Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv. 2002 suzuki gsf 600n motorhoz keresek összekötő csövet! Ha valaki tud jelezze.
Mi is, de én egy 125 kilós állat vagyok, és fizikai okok miatt a kisautó kilőve...
Ja, csak az nem az én pénztárcámhoz és igényeimhez van méretezve. Amúgy alapból kisautó párti vagyok, és csak ketten vagyunk a zasszonnyal.
Van az a 4, illetve 5 ajtós, amelyiknek nagyobb az első ajtónyílása, mint egy kis 3 ajtósnak...
Úgy-úgy...

Amúgy a kettő ma már nem zárja ki egymást.
Az autónak vagy legalább 12 kereke van vagy babakocsi.
Az autó vagy kombi vagy semmilyen.
A 3 ajtót adom, az alulméretezésnek sosem voltam híve, dehát ettől leszünk színesek :D
hyundai-ban még nem ültél.
Amúgy valami Meguin 10w-40 és nem eszi...................csak a difi olajat...............ha már nem csöpög tudom hogy nincs benne.
huhh de jó is lenne egy vivaro féle nagy szögletes hombár.............két motor is belefér.
1,3 és szigorúan 3 ajtós! (Annyira megszoktam hogy a 3 ajtós kocsikban 10 centivel nagyobb az ajtónyílás, hogy az 5 ajtósokat már utálom.)
Jó választás. 1.5!!!
Nem, idén nem lesz csere. Talán jövőre: az akkor már 18 éves Yarist egy 10 év körüli vasaló-Swiftre próbálom downgradelni.
Van egy jó Fókuszom, viheted! Én meg megveszem Ronson Saabját :D
Volt B vectram,2.0 dti,az cseppet nem evett,igaz mire harmadszor csereltem volna olajat mar el is adtam,pedig hibatlan auto volt,gyari fennyel,de ilyen elb.szott ulest,hogy lehet autoba tervezni nem is ertem!
Autoba Q8 excel 5w-40,240e km,olyan 2-3 decit szoktam ratolteni ket periodus kozott,de csak azert h mindig felso nivonal legyen,viszont 6 liter kell bele,toyota d4d 2000cm3 diesel.
Egyebkent jo e vagy sem? Az auto mukodik.

A banditban vegig valvoline volt,egyszer probaltam motult,hideginditaskor a valvoline szerintem elobb felert,hamarabb csendesedett,viszont a valto mintha motullal hangyanyit kremesebben kapcsolhatonak tunt,de en csak laikus vagyok.
na igen az opel nem hagyja hogy megavasodjon benne az olaj
Nem olajat kell cserélni - hanem autót!
Nahamá kocsikázunk
Total inneo mittoménmi 5w-30 és még csak a polcon van,frász nem tudja mennyit eszik belőle...............de fog.
én a rettenetes volvómba fuchs-ot pakolok 10w40 kb 8000 ft a 4 liter szűrővel persze 4.5 liter kellene bele de spóroltam és csak egy 4 es kannával vettem ... mondjuk nem is eszi 189000 km vettem most van benne 303000 de nem kell pótolni 10000 km alatt, a banditba is fuchs silkolene comp4 10w40 et pakolok érzésre mint a motul 5100 nagyjából egyformán megy velük a váltó igaz a fuchs kicsit drágább..... próbáltam az ipone-t 10.4-est az nem jött be nem is vártam meg a 6000 km-t igaz az ipone nem a 10.4-est ajánlja hanem a samurait de az meg majdnem duplája a motul 5100 nak
A daciámba locsoltam azt kb 90 ezer kilométeren keresztül (az 5w30 szintetikusat) valami nagyon vicces 1400 forintos literáron vettem, kellet belőle 3, meg egy 900 forintos olajszűrő.
Nem is fogyasztotta, a motor is ugyanolyan gyenge maradt, mint újszerű korában volt, szóval rosszat nem tudok mondani tényleg.
Az mit jelentm abból megesz két litert is 10 ezren, nem csak egyet? :D
mondjuk az enyémbe más kategória kell kicsit, moto4race 10-60 egyszer már használtam elf olajat és jó volt, nem is értem miért a motult vettem 1,5x-es áron
Nekem ezt szereti a motor eddig legjobban