Nekem 15éves koromban volt egy TS250/1. Azt sikerült kivégeznem. Aztán gazdasági okok miatt nem motoroztam kb7évig. Elszakadt a cérna és megvettem a mostani gépet. Azóta ez van. Nem is nagyon akarok váltani. Imádom(most nem, mert testzárlat van valahol ).
igen ott szó sem volt versenyről,én kipróbáltam magam,h mit tudok és kész.ennyi fért bele a biztonságosba nekem,persze idővel gondolom még ebből is visszaveszek.
ahogy írtad tényleg nem olcso mulatság betartani a szamárlétrát,de hát eleve egy pénznyelő hobbirol van szo(legalábbis részemről),ugyhogy itt nem nézem a gazdasági oldalát.max örülök ha nem annyira negatív a mérleg 1-1 váltás után.
inkább várok mindig h összejöjjön a pénz a váltásra,mintsem 1ből nagymotor,NEKEM az nem lenne jó,mert mikor ideges vagyok akkor nem tudok normálisan menni sajnos.
más:tegnap elmértem egy kicsit a kanyart,és mialatt döntve volt a motor nyikorgásra lettem figyelmes,bár nem volt hangos,és nem tudom h a fékezés nem esett jol neki,vagy ez volt a gumi csuszáshatára(sajnos a hátso Mitas-rol el tudom képzelni utobbit)
de csuszott már meg többször is,mégsem volt ilyen hang.szóval nem értem,és mivel nem tudtam figyelni rá nem tudom pontosabban leírni.
Kalev ! jól mész már az MZ-vel utol se tudtalak érni a kanyarokban. Szerintem ha egyedül vagyok is jobban mennek neked a cseszneki kanyarok De ahogy mondod senkivel nem versenyzem, nem is fogok és csak annyit vállalok be amennyi jól esik és biztonságos. Én túl gyorsan léptem nagyot, de megprobálom bizonyitani amit neked is mondtak: lehet nagymotorral is ovatosan menni!
Ez a lépcsözetesség nagyon tanácsos (van aki pár év alatt el is nyuzza a gépet)csak elég költséges dolog mindig másik gépet venni, a régin meg bukni.Ráadásul a sokkal nagyobb nem biztos hogy annyival drágább is.
Hölgyeknek és nem hölgyeknek!
Urak itt nincsenek kivéve talán Dzsokit aki az egész napos ázás, esti dajdaj után reggen úgy jelent meg, mint akit skatulyából húztak ki. - Frissen borotválva, tiszta, sármentes ruhában és csillogó motorral.!
Sokat kiprobáltam már, a héten ha minden összejön egy CBF 1000-est fogok.
Ha lenne lové tudnám mit vegyek, CB 1300, Bandit 1200, nagy köbcenti, nyomaték, alacsony fordulaton, .......... de nincs lové, igy marad amit fenn tudok tartani, és menni vele. Mert a lényeg, hogy gyüljön a kilométer, legyen élmény, mert amit láttam és ahova eljutottam, azt az élményt már nem tudják elvenni. De ha egyszer nyerek a lotton. (ja, nem is lottozom )
tudom,tisztában is vagyok ezzel,és tudatoasan intézem így a dolgokat.nem vagyok nagyon hajtos tipus,bár ha a kanyarok is számítanak ott közbe elkap a gépszíj...
mz pedig tényleg tökéletes volt kezdőmotornak,csak most tovább kell lépni 1gyel.egyenlőre még várat magára a nagymotor,ami így is van rendjén,sosem panaszkodtam amiatt h miért kell kivárnom a nemtomhány évet h busám legyen(amugy nem akarok).
ami az mz-t illeti,1 dolog kimaradt:nézőpont kérdése h jo vagy rossz:szerelni nem tanultam meg,mert nem kellett.
és ahogy írtad,elég valószínű h az életem köszönhetem ennek a gépnek,sok hibámat kijavította,amiket kezdőként követtem el.
jah és kanyarogni is probálok megtanulni,erre Piet lehet a tanúm,bár versenyről szó nem volt,hiszen utassal jött meg egyebek.
Különben itthon apám nem érti ezt a fokozatosság dolgot,mert szerinte nagy motorral is lehet lassan menni
igaza is van,de mégsem.a 100 és afelett lévő motorok 1-1 hibánál büntetnek,nem beszélve arról h az ember nehezen fogja vissza magát rajta,mert ha nem akarna gyorsan menni nem vesz ugysem 600ccm felett
Valahol el kell kezdeni, és erre az MZ tökéletes! Megtanulsz rajta dönteni, még szerelni is, egyáltalán közlekedni, motorosként gondolkodni! Lehet, hogy még az életed is köszönheted neki. Elég sokan kidőlnek a sorból, akik egyből nagyteljesítményű gépre ülnek tudás nélkül! Ez lebegjen a szemed előtt! És eljön még a Te időd is a nagyobb kategóriákban!
mer emögött aztán sok van...
néha mikor elmegy mellettem 1-2 nagyköbcentis "aszinni állni,megállni,leszállni..."
viszont kanyarban nem mindenki tudja kihasználni h erősebb
mindenesetre váltok nsr-re
Ki kell a többit is próbálni, ha lesz rá lehetőséged. De úgyis a DL a nyerő, ezt lefogadom előe.
Hát igen, a mi méretünkhöz tényleg kicsi a GS. A japcsi gyereknek viszont olyan lehet, mint nekünk a DL.
(bocs ezt muszáj volt)
Miért áll le a letöltés 3-4 kép után?!
Megyek főlni a Nagyfaluba.....
ahogy írtad tényleg nem olcso mulatság betartani a szamárlétrát,de hát eleve egy pénznyelő hobbirol van szo(legalábbis részemről),ugyhogy itt nem nézem a gazdasági oldalát.max örülök ha nem annyira negatív a mérleg 1-1 váltás után.
inkább várok mindig h összejöjjön a pénz a váltásra,mintsem 1ből nagymotor,NEKEM az nem lenne jó,mert mikor ideges vagyok akkor nem tudok normálisan menni sajnos.
más:tegnap elmértem egy kicsit a kanyart,és mialatt döntve volt a motor nyikorgásra lettem figyelmes,bár nem volt hangos,és nem tudom h a fékezés nem esett jol neki,vagy ez volt a gumi csuszáshatára(sajnos a hátso Mitas-rol el tudom képzelni utobbit)
de csuszott már meg többször is,mégsem volt ilyen hang.szóval nem értem,és mivel nem tudtam figyelni rá nem tudom pontosabban leírni.
Ez a lépcsözetesség nagyon tanácsos (van aki pár év alatt el is nyuzza a gépet)csak elég költséges dolog mindig másik gépet venni, a régin meg bukni.Ráadásul a sokkal nagyobb nem biztos hogy annyival drágább is.
Ha meg tudnék szabadulni a GS-től már rajta ülnék a DL-en!
Apropóó! Valakinek GS ?
Nem kérek péztet, csak vállalja át!
Urak itt nincsenek kivéve talán Dzsokit aki az egész napos ázás, esti dajdaj után reggen úgy jelent meg, mint akit skatulyából húztak ki. - Frissen borotválva, tiszta, sármentes ruhában és csillogó motorral.!
Külömben légy üdvözölve felebarát!
Ha lenne lové tudnám mit vegyek, CB 1300, Bandit 1200, nagy köbcenti, nyomaték, alacsony fordulaton, .......... de nincs lové, igy marad amit fenn tudok tartani, és menni vele. Mert a lényeg, hogy gyüljön a kilométer, legyen élmény, mert amit láttam és ahova eljutottam, azt az élményt már nem tudják elvenni. De ha egyszer nyerek a lotton. (ja, nem is lottozom
mz pedig tényleg tökéletes volt kezdőmotornak,csak most tovább kell lépni 1gyel.egyenlőre még várat magára a nagymotor,ami így is van rendjén,sosem panaszkodtam amiatt h miért kell kivárnom a nemtomhány évet h busám legyen(amugy nem akarok).
ami az mz-t illeti,1 dolog kimaradt:nézőpont kérdése h jo vagy rossz:szerelni nem tanultam meg,mert nem kellett.
és ahogy írtad,elég valószínű h az életem köszönhetem ennek a gépnek,sok hibámat kijavította,amiket kezdőként követtem el.
jah és kanyarogni is probálok megtanulni,erre Piet lehet a tanúm,bár versenyről szó nem volt,hiszen utassal jött meg egyebek.
Különben itthon apám nem érti ezt a fokozatosság dolgot,mert szerinte nagy motorral is lehet lassan menni
igaza is van,de mégsem.a 100 és afelett lévő motorok 1-1 hibánál büntetnek,nem beszélve arról h az ember nehezen fogja vissza magát rajta,mert ha nem akarna gyorsan menni nem vesz ugysem 600ccm felett
Megkérdeztem az ABS-es modellt
1.949.000.-
99.000.- kezdő.
120 hónap
22.000/hó
http://akmtmedia.extra.hu/inde... ide látogass el időnként!
persze aztán dugó az MO-son, és szétfőlés a ruhában...
cééép napot!
néha mikor elmegy mellettem 1-2 nagyköbcentis "aszinni állni,megállni,leszállni..."
viszont kanyarban nem mindenki tudja kihasználni h erősebb
mindenesetre váltok nsr-re
Hát igen, a mi méretünkhöz tényleg kicsi a GS. A japcsi gyereknek viszont olyan lehet, mint nekünk a DL.