Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Korábban ígértem képeket a horganyzásról ha elkészül. Ma hoztam el az alkatrészeket, nem veszett el semmi :) Elégedett vagyok a minőséggel is, kezdődhet a legózás.
Akkor a kipufogót nem bántom, amúgy is elég jó állapotú, nem rozsdás, nem nyomott, jó hangja van.

Ez jó hír amit a 60-as hengerről írtál, akkor keresek valami frankót.

Kompressziót mikor mértem úgy 2-3 hónapja, nekem úgy rémlik hogy 8-as felett volt kicsivel, de azért rámérek majd mégegyszer.
Még itt is írtam akkor.

Egyébként én egész télen használom a mocit, ilyen időben is azzal járok munkába.
Első rúgásra indul reggel is és délután is.
Ha megváltoztatod az áttételt, hogy "többet menjen végre" akkor nem lesz erősebb, csak gyengébben fog gyorsulni. Kipuffogót max kiégetned kéne, ennyi köbcentinél értelmetlen a rezó, csak döglött lesz alul. Egy gyári főtengely elbír hatvan köbcentit, mindegy, hogy hány felömlős.
Természetesen a nagyobb köbcenti miatt erősebb lesz a motor (valamennyivel), ez abban nyilvánul meg, hogy nyomatékosabb lesz alul (egy picivel), és "jobban megy végre" (szintén egy hangyaf*sznyival).
Szerintem először mérj egy kompressziót, annak tudatában csinálj bármit is, ha van 7 bar-os kompressziód akkor nem kell csodálkozni, hogy nem megy.
A 4 felömlősre írtad hogy bírni fogja?
Mert amit utána linkeltem az nem 4-es,de fele annyiba van,ráadásul új is.
Az ezelőtti simsonomon egy mezei 60-as henger volt,és érezhetően erősebb volt a mostaninál erőben is és végre is,az vitte a 68-70-et,a mostani meg 60-65 között mozog.
Ebbe 70-es fúvóka van,a másikba 72-es volt.
Gondolkozok még kipufogócserén meg fogaskerén cserén hogy többet menjen végre,meg erősebb legyen....
Bírni fogja, max a karbiba kellhet egy nagyobb főfúvóka, mivel mind utángyártott olyan is a minőségük.
Erőben egyébként nem ad sokat, enyhén nyomatékosabb alul a tapasztalataim szerint.
Halihó.
A gyári henger helyére szerelhetek 4 felömlős 60-as hengert?
A főtengely fogja bírni?
Vagy egy sima 60-as henger elég rá?
Márkára milyet érdemes,vagy az mind1?
Köszönöm a tanácsokat, hétvégén kiszenvedem valahogy.
Nem lehet hogy a karbi tetejét jól ráhúzták valami szerszámmal, és ez összehúzta egy kicsit a suber hüvelyének a tetejét?
Ha kúpos a menet simán eltudom képzelni, és ettől még működhetett előtte.
A lerakódás miatt lenne, szerintem át lehetne cibálni.
Persze ez is csak találgatás.
Valószínű mechanikai sérülés van ott, mert azon a részen nincs benzin öregedés. Dugj át a bovden helyén egy kerékpár küllőt, belül tekerd rá az anyát egy nagy alátéttel. Ezután kihúzókalapácsként használva, ha tized milliméterenként is, de kiráncigálható. A nagy alátét kell rá mert a síber törik.
http://www.silverlinetools.com...
Nem hiszem mert a pihenő előtt működött
Az nem lehet,hogy fizikailag sérült a fölső részen?Akkor hiába áztatod!
bioetanolba áztasd, az feloldja a benzinbe évő gyantát( jó lassan)
a gázolaj rozsdára jó a gyantát az sem fogja feloldani
16N1-11 van rajt, kitekertem az alapjárat csavart de így se jön ki
Ámmen!
Akkor béke veled !
Valami pontosabb karburátor típust ha írnál a nagy suberes-nél ha az alapjárat állító csavart valamikor valaki nagyon betekerte és elgörbült a vége az is akadályozhatja abban hogy kijöjjön
Naaaa mivel te ajánlottad a Taschi videókban szereplő Mannol karburátor tisztító spray-t ezért írtam amit írtam mivel az a tisztító 400ft és tudom igen vannak drága cuccok nekem is van egypár amit használok is
Csak az ugye kölök lesz! B.U.É.K Zoli nektek...! Ne húzd fel magad feleslegesen.
Bírom az okos embereket , de az okoskodó faszokat ki nem állhatom ! Tanácsot nem tudsz adni de okos vagy , de hát mint tudjuk egy traktor is lehet szép . A rájder leírta milyen stádiumban van a karbi , tehát a 400 ft os kölnivízed valószínű semmit sem fog érni , ezért írtam hogy talán a wd40 , ha az nem , akkor a liqui vagy Loctite segíthet rajta de az nem a 400 ft os kategória . De elárulom van olyan szereléshez használt spray m ami 8000 ft de ezzel nem is fárasztalak . Ne engem oktass a ríder kért tanácsot nem én ! A másik hogy gyere el hozzám és adok neked 400 ft ért is simson karbit , ami pont annyit ér mint a te 400 ft os tisztítód ! És állom a szavam , még egy pezsgót is iszunk rá ingyéé !
Karburátor tisztító vetekszik a simson karbi árával akkor szerezz nekem 400ft-ért simson karbit
Mivel a gázolaj is ép olyan szar mint a benzin tele bio repce szarral , már nem alkalmas ilyen tisztításokra , akár egy évig is állhat benne . Van rendes karburátor tisztító , taschi videókban néha látható , nem olcsó , vetekszik egy simo karbi árával . Ha szerencséd van akkor az ólcsóbb wd40 kioldja a ragacsot , de ha a spiáter már összenőt , akkor úgy is kuka az egész , aztán veszel használtat működő képeset kb 4000-ért .
Próbáld meg melegíteni a súber mellett (szedj ki előtte minden fúvókát, tűszelepet stb...)
Sziasztok! Örököltem egy 82-es évjáratú S51N-t ami kb 1,5 évet állt a pincében. Elkezdtem szétszedni, kitakarítani mert megdöglött bent a benzin, karbiban le is volt rakódva zöld cucc de mindent szét tudtam szedni ki is pucoltam de a súber meg van ragadva a felső peremtől kb fél centire, lefelé viszonylag könnyen mozog de kifele nem jön. Azt az infót kaptam hogy gázolaj segíthet, egy hete ázik benne de semmi eredmény. Nem akarom szétbarmolni mert a gyári karbi de ha a súbert szétmegy az nem gond csak jöjjön ki valahogy. Mielőtt el lett rakva tuti hogy működött
Az MZ telók tényleg szánalmasan néznek ki egy simson elejébe , de nézd pl. ezt :http://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Simson_tarcsafek_elso_futomu_rugo_lengescsillapito_59137184.htm