Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lógó laza láncot nem tudod lenyomni ?
Mi volt a nehéz benne? A gyári utasítás szerint annyira kellett feszesnek lennie hogy a felső gumi alagutat le kellett tudnod nyomni a villa összekötő zártszelvényhez. Utána már csak a párhuzamosságát kellett ellenőrizned a keréknek a vázban- totál gyerekjáték volt.
Oké! :)
Én sem az enyémre gondoltam, hanem a Hondára, ott is van szabad rész, ahol ellenőrizhető a lógás.
De igazad van, anno az MZ-nél egyszer nekem is a túlságosan laza láncom okozott galibát, ha láttam volna, hogy már túl nagy a mozgástere, akkor időben feszítettem volna rajta, habár kitudja, fiatal voltam és bohém, nem foglalkoztam annyira a részletekkel. :)
Nem a tiédet "szidtam", hanem az MZ-ét.
Már letettem róla, köszönöm! Akkor ott szerettem volna megkapni, de az istenért sem voltak hajlandóak egy petákot sem engedni az árából.
Enyém a yamaha, hozzámkerült végül a táska. Van az a pénz amiért eladó a bmw, tavasszal.
"a feszességet sem tudnád gyorsan, precízen ellenőrizni vele"
Dehogynem! :)
Nézd csak meg jobban a képet, ott ahol ezt a műveletet elvégzed nyitott a rendszer! :)
Hát hogy a fenébe ne! :)
Elvitted anno a várományos új gépemet, használd egészséggel! :)
Sajnos a megvételéről szóló üzleti tárgyalásaim elhúzódtak, így végül hoppon maradtam. :(
Több véleményt olvastam arról, hogy ezek jobbak, mint az új vizes mocik, szerintem nagyon jól jártál vele, ráadásul jubileumi kiadás!
Ha minden igaz, ismerős kell legyen neked a kis táska, illetve a két motor
Azok az ótvar láncok burkolat nélkül 5000 km-t sem futottak volna el. A mostani X-gyűrűsökhöz nagyjából felesleges volna, ráadásul a feszességet sem tudnád gyorsan, precízen ellenőrizni vele.
Anno a 250-es MZ-ken meg még több tipuson volt lánc burkolat! Nem volt egy rossz megoldás!
az első egész jól sikerült, a többiről inkább ne beszéljünk
Készül már a saját továbbfejlesztett változatom is. :) Természetesen szépségről ne nyissunk vitát, esetemben, csak célszerűségről beszélhetünk! :)
Végre egy nagy motorgyártó is ráébredt, hogy nem ördögtől való, ha részben beburkolja a láncot a kritikus helyeken! A leszóródó olaj ellen a lánc részleges, vagy teljes burkolására több (szebb, csúnyább) megoldás született. eddig ez a gyári a legszebb!
a champion asszem majdnem duplája a hilfonak
...bár mindkettőt kedvezménnyel kaptam egy különben is olcsó helyen (motoralkatresz.eu)
Én csak a Dominatorhoz valónak tudom az árát,azok kb.ugyan annyiba kerülnek...
Mi ez a vandalizmus?
Az első kettőnek az ára eggyezett legalább?
kiváncsi voltam és szétszedtem a 3 használt olajszűrőmet,ha már megnéztem lefényképeztem és beteszem ide is hátha érdekel vkit:
A champion meg a hilfo kb ugyanaz,vsz ugyanabban a thaiföldi gyárban készült,a lukak, ponthegesztések,rugók... századmm-re egyeznek,egyedül a külső burkolat tér el minimálisan.A jobb oldali jelzés,felirat nélküli szürőpapirja nagyobb,vsz ezzel vettem a shivert,gondolom márkaszervizben kapta.
Sziasztok!
Érdeklődnék,hogy mi a véleményetek a Xado olajokról?Kimondottan ez a fajta érdekelne,http://forex.hu/webshop/motoro... de minden tapasztalat érdekel.
Szerintem ne használd úgy.

Azért előkeverve mert szivattyús keverés esetén nem megfelelően vegyül ... keveredik... a benzinnel így elégtelen kenés lesz az eredménye
Sziasztok!

A 100 ccm 2T robogómba véletlenül olyan motorolajat vettem amin csak utólag vettem észre, hogy "csak előkeverve használható", nekem pedig külön tartály van a számára. (REPSOL MOTO RACING 2t ) Annyi lenne a kérdésem, hogy szerintetek merjem használni, esetleg más befecskendezős olajjal keverjem, vagy próbáljam inkább eladni és venni bele másikat?

Köszönöm előre a segítő jellegű hozzászólásokat :)
suzi sv650 van? k9.
Eladó szervízkönyvek,szerelési útmutatók!
További információk:http://www.kepesmotor.hu/kezik...
Érdeklődni:06703469050
Hívjatok bizalommal!
lenne de valamiért nincs.....lapozz vissza pár oldalt akkor meglesz