passz. nekem sem volt még ilyen jó a fogyasztásom. ennek nagy része (350 km) túrázás volt kényelmes 60-80-100as tempóban, lehet azért volt ilyen kisétkű a drága.
És nehéz volt feltolni az utánfutóra, amin megtette ezt a távot?
Ok,OK. 3,6
De ezt, hogy csináltad? Végig 4000-5000 alatt motoroztál? Nekem egyetlen egyszer volt csak 4L alatt, amikor megvettem az MZ után és még csak ismerkedtünk egymással. Akkor volt 3,8 L. Ez viszont szépen lassan felcsúszott, 4,5-5 L között marad Ez csak a csuklómon múlik.
Mindig elhatározom, hogy nem megyek úgy. Elég a 100 Km/h, nem pörgetem, de aztán mindig rá kell ébrednem, hogy a mustangok, még nincsenek betörve.
De az odafigyelés és a néha elszabadult gyeplő eredménye, a 4,7 -es fogyi. Ezzel meg megbékültem. Úgy vagyok vele, hogy az MZ 5,0-5,5L evett, akkor a GS Erő/fogyasztás arányában ehez képest hibátlan.
tartalék-téma: 2001-es gs, 410-nél tettem tartalékra (de nem azért mert elfogyott a benya. hanem mert nem akartam az mo-son szösszögni menet közben a csap állításával.) 446-nál tankoltam, és belement 16,3 l.
Tessék! Annyiadik lehecc, ahányadik csak akarsz! "
Utána én fentartottam neked a 21-es helyet, de több mint egy hétig nem éltél a lehetőséggel. Nem kell hímelni-hámolni, ha nem akarsz jönni. Az őszinteség kellemesebb dolog, mint a mellébeszélés.
A bukócsőkérdést kiveséztétek rendesen, úgyhogy én már nem aszondok hozzá semmit.
Blue!
Tegnap beszúrtál ide egy linket. Valami mobilnavigátor vagy mi. Na a kollégám le is csapott rá. És írtad, hogy van még hozzá cumó. Szóval az is érdekelné őt, ha meg tudod oldani, hogy valahonnan belinkeled.
És még valami: Nem tudod, hogy hogyan lehet elforgatni a kijelzőn a progit. És IGEN A KIJELZŐN A PROGIT! Tehát nem egy laza csuklómozdulattal... Ő Megtalálta a programban a lehetőséget, de cseszik rá reagálni.
Erik! Köszi előre is! Akkor viszont dobj egy pivát mailt a pontos címeddel léccccccccciiii.
most nem nagyon,de a közeljövőben megint el kezdek kijárni,mert különben kockás lesz a gumim
persze lehet h egy nsr nyergében,ugy tűnik h tavaszig veszek egy ilyen gépezetet.az a baj azt majd félek eldobni az elején
miért,te voltál?
Nekem nem. De a kerékcsapágyat könnyen ellenőrizni tudod, csak kiveszed a kereket és rásasolsz, esetleg megzsírzod. Ha pedig rossz, akkor irány a szerviz és a gari.
A kormánycsapágyhoz én nem is akartam hozzányúlni...
1.
2.
3.
4.
...
bár-akár-hányadik!
egy kezdő csajszival mentünk balcsin, lassan és óvatosan. nem lehetett húzni, pedig mentem volna. biztos azért lett ilyen alacsony...
puszaaa!
Szép napot!
Ok,OK.
De ezt, hogy csináltad?
Mindig elhatározom, hogy nem megyek úgy. Elég a 100 Km/h, nem pörgetem, de aztán mindig rá kell ébrednem, hogy a mustangok, még nincsenek betörve.
De az odafigyelés és a néha elszabadult gyeplő eredménye, a 4,7 -es fogyi. Ezzel meg megbékültem. Úgy vagyok vele, hogy az MZ 5,0-5,5L evett, akkor a GS Erő/fogyasztás arányában ehez képest hibátlan.
Nade városban 5 alá nem megy!
" © esSO 2008. ápr. 22. 13:30 | Válasz | #36
1. Tibkin, 2 éjszaka
4. Tomika, 2 éjcaka
Tessék! Annyiadik lehecc, ahányadik csak akarsz! "
Utána én fentartottam neked a 21-es helyet, de több mint egy hétig nem éltél a lehetőséggel.
uff
Szerintetek vigyem az olajat vagy jó amit ők tesznek bele?
Ha meg vigyem milyet vegyek?
A bukócsőkérdést kiveséztétek rendesen, úgyhogy én már nem aszondok hozzá semmit.
Blue!
Tegnap beszúrtál ide egy linket. Valami mobilnavigátor vagy mi. Na a kollégám le is csapott rá. És írtad, hogy van még hozzá cumó. Szóval az is érdekelné őt, ha meg tudod oldani, hogy valahonnan belinkeled.
És még valami: Nem tudod, hogy hogyan lehet elforgatni a kijelzőn a progit. És IGEN A KIJELZŐN A PROGIT! Tehát nem egy laza csuklómozdulattal...
Erik! Köszi előre is! Akkor viszont dobj egy pivát mailt a pontos címeddel léccccccccciiii.
persze lehet h egy nsr nyergében,ugy tűnik h tavaszig veszek egy ilyen gépezetet.az a baj azt majd félek eldobni az elején
miért,te voltál?
A kormánycsapágyhoz én nem is akartam hozzányúlni...
"Hásó kerékagycsapágy fura hangot ad. Lehet, hogy ittis hiányzik a zsírból. Kicsit szorul.
Nektek is?
link