta es nem tudtad beallitani az olajzot az meg nem igazolja hogy a spray a jobb. Mert nem jobb.
én meg kifejlesztettem egy terep olajzós részt pluszba
a légszűrőbox ből megy egy cső a lánc fölé és amikor fejreállok mindig megy egy kis olaj a légszűrőboxba (mert nem minden esetben tudom egyből leállítani)
aztán ilyenkor a láncra folyatja a motorolajat
minél vadabb a terep annál többet van a motor az oldalán annál többet olajoz
konkrétan olajban úszott legutóbb is minden......
2 deci biztos ráfolyt 2 nap-kb200km alatt
Én mindig azt várom ilyenkor mikor vonyít hogy na most fog széthullani.
Télen majd rendberakom a futóművét,kap új fékbetétet meg valami power gumit és hajrá.
Idén a blokkot ráztam gatyába,illetve működőképesre.
Amúgy van ez a Cobrra Nemo2:
http://www.cobrra.sk/en/nemo-2...

Nem lenne rossz, ha már irtózunk a spraytól. Mikor száraz a lánc, tekerek egyet. Mondjuk itt is félek, hogy minden olajos lenne, meg ide is kellene valami speckó olaj, ami nem repül le ken, halk, stb.

Na de az ára. Több mint 30 Ft-ot kérnek a szlovákok ezért az aluminum szarért. Ennyiért meg...k a tót k..a any...at. :)
Nekem egy nagy jollakott napközisnek tünt nem szörnynek.
Jó is az, én is szeretem, mikor visít a sor4... :D
Én vezettem egy 1200-as Banditot tavaly. Hát az alapjáraton elindult gáz nélkül simán. Kb halál volt a városban, mert a legkisebb gázra is úgy éreztem, hogy kimegy alólam. A hatalmas nyomatékot leszámítva kidolgozatlanabb motor sokkal, mint a Hornet. Persze kinek mi, én félek az ilyen nagy köbcentis szörnyektől, mert elég 1x elbambulni, elfáradni, fejfájósan hibázni, aztán egyből büntet.
Ültem rajta,mentem vele,nemkell.Maradok a 3 hengernél,na jó a 17-es szezon sor4 honda vonyíkoltatás lesz.
Miért nem veszel egy nagy Banditot: az "mindenütt nyomatékmaximumon van"!
Általában igyekszem nyomatékmaximumon tartani és ez épp 8000 körül van,
"Egy hágózás orrba-szájba van olyan igénybevétel"

Ez attól függ, hogy hogyan mész. Ha idióta vagy és lapon mész csuma gázon a hágón, akkor meghalsz előbb-utóbb. Ha meg pályán mész "hágósan", akkor meg mindenki kikerül.

Azért pályán megy a csumagáz, majd max fékhatás, majd döntesz, utána megint csumagáz tiltásig, aztán kezded előröl. Ne mondd nekem, hogy hágón is on-off módban tolod neki tiltásig és minden kanyarból 8000+ fordulaton jössz ki csumagázzal...
Én úgy csinálom, hogy motorozás után fújom és hagyom éjjelre. Vagy ha tisztítás is van, akkor lemosom, letörlöm, hagyom leszáradni, majd befújom és úgy pihen éjjelre.

Sok a vacak spray ártól függetlenül. Nekem volt több féle Motul is, meg minden. A Road+tól ronda lett a láncom és állandóan retkesnek tűnt. a Factory Line bevált, de nem volt annyira tartós. A MOL-os eddig a legjobb az olcsóbb ára ellenére.
Nekem sem, de tolom a motort, bal kézzel meg fújom lent középen. Ez kb 15 méter motortolást sem jelent. Tisztítani meg ott az állványom, ami 2 méterre van a motortól a garázsban. Sosem éreztem gondnak, hogy mennem kell érte 2 métert és alá kell tolnom, majd lenyomni.

Az biztos, hogy nyaralóban, rokonnál, stb nem tudsz láncot mosni úgy, mintha lenne középsztender. De annak is van hátránya: plusz tömeg, kanyarban leérhet, nem annyira szép, nekem ahol volt, ott szívtam a rugójával, mert egy idő után lógott mindig.
Nekem még egyik lancspre sem maradt fent rendesen ha csak a 15 percet vártam meg vele. Egy éjszakát hagytam állni akkor jó volt. Amúgy meg csak afelnin kötött ki.
Sose volt középállványom.
Mondjuk ezzel vitatkoznék a pályahasználat nem jelenti azt hogy kevesebbet megy el.
Egy hágózás orrba-szájba van olyan igénybevétel és a pályán nem kap annyi port meg esőt a lánc ami a lánc gyilkosa inkább mint a gázhúzás.
Akkor tuti hogy másképp!