Hapi!
Két módon lehet egy kipufogóvéget csatlakoztatni:
vagy a csövét ráhózod a másik csőre és általában egy kis rúgó ott is tarja-ez a "slip on"
vagy a kipufogóvég és a cső eg-egy tárcsába végződik és azt összecsavarozzák (3 vagy 4 csavaros van) ez a" bolt on"
A GS 500 kipufogórendszere egybe van hegesztve, ezért normál körülmények között ha sportdobot, vagy bármilyen dobot akarsz rá, a komplett rendszert kell cserélni. Az azt jelenti, hogy egy Sebring rendszer 250 000Ft. A slip-on dobokat az eredeti dob helyére lehet tenni úgy, hogy a régit leszerelik, és a sportdobot a csőre húzzák. Ez ugye a GS-en nem megy, mert a régit nem lehet lehúzni. Viszont ha mondjuk a dobot levágod a csőről, akkor elvileg rá lehet tenni a dobot.
Kérdés, hogy ez a GS-nél mennyire bevett gyakorlat, ki foglalkozik ilyennel, és utána átmegy-e a műszakin a gép.
Előbb lesz az indulás, mert nem akarom kicentizni az időt. :)
8.00 MO Szigetszentmiklós-shell (M1-felé.) ha csepel felől jössz akkor az M1 irányába kell leforulni, csak aztán EGYENESEN tovább, az az út visz be a kútra. Szólj, hogy láttad a kiírást. (emiatt csörögtem)
Sziasztok!
Rendelkezik valaki információval arról, hogy hol és mennyiért csinálnák meg a Gs 500-asom kipufogórendszerét slip-on-osra? Esetleg milyen eljárással csinálják stb...
Előre is kösz!
Két módon lehet egy kipufogóvéget csatlakoztatni:
vagy a csövét ráhózod a másik csőre és általában egy kis rúgó ott is tarja-ez a "slip on"
vagy a kipufogóvég és a cső eg-egy tárcsába végződik és azt összecsavarozzák (3 vagy 4 csavaros van) ez a" bolt on"