Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Jelentősen levittem az árát a GS 500-nak, amit árulok (kissé sürgős lett anyagi okokból): http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Amennyit bevallasz...
Mennyi Lóerőadót kéne fizetni
Nagyon komoly, de ez majdnem az állatság kategória...
Nem baj, csak gyere nyugodtan, hozhatod a pútyerkát is.
Vazz, nem te mondtad hogy cigánykodom.....

És azt még nem is tudod hogy nem egyedül megyek:-)))) Visszem az egész "családot":-)
Sőt, a túra végén megint maradsz, tehát aug 3.-án is itt leszel.
Én is nagyon remélem, hogy inkább előtte itthon ázol el 10×!

Főni! Kiszámoltad már? Mega Cool Party 2: júli 19-20
Lengyel túra gyülekezője :júli 27

Itt leszel minden 7végén nálam!
HOLNAPÚJRAITT!
gondolod?


Én nem remélem.....ellenék nélküle
Kormánycsapágy-csere garanciában. hiányzott a gyári zsírból és megette a rozsda. ma tudtam bevinni a dolgaim miatt, de csak szerdán lesz alaktrész.
Valamivel jobb!
Szerintrem már a lengyel túrára tartalékolod a sok esőt?!
futómű - futómű

Most hirtelen nem tudom mihez hasonlítani a láncfeszességet.
Semmivel nem bonyolultabb egy autó tengelytávját beállítani, mint a motor egyenesfutását.


De Te nem kapnál hülyét, ha a kocsidnál kétezer kilóméterenként kéne az ékszíjjat megfeszítened?!

Emmá jó?
Na megjötem:-)


GYerekek....olaj ~1800ért Érden......
Szóval Tutira nyertem egy tank benzint a szervízdíjból:-)))))



Teddy mi csinálnak a pacival 3 napig?
Szelephézag?


És ma sem sikerült megáznom:-))))) Most esik Adonyban:-)
Én is mindig így jártam. Ha lazának találtam, és húztam rajta, utána mindig feszesnek találtam, és visszaengedtem. A hotjátékot terhelésnél kéne megnézni, de egyedül hogy?
A fő gond az, hogy a hátsó futómű nem köríven rugózik, tehát terhelés esetén feszesebb lesz a lánc. Ezt bele kell kalkulálni.
Bakker! Azért ez más, mint egy autó futóműve! Autós szakmád van, hogy mondhatsz ilyet?
Bali!
A lánc akkor cserés, ha:
1, már nagyon sűrűn kell állítgatni (értelemszerűen jól megnyúlt már a lánc)
2, ha részlegesen nyúlott, ilyenkor már csapkodva fut a lánc
3, ha a szemeket átnézve az O v X gyűrűk sérültek

Az én meglátásom az, hogy tényleg menj át Erikhez, ketten majd kiókumláljátok. A nagyvas.hu-n is jó áron vannak láncok, lánckerekek. Anno én is lesegettem már a GS-re, de eladtam előtte. Én az RK-t szimpibbnek találtam a nagyobb szakítószilárdság miatt.

Na, ez elég komoly volt?
Én meg ha már éreztem, hogy laza akkor bementem a szervízbe és beállították. Nekem jól.

De szerintem túl gyakran kell piszkálni. Mutass egy olyan kocsit amin 2000 km-ként kell futóművet állítani. Ez azért nagyon idegesítő!
Nekem a szervizek alakalmával húzták meg mindig "előírásszerűen". Aztán ráültem, és az istennek nem tudott a rugóstag végigmenni az útján. Húzott az mindent, ha be kellett rugóznia. A meghajtótengelytől a hátsó tengelyen át a láncig mindent. Hazaérés, és visszatekerés egy fél fordulattal a csavarokon. No, úgy a penge.
Én elég sokat keresgéltem Bp-en is és az a helyzet, h ez volt a legolcsóbb... Amúgy nekem is azt mondta a gumis a srác, (éppen őt találtam meg a kérdéssel, hogy ugye szerinte is meg van nyúlva a lánc ) hogy simán elmegy még 1-2000 km-t, de inkább nem nyűttem tovább, már csattogott meg klattyogott . Nem tesz az jót.
Tökéletes meglátás! A legjobb a jól beállított lánc, de 100× inkább picit lazább legyen, mint feszesebb!


Az kár. Akkor nem fogom elkapkodni, az biztos.
48!